Citat:
Ursprungligen postat av
uttsuri
Alltså det är kanske jag som är dum, men twittrade hon inte att hon bytt nummer med en taxichaffis och så var nästa inlägg att nån vägrade sluta ringa? Med en 👇 (hänvisning till föregående tweet?) Låter väl som hyfsat troligt att det var taxichaffisen hon syftade på? Ursäkta om detta redan avhandlats, har missat en hel del.
Det stämmer. Tror inte någon tagit upp detta. Helt klart taxichaffisen som inte slutade ringa henne.
Att dömma av twitter verkade ju det hela dock utspela sig under dagen den 27 nov. Att därefter säga att "hon har varit förföljd" är ju att tänja på sanningen en aning. Om han inte fortsatte därefter, men det vet vi ju inget om?
Om mordet rör sig om ett relationsdrama/planerat mord eller liknande så undrar man ju vad som hände i mars 2013.
Citat:
2013 är nog det året som format mig mest. Är inte glad att jag varit med om det, men samtidigt vad fantastiskt stark det har gjort mig.
Citat:
Jag kommer nog aldrig förstå att man kan gå från att älska en person mer än allt, till att spotta på den personen när den redan ligger ner.
Citat:
Idag är det ett år sen en av de värsta dagarna i mitt liv skedde. Helt sjukt, känns fortfarande som igår.
Om det rör sig om en överfallsvåldtäkt som gått snett är det kanske inte helt orimligt att tro att BO isåfall kan ha känt igen GM? Och han därför var tvungen att döda? I det fallet kan ju FB-vännerna vara intressanta. Eller personer hon träffat på sina utekvällar eller under sitt arbete.
Skulle tro att det är ganska mycket materiel för Polisen att gå igenom då BO verkar varit väldigt aktiv på sociala-medier och dyl.