Citat:
Ursprungligen postat av
smellyproof
lol de flesta blattar jag vet känner sig inte underlägsna utan bättre än svenskar. I vissa kretsar ses svenskar som svaga och fega, vilket många också är. Här sitter du och berättar hur mycket bättre du är medan andra får kriga för sin familj och sitt land. Undrar vem som är kaxig..
Men det är ju det dom inte gör. Dom har flytt hit för att
slippa kriga för sin familj och sitt land.
Under kriget tog vi emot 72000 finska krigsbarn, deras föräldrar stannade hemma och försvarade sitt land.
Finnarna är vårt broderfolk och vi var av samma skrot och korn som dom.
Nu har vi invaderats av icke-svenska kulturer som parasiterar på vår gästfrihet så dels har svensken demoraliserats av dessa, dels har försvarsviljan, som för en svensk var självklar, försvagats. Varför försvara Sverige med mitt liv när de flesta som drar nytta av min möda inte ens försvarade sitt eget land utan flydde med svansen mellan benen. Fast svansen mellan benen har de inte ens skam i kroppen att ha. Här skroderar de om vilka manliga män dom är, macho osv. Patetiskt.
--Jag förstår att min pappa slog mig, jag förlåter honom, för han var en stor man där vi kommer ifrån, han ledde många män...när han kom hit blev han ingen...och det var jätte läskigt att fly hit.
Så säger Özz-nånting, en icke-svensk "man".
Ja, så när Özz pappa inte fick leda många män, då klarade han inte att vara man längre.