2015-08-16, 01:53
Bannlyst
Jag har invandrarbakgrund (dock inte MENA). Varför är MENA-blattar alltid så sjukt kaxiga när de är med sina polare? Dessa killar ser man många gånger ALDRIG ensamma. De är med vissa undantag alltid i sällskap med någon. Är det kulturen därnere? Dessa killar är i princip alltid svaga/mjuka lamm när man fångar de ensamma och kronfronterar. Det kommer jag ihåg från ett antal år sen när jag var yngre.

Svenskar eller andra invandrargrupper är inte som just dessa MENA-blattar i lika hög utsträckning. De MENA-blattar som inte hänger runt med en massa polare 24/7, verkar även vara de mest schysta samt genuint mentalt starka sådana. Dessa självständiga killar skapar inte trubbel med folk i onödan, men står ALLTID upp för sig själva om de blir trakasserade av någon. Så vad är anledningen till dessa grupp-blattars mentalitet?

Ligger det i kulturen eller vad?
Citera
2015-08-16, 02:38
Medlem
xXKNOXxs avatar
Primitiva varelser med lågt IQ kan inte hävda sig på annat vis.
Man kan jämföra dom med gorillor vars alfahannar slår sig på bröstet för att visa att dom är starkast.

Till skillnad från svensken som aldrig haft behov av att visa sig stridsduglig efter som vi innan detta pack anlände levde i fred,så måste noggern brösta upp sig så att övriga ska se upp till denne.
Citera
2015-08-16, 02:39
Medlem
dobbelinas avatar
De är fostrade av föräldrar som själva ej var önskvärda i sina hemländer.
De för bara den traditionen vidare.

Sen ställer det Svenska samhället i princip inga som helst krav.
Då får man denna typen av människor som medborgare.
Arbetslösa horder med "kompis" & "brorsan"

Kännetecken för en svag individ är just att de är stöddiga i grupp.
Senast redigerad av dobbelina 2015-08-16 kl. 02:51.
Citera
2015-08-16, 03:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DelusionGrandieure
Jag har invandrarbakgrund (dock inte MENA). Varför är MENA-blattar alltid så sjukt kaxiga när de är med sina polare? Dessa killar ser man många gånger ALDRIG ensamma. De är med vissa undantag alltid i sällskap med någon. Är det kulturen därnere? Dessa killar är i princip alltid svaga/mjuka lamm när man fångar de ensamma och kronfronterar. Det kommer jag ihåg från ett antal år sen när jag var yngre.

Svenskar eller andra invandrargrupper är inte som just dessa MENA-blattar i lika hög utsträckning. De MENA-blattar som inte hänger runt med en massa polare 24/7, verkar även vara de mest schysta samt genuint mentalt starka sådana. Dessa självständiga killar skapar inte trubbel med folk i onödan, men står ALLTID upp för sig själva om de blir trakasserade av någon. Så vad är anledningen till dessa grupp-blattars mentalitet?

Ligger delvis i kulturen men mestadels beror det på deras låga intelligens-nivå som ligger kring samma nivå som en apa. Därav apbeteende och deras sätt att gå i flock. Om du hamnar i en hotfull situation ska du främst rikta in dig på alfahanen i gruppen. När denne är utslagen, kommer resten falla som dominobrickor.
Citera
2015-08-16, 03:51
Medlem
smellyproofs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thecunt
Ligger delvis i kulturen men mestadels beror det på deras låga intelligens-nivå som ligger kring samma nivå som en apa. Därav apbeteende och deras sätt att gå i flock. Om du hamnar i en hotfull situation ska du främst rikta in dig på alfahanen i gruppen. När denne är utslagen, kommer resten falla som dominobrickor.
Mena invandrare har inte lägre iq. De kan ha låg utbildning och adhd, som de flesta på Flashback.
Citera
2015-08-16, 04:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av smellyproof
Mena invandrare har inte lägre iq. De kan ha låg utbildning och adhd, som de flesta på Flashback.

