2015-08-14, 12:39
Medlem
duvan93s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zlpe
bild från Bohusläningens tidning
Vad jag kan se verkar det enligt denna bild röra sig om europer/nordbor som åtalas. Om nu bilden har någon koppling till tragedin. Men då hade tidning antagligen angett att bilden inte har något med händelsen att göra.

Det är ju inte GM på bilden!
Citera
2015-08-14, 12:41
Medlem
Citat:
Vad jag kan se verkar det enligt denna bild röra sig om europer/nordbor som åtalas. Om nu bilden har någon koppling till tragedin. Men då hade tidning antagligen angett att bilden inte har något med händelsen att göra.

Men herregud, du förstår väl att personerna på bilden inte har något med saken att göra? Det är antagligen journalister eller dylikt.
Citera
2015-08-14, 12:44
Medlem
zlpes avatar
Men bilden i sig är ju talande. Båda männen ser ut att ha handfängsel och de ser dessutom ut att kunna vara bröder. Man visar heller inte ansiktet på någon av dem. Väldigt missvisande bild av propagandamaskinen om detta inte stämmer enligt mig.
Citera
2015-08-14, 12:46
Medlem
bullskits avatar
Citat:

Förslagsvis kan man ju läsa tråden innan man postar! Det finns uppgifter på vilka LIBANESER det handlar om. Libanon ligger väl inte i Norden? Fast man skulle kunna tro de
http://www.friatider.se/brodrapar-misstanks-for-uddevallamord
Citera
2015-08-14, 12:51
Bannlyst
Citat:
Men bilden i sig är ju talande. Båda männen ser ut att ha handfängsel och de ser dessutom ut att kunna vara bröder. Man visar heller inte ansiktet på någon av dem. Väldigt missvisande bild av propagandamaskinen om detta inte stämmer enligt mig.

Men goddag yxskaft det är ju två journalister
Citera
2015-08-14, 13:10
Medlem
OlleVieros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ClaudiaCardinale
Men goddag yxskaft det är ju två journalister

Märkligt att man bemödar sig om att lägga in bilder när man ändå inte visar upp rätt personer? Då skulle man ju lika gärna kunnat fota tingshuset utifrån, helt utan folk.
Citera
2015-08-14, 13:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av OlleViero
Märkligt att man bemödar sig om att lägga in bilder när man ändå inte visar upp rätt personer? Då skulle man ju lika gärna kunnat fota tingshuset utifrån, helt utan folk.

Dom är inte dömda ännu bara häktade då får dom inte visa dom misstänkta
Citera
2015-08-14, 13:38
Medlem
duvan93s avatar
Citat:

Efter att TR byggt om så går nu mera inte de som ska åtalas in den vanliga vägen. Utan dom kommer in via en dörr på baksidan av salen. Så de på bilden är högst troligt journalister eller personal på TR.
Citera
2015-08-14, 14:13
Medlem
Verkar som om det är kulturberikare även denna gång...

http://www.friatider.se/brodrapar-misstanks-for-uddevallamord
Citera
2015-08-14, 14:19
Medlem
Häktningsframställan
https://minfil.org/Fatdjdbcb5/Uddevalla_TR_B_1890-15.rar
Citera
2015-08-14, 14:34
Medlem
Citat:

För alla fångar brukar ha ett notisblock i näven?
Citera
2015-08-14, 14:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av piume
Häktningsframställan
https://minfil.org/Fatdjdbcb5/Uddevalla_TR_B_1890-15.rar

Tack. Hoppas folk inte vill lämna in bilen till deras farsa nu, så man inte stödjer mer brottslig verksamhet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in