2015-08-17, 11:42
Medlem
hårig-apas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sno
Därför undrade jag om det finns någon taxistation åt det hållet dit BO gick..
Citat:
Ursprungligen postat av N3ss3
Nej däremot är det den mest naturliga bankomaten för vissa.

Det är väldigt många svarttaxi chaffisar i området, de parkerar i närheten av bankomaten ( Kungsgatan och Tingvallagatan) och sedan knallar de 100-150 meterna ner till torget o raggar kunder. Så någon taxistation finns där inte, men en utbredd "taxiverksamhet".
Citera
2015-08-17, 13:37
Medlem
Crimxons avatar
Av hennes facebook-aktivitet att döma så uppvisar hon ett beteende som är väldigt atypiskt för en person som blivit utsatt för en gruppvåldtäkt. Säger inte att det inte har hänt. Men ni kanske ska avvakta lite innan ni börjar ta denna händelse som argument för era åsikter om invandringspolitik.

Nej, jag kommer inte hänga ut personen i fråga. Tycker inte heller ni andra som har kännedom ska göra det heller. Låt polisutredningen ha sin gång istället.
Citera
2015-08-17, 14:19
Medlem
N3ss3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hårig-apa
Det är väldigt många svarttaxi chaffisar i området, de parkerar i närheten av bankomaten ( Kungsgatan och Tingvallagatan) och sedan knallar de 100-150 meterna ner till torget o raggar kunder. Så någon taxistation finns där inte, men en utbredd "taxiverksamhet".

på "min tid" stod alltid svarttaxin närmare torget, men det låter inte helt tokigt med tanke på att de försökt styra trafik från torget. Dock verkar det konstigt att man skall ända upp till kyrkan för dylikt.
Citera
2015-08-17, 14:58
Medlem
franzzzons avatar
"Har inte inte fått in några konkreta vittnesuppgifter än, så vi vill fortfarande inte släppa signaliment"
http://www.vf.se/nyheter/karlstad/polisen-fortsatter-halla-locket-pa
Citera
2015-08-17, 15:42
Medlem
jimmychrists avatar
Uttagsautomaten ska väl rimligtvis vara ordentligt kameraövervakad?
Citera
2015-08-17, 17:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jimmychrist
Uttagsautomaten ska väl rimligtvis vara ordentligt kameraövervakad?

Man tycker ju det, samt så står det att de skedde i en rhododendronbuske, hur får 4 män + en kvinna plats i en buske utan att någon ser/hör? Är Karlstad folktomt?
Citera
2015-08-17, 17:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Konnoj
Man tycker ju det, samt så står det att de skedde i en rhododendronbuske, hur får 4 män + en kvinna plats i en buske utan att någon ser/hör? Är Karlstad folktomt?

Buskarna är jävligt stora och lämnar ett utrymme på ungefär 2m mellan kyrkvägg å buske. Alla kd bor har väl rastat blåsan där någon gång
Citera
2015-08-17, 18:15
Medlem
SpecialEditions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crimxon
Säger inte att det inte har hänt. Men ni kanske ska avvakta lite innan ni börjar ta denna händelse som argument för era åsikter om invandringspolitik.
Du tror att en gruppvåldtäkt bland många skulle få någon att ändra sin åsikt om massinvandringen?

Det är alltid blattar som våldtar i grupp och eventuella svenskar är bara undantag som bekräftar regeln.
Citera
2015-08-17, 18:30
Medlem
OlleVieros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpecialEdition
Du tror att en gruppvåldtäkt bland många skulle få någon att ändra sin åsikt om massinvandringen?

Det är alltid blattar som våldtar i grupp och eventuella svenskar är bara undantag som bekräftar regeln.

Instämmer. Har nog inte inträffat att inhemska grabbar pysslat med gruppvåldtäkter vad jag vet. Kan givetvis ha inträffat, men normalt är det babbekultur som ligger bakom. Vad vet jag, men det kanske är så att det är deras sexdebut att samsas om den lokala åsnan? Sedan fortsätter det som någon slags normalitet.
Citera
2015-08-17, 19:19
Medlem
SpecialEditions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OlleViero
Instämmer. Har nog inte inträffat att inhemska grabbar pysslat med gruppvåldtäkter vad jag vet. Kan givetvis ha inträffat, men normalt är det babbekultur som ligger bakom. Vad vet jag, men det kanske är så att det är deras sexdebut att samsas om den lokala åsnan? Sedan fortsätter det som någon slags normalitet.
Vi svenskar hade säkert gruppvåldtäkter som hobby med en det var nog 500 år sedan. Tyvärr så ligger araber och afrikaner några hundra år efter oss.

Ska bli intressant att se om det rör sig om en false flag eller om vi får några MGP med tiden.
Citera
2015-08-17, 21:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av franzzzon
"Har inte inte fått in några konkreta vittnesuppgifter än, så vi vill fortfarande inte släppa signaliment"

Med andra ord: Det var för mkt grov invandrarrelaterad brottslighet de senaste veckorna så vi har fått order av den politiska ledningen att hålla käften...
Citera
2015-08-18, 03:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av franzzzon
Det är något märkligt med det här. Uttagsautomaten ligger nära där det rör sig folk. Att bli överfallen där utan att det märks måste innebära att hon inte skrek.
Dessutom är det minst 50 meter till platsen där våldtäkten ska ha skett. GM skulle alltså I princip släpat henne så långt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in