Citat:
Ursprungligen postat av
Direktdemokraterna
edit; eller så gör du som inlägget ovan mig säger. Jag tror det räcker med malwarebytes, du behöveri nte malwarebytes och avast samtidigt.
-------------
Mer info vore bra.
Är det f-secure brandvägg, f-secure antivirus eller bådeoch?
Går det att ställa om youtube till bra kvalité igen?
Vad exakt menar du med buffrar? Att videospelaren pausas hela tiden och väntar på att videon ska laddas ner?
Vad har du för dator? Är den bra, snabb? Är det en netbook? Desktop? Hur stort är RAM-minnet?
Vad händer om du tillfälligt avaktiverar f-secure helt och hållet och sedan provar en youtube-video? Det ska finnas bland f-secures inställningar.
Det F-secure jag har heter "F-secure Internet Security". Det går att ställa om till bra kvalité, men det kommer ta längre tid för klippet att buffra.
Vad jag menar med att klippet buffrar är helt enkelt att klippet går i gång några sekunder och sedan börjar ladda säkert mellan 15-20sek och sedan fortsätter några sekunder tills det händer samma sak igen.
Jag har en Asus G501JW-CN030H, köpte den för ca 1 månad sedan kanske.
Lite specs till den:
Processor: Intel(R) Core(TM) i7-4720HQ CPU @ 2.60GHz 2.59GHz
Installerat minne (RAM): 16,0 GB (15,9 GB går att använda)
Systemtyp: 64-bitars operativsystem, x64-baserad processor
Penna och tryck: Penn- eller tryckinmatning är inte tillgängligt för den här bildskärmen
Testade avaktivera F-secure tidigare och då funkade det inte i alla fall, men kan testa igen.