Citat:
Det är sant att det inte är något en civiliserad man vill stödja. Du bör dock vakna upp från dina illusioner och inse att en del kvinnor resonerar så här; "men gud vad bra att jag blir våldtagen, då är det ju en stor och stark man som jag blir gravid av". Det är exakt så kvinnor som kontaktar dömda mördare och våldtäktsmän resonerar. Och ja, jag inser att det är en minoritet av kvinnor som resonerar så. Det är dessa kvinnor som trådstarten handlar om och det är dessa som samhället bör sluta kasta bort resurser på, istället borde samhället tvinga fram att de står för vad de håller på med, alltså de borde erkänna att ville bli misshandlade och våldtagna.
Inte civiliserade kvinnor heller, men i din förkrympta värld finns de förstås inte. Bara civiliserade män. Vad är kvinnorna i din värld? Primitiva grottkvinnor som gillar att bli ivägsläpade i håret och bli sönderknullade av barbariska alfahannar?
Hur kan kvinnor vilja bli våldtagna och misshandlade? Våldtäkt är ju en påtvingad sexuell handling och sker alltså aldrig med samtycke. Om kvinnan skulle samtycka till att bli tagen med våld, då är det inte våldtäkt. Utan det är fråga om BDSM. Man kan alltså aldrig vilja bli våldtagen.
Vad menar du exakt när du påstår att en minoritet av alla kvinnor gillar att bli misshandlade och våldtagna. 49 % eller 0.0....01 % av hela Sveriges kvinnor? Har du en tillförlitlig källa i form av en vetenskaplig studie eller liknande på hur stor eller liten del av dessa kvinnor som tycker om att bli slagna och tagna med våld. Det kanske är bara någon promille (eller mindre del) av de svenska kvinnorna som söker sig till våldsamma män som sitter i fängelse. Hur stor del av dessa fängelsegroupies gillar att bli slagna och tagna med våld (jag säger inte våldtäkt för det är det aldrig när samtycke föreligger)? Hur många procent av alla dessa internerade brottslingar är kvinnomisshandlare? 10, 20, 30 eller 80 %.? 100 % (vilket jag finner mycket osannolikt)?. En som rånar banker eller värdetransporter behöver inte alltid vara kvinnomisshandlare och våldtäktsmän. Vet du förresten att pedofiler och våldtäktsmän har lägst rang i fängelserna och utsätts ofta för repressalier av sina medfångar i form av hot och misshandel? Bankrånare och polismördare har högst status. Det måste i så fall innebära att kvinnor hellre dras till dessa högstatusbrottslingar än pedofiler och våldtäktsmän. Annars vore de rena psykfallen.
Det är alltså bara en liten del av kvinnorna som tänder på att bli slagna och tagna med våld såvida de inte ägnar sig åt BDSM. De är djupt störda och traumatiserade (kärlekslös barndom med misshandlande far eller mor, sexuella övergrepp m m) och behöver adekvat psykiatrisk hjälp på en klinik. De är en fara för sig själva och då måste samhället ingripa för att hjälpa dessa kvinnor på rätt köl. Det vill du väl inte förvägra dem? Om det hade varit din dotter/syster som dras till grova och mer eller mindre perversa våldsmän, vad skulle du göra? Rycka på axlarna är säkert typiskt dig. Du kommer med stor sannolikhet att utbrista i stil med ” samhället ska minsann inte lägga resurser på min tosiga dotter/syster”.
Har du träffat någon sådan?
. Inte civiliserade män heller.