Citat:
Ursprungligen postat av
experten10
Ja. Den frågan menade jag.
Det finns ett mycket lätt sätt att få stopp på kartellerna. Ut med dem. Det är inte svårare än så. Det kan te sig som att de har "fullt upp - men det är för att Obama sitter vid rodret.
Hur ska man få ut dem ur länderna när som jag har förklarat för dig tidigare en av kartellerna har så pass mycket högteknologisk utrustning och vapen att de likställs med den amerikanska armén, när man har kunnat sammankoppla flera stora gäng som har medlemmar i den amerikanska armén med en enda kartell?
Vi pratar inte om små busar utan vi pratar om utbildade soldater med krigserfarenheter som gör dem livsfarliga och kunniga som styr organisationer som vart så pass starka rivaler till maffian på 70-talet att maffian tvingades att börja syssla med droghandeln för att kunna hålla en jämn takt.
Citat:
Ursprungligen postat av
experten10
Det där förstår jag inte. Har du blandat ihop mig med någon annan? Uppenbarligen är det inte förbjudet att prata om det. Trump gör det ju. Och vinner.
Konstigt för jag hittar följande skrivet av dig rörande att det enbart kan vara vita som kan vara rasister.
Citat:
Ursprungligen postat av
experten10
Ja. Att påstå att det kommer droger från Mexiko är "rasism" om den som påstår det är vit.
Eller menar du att "rasism" betyder att något är sant?
Du länkar till bloggare?
Citat:
Ursprungligen postat av
experten10
Står det att han anställt illegala invadrare eller att hans företag gjort det? Jag tvivlar på det.
Du citerar wikipedia. Det duger inte. Visa alla rasism - anklagelser mot rasifierade kroppar.
Hur som helst. Trump blev anklagad för "rasism" för att han är vit.
Liberaler menar att inga droger kommer från Mexiko. Liberaler menar att ingen mexikan har gjort sig skyldig till våldtäkt eller mord. Trump måste gå hårt åt liberaler om detta. Stampa på dem. Så hårt att Jeb Bush avslutar sin kampanj.
Jag väntar som sagt, fortfarande på svar från dig där du skall lägga fram empiriska bevis för dina påståenden kring att enbart vita kan vara rasister, att alla som kallar sig för liberala skulle neka att illegal invandring, att smugglare för in droger genom en Mexikanska gränsen och en rad andra skitsaker som du har påstått.