Citat:
Ursprungligen postat av
Dirrtyfingers
Det är så jävla lågt av karln våld föder våld det lärde man sig när man läste om andra världskriget, jag tror han börjar få problem med alla mord som sker dagligen och det handlar bara om "nya" Svenskar Jag minns när det kom et stort gäng med Libaneser på 80 talet men på den tiden fanns det jobb.Dom som inte fick jobb på varvet eller på Saab startade eget
Libaneser var påhittiga jag har för mig att dom började med Lotsarnas korvkiosk dom startade sedan kedjor med kiosker som typ Charlie Chaplin i många orter i västsverige.
Just i västsverige så är Libaneser som äger Pizzerior vanligare än Kurder och normalt sett i Sverige är det ovanligt. I U.a startade dom en på Kungsgatan och en på Tureborg vilka som äger dom i dag vet jag inte och jag vill egentligen bara säga hur kunde deras ungar bli så misslyckade när deras föräldrar lyckades så bra?
Smågangsters som fått allt serverat på ett fat dom skulle säkert behövt att göra lumpen så hade dom inte blivit så jävla vapen kåta?
Min teori är att libaneser är ute efter pengar vill du tjäna pengar följ en libanes .
vet många korv kiosker som säljer droger bakom kiosken . De mest intressanta är polisens arbete jag som är vanligt medborgare kan spana mer på en ort i väst kusten än polisen .
Sedan finns de många tobaks affärer i Uddevalla hela Kungstorget är tobaks libanesiska tobaks affärer jag tror de är 1 enda ägare som äger 10 tals tobaks affärer som säljer droger under bordet eller cigarrer
Polisen ljuger i media vi har läget under kontroll sen går dem och äter libanesiska pizzor .
Tycker att polisen kan göra razzior på korv kiosker pizzerior och tobaks affärer precis som i Danmark eller Tyskland .