2015-08-12, 13:30
Medlem
henkesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pitschka
Det största problemet är, som någon skrev, att svinen ej har något att förlora.
I sina hemländer måste de ta hänsyn till egna familjen samt ett hårdare rättssystem.
Svartskallar är så otroligt mer primitiva än vad gemene man tror och kan aldrig styras genom uppmuntran, utan endast med ett hårt regelverk. Sorgligt men sant.

Och att dom vet att straffet är så lågt i Sverige. Men även att dom får så mycket rygg dunkande av media och många blåsta Svenskar. Räcker ofta med att gråta ut lite i media, så är det synd om dom. Dom är väldigt lätt triggade och hetsiga, allt kombinerat gör att dom är mer oberäkneliga än knarkare. Tror polisen har börjat märka av det också, även vi andra Svenskar.
Citera
2015-08-12, 16:30
Medlem
ZyClaves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ProfessorSlusk
En svensk begår vansinnesdåd. "Det var en ensam galning, han var säkert inte ens svensk."
En icke-svensk begår vansinnesdåd. "Titta! Bevis på att alla invandrare är islamister, sprängfyllda av våld, det är sånt här dom planerar i moskeerna etc."

I see.

Grov karikatyr du framför, men visst det existerar säkert människor som resonerar ungefär så.

Har du någonsin testat på någonting likt det TS talar om, som att exempelvis ifrågasätta en MENA-invandrares beteende när dem gör någonting dumt?

Sannolikheten att de OMEDELBART i typisk macho-anda rör sig mot dig med aggressiv blick och säger något i stil med "VA VILL DU, VILL DU SLÅSS, VILL DU HA EN SMÄLL!?!?!?" är påfallande... Har du ej upplevt detta så har du sannolikt ej mycket erfarenheter av invandrare.

Har hänt mig vid flera tillfällen i varje fall. Har aldrig faktiskt blivit slagen i en sådan situation, men har varit tvungen att fly fältet ett par gånger.

Det krävs heller inte större ansträngning för att hitta mängder av nyhetsartiklar om just personer som tutat med bilen och istället för att agera som en civiliserad människa som stör sig på detta genom att ifrågasätta (med "ord"), så slås de istället ned. Hittar även ett antal mord i Sverige där förövaren har ansett att en tutning var tillräckligt för att mörda den som tutat.

Snitt-stubinen bland dessa människor är obehagligt låg...
Citera
2015-08-12, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tumbleeweed
Kan det inte bero på känslor av underlägsenhet gentemot di ariske ?...De drillas ju ganska hårt med att deras kulturer och religioner är högtstående och bör utgöra måttstock för mänsklig utveckling. Sen kommer dom hit och inser att de egentligen bara är getknullare med ideer som vi lämnat för typ 1000 år sen.

Måste kännas.

Svenskar, afrikaner & araber är dom jag har märkt som har snabbast att bli arga och ta till våld...
Citera
2015-08-12, 17:28
Medlem
retepm.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jinniz
Svenskar, afrikaner & araber är dom jag har märkt som har snabbast att bli arga och ta till våld...

Ta bort svenskar så har du iaf. rätt.
Citera
2015-08-12, 17:38
Medlem
P4n0pl147h305s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tumbleeweed
Kan det inte bero på känslor av underlägsenhet gentemot di ariske ?...De drillas ju ganska hårt med att deras kulturer och religioner är högtstående och bör utgöra måttstock för mänsklig utveckling. Sen kommer dom hit och inser att de egentligen bara är getknullare med ideer som vi lämnat för typ 1000 år sen.

Måste kännas.

Jag tror att detta kan vara en av grejerna.
Addera sedan vad deras "gud" säger, dvs. att de är skapelsens krona, fantastiska varelser, det bästa folket:
http://www.islam-watch.org/Misr/Muslim-Best-People-in-Allah-Eyes.htm

det blir då alltså en konflikt i skallen på de, de ser att de är sämre på så mycket och ilskan som borde riktas mot deras låtsas gud riktas istället mot icke muslimerna.

Därav många tickande bomber som exploderar då och då.
Detta kommer ju bara öka för att dumhuvud-Sverige tycker att vi ska låta dessa sopor invandra och leva på bidrag. Skicka ut jävlarna.
Citera
2015-08-12, 17:43
Medlem
tumbleeweeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jinniz

Jo men svenskar utgör fortfarande den stora majoriteten i det här landet. Inte då konstigt att svenskar kan beskådas med fisten i luften emellanåt. Speciellt på helgerna med sprit inblandat, som skall erkännas är en mörk sida av svensk kultur.