MENA blattarna har visst lägre IQ än vita. Att de är kaxiga beror på att de vet att de är så underlägsna oss, de är även fulare än oss pga inaveln. De hatar oss eftersom vi är så mycket vackrare och intelligentare än dem. Du kan läsa lite mer om MENA genetik i denna tråden
(FB) Inavel har förstört den arabiska rasen och kommer rasera Europa

.
Senast redigerad av babbelina 2015-08-16 kl. 04:07.
Citera
2015-08-16, 04:22
Medlem
smellyproofs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av babbelina
MENA blattarna har visst lägre IQ än vita. Att de är kaxiga beror på att de vet att de är så underlägsna oss, de är även fulare än oss pga inaveln. De hatar oss eftersom vi är så mycket vackrare och intelligentare än dem. Du kan läsa lite mer om MENA genetik i denna tråden
(FB) Inavel har förstört den arabiska rasen och kommer rasera Europa

.
lol de flesta blattar jag vet känner sig inte underlägsna utan bättre än svenskar. I vissa kretsar ses svenskar som svaga och fega, vilket många också är. Här sitter du och berättar hur mycket bättre du är medan andra får kriga för sin familj och sitt land. Undrar vem som är kaxig..
Citera
2015-08-16, 05:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DelusionGrandieure

Jag upplever det tvärtom, de är inte svaga/ mjuka lamm när man möter de ensamma,
de har mindervärdighetskomplex och stöddig attityd och säger man att man är etniska svensk blir de snudd på avundsjuka.

Många verkar tro att de ska vara Man och en man ska vara på det här sättet.

I grupp är de ännu värre, - jag tror det ligger i deras konkurrens med den svensk etniska mannen.

Å jag vill fortfarande ha det till mindervärdighetskomplex, att de känner sig underkastad den etniska svenska mannen.
Citera
2015-08-16, 05:13
Medlem
Klankulturen. Det ingår att vara del av en grupp som ser utomstående som fiender.

Det är därför de "måste" tjafsa med allt och alla de ser som inte tillhör gruppen.
Citera
2015-08-16, 05:27
Medlem
Citat:

Nähä, du tycker inte att de har Låg IQ, de flesta Mena är gift med sina korskusiner, hur tror du deras ungar blir ? låg utbildade som sina föräldrar ?
Citera
2015-08-16, 05:30
Medlem
Citat:
lol de flesta blattar jag vet känner sig inte underlägsna utan bättre än svenskar. I vissa kretsar ses svenskar som svaga och fega, vilket många också är. Här sitter du och berättar hur mycket bättre du är medan andra får kriga för sin familj och sitt land. Undrar vem som är kaxig..

OK, i vissa kretsar ser mena invandrare oss svenskar som svaga och fega.

Vi i vår tur ser de som ständigt måste bråka, tjafsa och kriga för minsta lilla sak.

Så det är antingen eller.
Citera
2015-08-16, 07:23
Medlem
Citat:
Men det är ju det dom inte gör. Dom har flytt hit för att slippa kriga för sin familj och sitt land.

Under kriget tog vi emot 72000 finska krigsbarn, deras föräldrar stannade hemma och försvarade sitt land.
Finnarna är vårt broderfolk och vi var av samma skrot och korn som dom.

Nu har vi invaderats av icke-svenska kulturer som parasiterar på vår gästfrihet så dels har svensken demoraliserats av dessa, dels har försvarsviljan, som för en svensk var självklar, försvagats. Varför försvara Sverige med mitt liv när de flesta som drar nytta av min möda inte ens försvarade sitt eget land utan flydde med svansen mellan benen. Fast svansen mellan benen har de inte ens skam i kroppen att ha. Här skroderar de om vilka manliga män dom är, macho osv. Patetiskt.

--Jag förstår att min pappa slog mig, jag förlåter honom, för han var en stor man där vi kommer ifrån, han ledde många män...när han kom hit blev han ingen...och det var jätte läskigt att fly hit.
Så säger Özz-nånting, en icke-svensk "man".
Ja, så när Özz pappa inte fick leda många män, då klarade han inte att vara man längre.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in