2015-08-14, 22:01
Medlem
Om en person är efterlyst så flaggas passkontrollen.Så sa polisen när min lillebror försvann i Spanien.
Det tog bara ett par timmar så var han lokaliserad och uppmanades att frivilligt återvända till
Sverige.Han har en psykisk sjukdom som gör att han inte kan ta vara på sig själv i perioder.
Citera
2015-08-14, 22:26
Medlem
Uddevalla är urbalans.
Citera
2015-08-14, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knazslang
Uddevalla är urbalans.

Sverige är urbalans
Citera
2015-08-14, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adrian1
Sverige är urbalans

Ur balans*
Citera
2015-08-14, 23:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Glozelle
suck i vanlig ordning skall det klagas på polisen. Nu har en viss herr Sarnecki varit ute i media och anklagat polisen för att vara orsaken till detta mord...

http://bohuslaningen.se/nyheter/uddevalla/1.4216011-professor-sagar-polisens-arbete-efter-trippelmord

Det är så jävla lågt av karln våld föder våld det lärde man sig när man läste om andra världskriget, jag tror han börjar få problem med alla mord som sker dagligen och det handlar bara om "nya" Svenskar Jag minns när det kom et stort gäng med Libaneser på 80 talet men på den tiden fanns det jobb.Dom som inte fick jobb på varvet eller på Saab startade eget

Libaneser var påhittiga jag har för mig att dom började med Lotsarnas korvkiosk dom startade sedan kedjor med kiosker som typ Charlie Chaplin i många orter i västsverige.
Just i västsverige så är Libaneser som äger Pizzerior vanligare än Kurder och normalt sett i Sverige är det ovanligt. I U.a startade dom en på Kungsgatan och en på Tureborg vilka som äger dom i dag vet jag inte och jag vill egentligen bara säga hur kunde deras ungar bli så misslyckade när deras föräldrar lyckades så bra?

Smågangsters som fått allt serverat på ett fat dom skulle säkert behövt att göra lumpen så hade dom inte blivit så jävla vapen kåta?
Citera
2015-08-15, 09:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dirrtyfingers
Det är så jävla lågt av karln våld föder våld det lärde man sig när man läste om andra världskriget, jag tror han börjar få problem med alla mord som sker dagligen och det handlar bara om "nya" Svenskar Jag minns när det kom et stort gäng med Libaneser på 80 talet men på den tiden fanns det jobb.Dom som inte fick jobb på varvet eller på Saab startade eget

Libaneser var påhittiga jag har för mig att dom började med Lotsarnas korvkiosk dom startade sedan kedjor med kiosker som typ Charlie Chaplin i många orter i västsverige.
Just i västsverige så är Libaneser som äger Pizzerior vanligare än Kurder och normalt sett i Sverige är det ovanligt. I U.a startade dom en på Kungsgatan och en på Tureborg vilka som äger dom i dag vet jag inte och jag vill egentligen bara säga hur kunde deras ungar bli så misslyckade när deras föräldrar lyckades så bra?

Smågangsters som fått allt serverat på ett fat dom skulle säkert behövt att göra lumpen så hade dom inte blivit så jävla vapen kåta?

Min teori är att libaneser är ute efter pengar vill du tjäna pengar följ en libanes .
vet många korv kiosker som säljer droger bakom kiosken . De mest intressanta är polisens arbete jag som är vanligt medborgare kan spana mer på en ort i väst kusten än polisen .
Sedan finns de många tobaks affärer i Uddevalla hela Kungstorget är tobaks libanesiska tobaks affärer jag tror de är 1 enda ägare som äger 10 tals tobaks affärer som säljer droger under bordet eller cigarrer

Polisen ljuger i media vi har läget under kontroll sen går dem och äter libanesiska pizzor .

Tycker att polisen kan göra razzior på korv kiosker pizzerior och tobaks affärer precis som i Danmark eller Tyskland .
Citera
2015-08-15, 10:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adrian1
Min teori är att libaneser är ute efter pengar vill du tjäna pengar följ en libanes .
vet många korv kiosker som säljer droger bakom kiosken . De mest intressanta är polisens arbete jag som är vanligt medborgare kan spana mer på en ort i väst kusten än polisen .
Sedan finns de många tobaks affärer i Uddevalla hela Kungstorget är tobaks libanesiska tobaks affärer jag tror de är 1 enda ägare som äger 10 tals tobaks affärer som säljer droger under bordet eller cigarrer

Polisen ljuger i media vi har läget under kontroll sen går dem och äter libanesiska pizzor .

Tycker att polisen kan göra razzior på korv kiosker pizzerior och tobaks affärer precis som i Danmark eller Tyskland .

Korvkiosker, tobaksaffärer.

Skriv det som du hade sagt det så uppfattas du smartare än vad du är.
Citera
2015-08-15, 10:30
Medlem
OlleVieros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ClaudiaCardinale
Dom är inte dömda ännu bara häktade då får dom inte visa dom misstänkta

Får dom visst! Bara dom inte visar ansiktet så dom går att identifiera och som man enkelt kan blurra. Eller vitpixla som dom gör med negrer så man ska tro att det är Kalle och Olle som sitter där.
Citera
2015-08-15, 11:29
Medlem
spanktastics avatar
Misstänkt mordvapen har hittats

http://bohuslaningen.se/nyheter/uddevalla/1.4218931-misstankt-mordvapen-har-hittats
Citera
2015-08-15, 11:40
Medlem
Katiyabaazs avatar
Stannade till i Uddevalla ett par dagar i sommar och kunde konstatera att där endast finns 10% svenskar kvar och det verkade mest vara mindre begåvade och äldre.
Öppna era hjärtan ☺
Citera
2015-08-15, 12:35
Medlem
Detta är från vittnen på plats och bakgrunden till mordet.

Salah ska tydligen dagen innan mött upp Hassan och Nasser, då han sedan Salah hade dragit upp en kniv emot dom och hotade att döda dessa bröder.

Dagen efter: Dom bestämde träff på ett avlägset ställe vid Hovlut i Uddevalla, de ska sedan börjat bråka och hamnat i slagsmål där sedan den äldre brodern avlossade ett skott i magen på Salah.
Tydligen så hade Salah sprungit en bra bit med ett skott i magen blödandes till lekplatsen för att få hjälp. Lekande barn och annat folk var där, folk försökte hjälpa han på plats till ambulans/polis kom.

Må Salah vila i frid.
Citera
2015-08-15, 16:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Katiyabaaz
Stannade till i Uddevalla ett par dagar i sommar och kunde konstatera att där endast finns 10% svenskar kvar och det verkade mest vara mindre begåvade och äldre.
Öppna era hjärtan ☺

Rent skitsnack. Har du ingenting vettigt att säga så håll tyst istället.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in