Dock sett till hela gruppen svenskar är det en väldigt liten andel som håller på så, jämfört med folk från mellanöstern och afrika.
Citera
2015-08-12, 17:45
Medlem
Det beror nog på, skulle jag vilja säga. Att dom bara skulle gå kaoz mode från lite små problem tror jag inte. Men om det sker typ någon politisk ändring som hotar deras levnadssätt då tror jag dom skulle kunna orsaka skada.
Citera
2015-08-12, 17:58
Medlem
Visst ä r många invandrare personer med kort stubin. Men samtidigt får svensken skylla sig själv. Svenskarna har ju i demokratiska val sagt ja till att ta hit alla dessa respektlösa och osympatiska, koleriska individer! Svesken är generellt sett - och det gäller nog de flesta européer - feg!

Jag kan ge ett exempel: För en tid sedan befann jag mig på ett internetcafé i ett västeuropeiskt land. Där satt en neger, och vrålade i Skype-telefonen. På caféet befann sig över fem andra, etniska européer - men inte en käft hade civilkurage nog att be negern dämpa ned sig. Jag gjorde det, däremot - inte ohövligt, utan jag sade bara "hallå, ni är inte ensam här!". Negern svarade "Ursäkta!", och talade sedan i normal samtalston. Men visst, jag var redo, skulle han be mg fara åt h-e, hade jag bett honom göra det. En helsvensk rallarsving hade jag i beredskap - just in case.

Jag är alltså ingen "professionell" slagskämpe, men jag har den bestämda uppfattningen, att man måste kunna säga ifrån - i varje fall om det handlar om enstaka personers respektlöshet. Det handlar om attityder; man ska ALDRIG vara rädd - oavsett, om dessa invandrare faktiskt kan vara farliga. Den som är rädd, har förlorat. Men när inga svenskar sätter gränser för invandrarna, inser de att de kan göra vad f-n som helst i "Svennes" land. Är det konstigt, att invandrarna inte respekterar etniska svenskar? När dessa svenskar vräker bidrag över dem? När de inte behöver lära sig svenska? När inga krav överhuvudtaget ställs?
Citera
2015-08-12, 18:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pitschka
Det största problemet är, som någon skrev, att svinen ej har något att förlora.
I sina hemländer måste de ta hänsyn till egna familjen samt ett hårdare rättssystem.
Svartskallar är så otroligt mer primitiva än vad gemene man tror och kan aldrig styras genom uppmuntran, utan endast med ett hårt regelverk. Sorgligt men sant.

Oavsett vilka massaker de genomför så kommer de att ha det bättre i fängelset i Sverige än i hemlandet. Sedan kommer de ut och får allting gratis. Status har de ingen så den bryr de sig inte om, jobb - inget, pengar - inget, skam - troligtvis ingen.

Det är fruktansvärt helt enkelt. Hur ska detta sluta ....
Senast redigerad av NewHorizons 2015-08-12 kl. 18:10.
Citera
2015-08-12, 18:25
Medlem
UncleBerts avatar
Jävla fega horungar ni är.

Senaste gången något sånthär hände mig så skulle jag kliva av pendeltåget, som alla svenskar vet släpper man av de avstigande först innan man går på själv. De visste tydligen inte 2 blattar så våra axlar möttes när jag gick av och de på. De blev genast arga och börja skrika ey mannen osv.

Jag vände mig bara om och slog på mina psykosögon och skrek allt jag kunde "vill du nått så kom ut hit då!" De sket i brallorna och gick vidare in i tåget.

Ska jag vara ärlig så njuter jag av situationer med inslag av våld i vardagen. Sitter ibland och stirrar ut blattar och hoppas på en reaktion. Så jag kanske inte är mycket bättre själv.
Citera
2015-08-12, 18:28
Medlem
DIdes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av V.corleone
Jag fattar inte mig på er svenskar. Ser ni alla ut som killen på Kalles kaviar tuben och springer runt med ss tröjor? För annars ser jag inte hur man kan bli nerslagen av någon Blatte bara så där. Visst är muslimerna ouppfostrade svin men kom igen nu, de är lika rädda för er som ni för dem bara det att araberna har blivit utåtagerande pga konflikter och krig. Min rekommendation är att inte vara sådana jävla harar utan stå på er och visa för folk att detta är ert land och att ingen musselman kan få er att känna er otrygga.

Jag förstår vad du menar men jag anser inte att man i ett civiliserat samhälle skall behöva gå omkring och försvara sitt revir som en grobianapa hela tiden. Det är efterblivet.

Dessvärre tillhör jag en av de som inte backar en millimeter så då och då hamnar jag i konflikt.
Citera
2015-08-12, 18:38
Medlem
PiusXIIIs avatar
Jag tycker att en del skribenter i stort sett beskriver sig som tickande bomber själva. Är det inte dags att tagga ner lite grann?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in