2015-08-03, 21:18
Medlem
Nandus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goran744
Lycka till i din utveckling. Lär dig en inre styrka så du blir en man för din hatt. Då kommer du att inse hur fel du hade och hur feg du är. PUSS!

Du är alltså en sådan jobbig kvinna som måste ha sista ordet?
Citera
2015-08-04, 05:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nandu
Vilket projekt det måste ha varit att hjärntvätta 90 % av afghanska kvinnor till att vilja bli misshandlade. Varför tänkte inte hitler på det? Han kunde ha hjärntvättat judarna till att ta livet av sig själva.

Det kommer aldrig bli paybacktime eftersom kvinnorna vill ha våldsamma män. Om något kanske alla afghanska män som dör i eviga strider till slut får nog och vägrar bruka mer våld.

Någon gång kommer deras uppvaknande. Var så säker! Det kommer kanske att ta några hundra år men vi kommer att komma dit!

Och ja, de är hjärntvättade av sin djävla religion! Eller du kanske kommer på en bättre förklaring? Notera att svammel om att kvinnor vill ha våldsamma män inte duger!

Kan tala om för dig att det en gång i tiden var legalt att slå och våldta sin hustru här i Sverige också. Det är det inte längre. Och jag tror att mycket av det att kvinnor har rättigheter i Sverige idag beror på att vi har kastat av oss religionens ok.
Senast redigerad av Hiitsme 2015-08-04 kl. 05:14.
Citera
2015-08-04, 09:55
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hiitsme
Någon gång kommer deras uppvaknande. Var så säker! Det kommer kanske att ta några hundra år men vi kommer att komma dit!

Och ja, de är hjärntvättade av sin djävla religion! Eller du kanske kommer på en bättre förklaring? Notera att svammel om att kvinnor vill ha våldsamma män inte duger!

Kan tala om för dig att det en gång i tiden var legalt att slå och våldta sin hustru här i Sverige också. Det är det inte längre. Och jag tror att mycket av det att kvinnor har rättigheter i Sverige idag beror på att vi har kastat av oss religionens ok.

Kvinnor är mindre lyckliga idag jämfört med när det var lagligt för män att slå och våldta dem.
Citera
2015-08-04, 10:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
Kvinnor är mindre lyckliga idag jämfört med när det var lagligt för män att slå och våldta dem.
Våldtäktsbabianen i ett nötskal, och givetvis finns det ett kausalt samband mellan att kvinnor blir våldtagna och att de är lyckliga
Citera
2015-08-04, 12:55
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashdownssyndrom
Våldtäktsbabianen i ett nötskal, och givetvis finns det ett kausalt samband mellan att kvinnor blir våldtagna och att de är lyckliga

Skulle inte du bli lycklig om en kvinna våldtog dig?

Citat:
Zimbabwean police believe there is a nationwide syndicate of women raping men, possibly to use their semen for use in rituals that claim to make people wealthy.

It has taken more than a year for any arrests to be made, and on Monday three women are to go on trial in the capital, Harare, over the allegations which have shocked the country.

One alleged victim, who wished to remain anonymous, gave an account on national television in July of his experience which happened after he was offered a lift by a group of three women in Harare.

Citat:
"One of the women threw water in my face and they injected me with something that gave me a strong sexual desire," he said.

"They stopped the car and made me have sex with each of them several times, using condoms.

"When they had finished they left me in the bush totally naked.
Senast redigerad av Babianen 2015-08-04 kl. 12:58.
Citera
2015-08-04, 13:14
Bannlyst
Citat:
Skulle inte du bli lycklig om en kvinna våldtog dig?[/url]
Vad är anledningen till din fascination och fixering vid våldtäkter?
Citera
2015-08-04, 18:11
Medlem
Citat:

Eller så visste de att på den tiden spelade det ingen roll vad de tyckte eftersom ingen lyssnade på dem ändå.
Citera
2015-08-07, 13:00
Medlem
Citat:
1) Jag vet vad jag talar om.

2) Alla kvinnor blir kåta av att bli slagna. Det är väldigt tillfredställande, det är en grej som män inte kan relatera till, men här är ett exempel,

det här är vad sådana kvinnor vill ha.

Vill du också knulla med män som spöar skiten ur din man?
Citera
2015-08-07, 13:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scull
Jotack, det är alldeles utmärkt med läskunnigheten men du kanske inte vet vad du skriver? Den här tråden handlar om att misshandlade kvinnor inte ska få del av samhällets resurser eftersom de blir misshandlade frivilligt. Duh.

Är du nu inte nöjd med att skoltjej inte ville sätta dit mannen och på så sätt besparade samhället resurser? Varför ska du lägga dig i det nu också?

Det verkar inte bättre än att du inte vet vad du skriver.

Scull: Du svarar aldrig på Babianens inlägg? Vågar du inte ge dig in i en debatt med Babianen?
Citera
2015-08-07, 22:10
Medlem
Nandus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shagovlad

Babianens man tycker det är manligt att andra män knullar hans fru. I en annan tråd förklarade babianen att det är manligt att inte bry sig om vilka andra män som knullar ens fru eftersom man ändå ska se henne som "fuckmeat". Det är inget jag förstår mig på, men to each his own I guess.

Citat:
Scull: Du svarar aldrig på Babianens inlägg? Vågar du inte ge dig in i en debatt med Babianen?

Det är det som är så underhållande med denna tråden, ingen vågar bemöta den enda personen som bevisat att hon är kvinna eftersom hon erkänner att misshandlade kvinnor vill bli misshandlade och dessutom förklarar varför hon vill bli misshandlad.
Citera
2015-08-08, 10:51
Medlem
Babianens avatar
Citat:

Jag förklarar vad som är fetishen hos kvinnor som vill bli slagna titta på det här exemplet, https://www.youtube.com/watch?v=8TJ_LlGilLo om du tittar på det från ett kvinnligt perspektiv kan du se att det är kvinnan som provocerar mannen till att slå henne för att hon tänder på det (det här är porr för kvinnor btw.).
Senast redigerad av Babianen 2015-08-08 kl. 10:54.
Citera
2015-08-08, 12:25
Medlem
goran744s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nandu
Babianens man tycker det är manligt att andra män knullar hans fru. I en annan tråd förklarade babianen att det är manligt att inte bry sig om vilka andra män som knullar ens fru eftersom man ändå ska se henne som "fuckmeat". Det är inget jag förstår mig på, men to each his own I guess.

Det är det som är så underhållande med denna tråden, ingen vågar bemöta den enda personen som bevisat att hon är kvinna eftersom hon erkänner att misshandlade kvinnor vill bli misshandlade och dessutom förklarar varför hon vill bli misshandlad.
Det är väl just det man gör eller? Om du anser att en så att säga galen kvinna skall bestämma ÅT resten av världens kvinnor att vi vill bli misshandlade så bevisar det för mig att du ej innehar en hjärna.
Antagligen fick du för mycket stryk som liten
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in