2015-08-07, 10:58
Medlem
trustmeiamadoctors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av massepojken
Gillar ditt nick. Har en Tshirt på mig just nu med samma text. Fick den av min lillebrors 3 årige dotter. Finns tydligen att köpa i Gamla Stan

Haha, tack! Får ta en titt i butikerna där nästa gång jag är i stan
2015-08-07, 11:03
Medlem
Kirk.Douglass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kirk.Douglas
Blir lite ambivalent om jag ska lägga in 40k mer just nu... Den stiger och stiger.
Gick in vid 231 i.a.f.
2015-08-07, 11:42
Medlem
zorb89s avatar
Media är livrädda nu när tilliten helt raderats ut efter deras inkompetenta miss av fingerprint.

Sök jobb hos mig, ni kan putsa mina skor medan jag dricker mitt kaffe och ler över 600% uppgång.
2015-08-07, 11:46
Medlem
Harry_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zorb89
Media är livrädda nu när tilliten helt raderats ut efter deras inkompetenta miss av fingerprint.

Sök jobb hos mig, ni kan putsa mina skor medan jag dricker mitt kaffe och ler över 600% uppgång.

när kan jag börja?
2015-08-07, 11:54
Medlem
trustmeiamadoctors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zorb89

Tror de finns en enkel förklaring. De har helt enkelt lyssnat för mycket på Biggie Smallz

https://www.youtube.com/watch?v=gUhRKVIjJtw
Senast redigerad av trustmeiamadoctor 2015-08-07 kl. 11:59.
2015-08-07, 12:45
Medlem
Mercinhos avatar
Kursen står på 233,50 Kr.

Den stiger och stiger! Kan någon vänlig själv påpeka vad som har gjort att den har gått så mycket upp?

Jag hade faktiskt förväntat mig denna stigning nästa vecka

Nöjd är man ändå.
2015-08-07, 12:53
Medlem
zorb89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mercinho
Kursen står på 233,50 Kr.

Den stiger och stiger! Kan någon vänlig själv påpeka vad som har gjort att den har gått så mycket upp?

Jag hade faktiskt förväntat mig denna stigning nästa vecka

Nöjd är man ändå.
Marknaden har kanske läst det vi skrev om för 2år sedan?
2015-08-07, 15:26
Medlem
Aa, lite så är det. Folk börjar öppna ögonen och inse vilken potential detta företag har. Jag tror aktien kommer att fortsätta stiga tills rapporten 20/8. Folk vet vad som förväntas skall i denna rapport. Därför köper man på sig nu.
Skulle inte förvåna mig om vi når 300 innan 20/8.
2015-08-07, 15:56
Medlem
zorb89s avatar
Nu blir det helg med super väder och lite relax, jag ser upp mot solen men kan bara se "$$$Fingerlove$$$"

Ni som varit med länge i FPC sitter garanterat med samma hat som mig emot dessa kalle anka journalister som fått sitt jobb via en trisslott.

När man hör de använda kursuppgången som motivering i sin expertanalys ringer varningsklockorna och köplarmet. DÅ ska man tanka för allt man har för då vet man att någon sitter i det mörka med grov ångest över "missad" uppgång.

Det är så pinsamt och efterblivet det bara kan bli.

Har inte fått svar av finne journalisten heller men hey, han sitter väl och glor på sina blanknings certifikat som nu skiner i rött på sitt lilla konto och sen var det nog för invecklat för farfar.

Nu har vi gått ifrån 158 till 234kr på knappt 20dagar vilket är 48% ökning!!!!!

Grattis alla som hoppade in:
(FB) Veckans Aktietips!

Även fast att den är upp mycket så står FA kvar och vi har inte ens nått fram till troliga Lenovo, Rapport och Sony. Jag tycker verkligen att vi som läst en del ska vänta in dessa och se om de stämmer, rapporten kommer bli det mest intressanta i bolagets historia efter alla kalle anka analyser som säger minus resultat igen.

Sköt om er.
2015-08-07, 17:11
Medlem
Herrcykels avatar
Är det svårt att tjäna pengar på börsen eller?
2015-08-07, 17:25
Medlem
Sonnenwendes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spark7
Aa, lite så är det. Folk börjar öppna ögonen och inse vilken potential detta företag har. Jag tror aktien kommer att fortsätta stiga tills rapporten 20/8. Folk vet vad som förväntas skall i denna rapport. Därför köper man på sig nu.
Skulle inte förvåna mig om vi når 300 innan 20/8.
Fast då kommer de väl börja tjäna riktiga pengar snart? Eller kommer de sen, längre fram? Nästa år ? Två år ?
2015-08-07, 19:33
Medlem
Hej.

Är det "försent" att hoppa på tåget nu. Anledningen till att jag inte köpt har helt enkelt varit att det tagit tid att flytta över pengar. Har bara 22 aktier i FB...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in