2015-08-06, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pastakrydda
Spelar ingen roll om jag vet vem BO är eller inte. Det framgår att hon pluggade i Umeå på hennes facebook, dock inte i November 2014. Jag svarade på kommentaren "Hon pluggade väl inte i Umeå"

Den personen är inte BO! Har försökt säga det flera gånger nu....
Citera
2015-08-06, 19:35
Medlem
bAZINGAZs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shaman2001
Den personen är inte BO! Har försökt säga det flera gånger nu....

Vem är BO då?
Citera
2015-08-06, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bAZINGAZ
Vem är BO då?

Är väl mer troligt att det är den med samma namn som har studerat vid Väsby Nya Gymnasium...?
Citera
2015-08-06, 19:38
Medlem
Citat:
Är väl mer troligt att det är den med samma namn som har studerat vid Väsby Nya Gymnasium...?

Nej, hon är född -95.
Citera
2015-08-06, 19:38
Medlem
bAZINGAZs avatar
Citat:

Vet vem personen du pratar om är och hon är född 95. Så nej det är garanterat inte hon som är BO.
Citera
2015-08-06, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Baderum
LH's mördare sitter inne din dumma jävel

Om det är rätt som sitter inne ja.
Citera
2015-08-06, 19:43
Medlem
Speedyoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Netherworld
Finns det någon närmare skog med elljusspår för henne?

Ja, det finns fler än en skog med spår som ligger betydligt närmare henne än Runbyskogen. Huruvida de är elljusspår kan jag dock inte uttala mig om men det borde vara oväsentligt eftersom det är ljust ute vid tiden för hennes löptur. Dock har jag hört från annat håll att hon brukade ta bilen dit och springa, kanske för att få lite variation?
Citera
2015-08-06, 19:44
Medlem
SugaredThoughtss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av huomaamaton
Har kikat igenom hela tråden men hittar ingen bild på denna bil med trasig bakruta? Kan någon pejsta länk till denna bild.

http://www.tv4.se/nyheterna/klipp/nyheterna-0800-3193393

Ungefär 1:00 in i klippet syns en brun bil med inslagen ruta. Mer oklart vad den svarta bilen bredvid är. Civilpolis kanske?
Citera
2015-08-06, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vintergrisen
Någon annan här i tråden skrev att de med koppling till bilen redan hade hörts av polisen och avskrivits från utredningen, så det känns som ett dött spår.

ok...tack för din kommentar....tyckte det verkade lite konstigt när jag läste tidningarne i morse...
Citera
2015-08-06, 19:45
Medlem
R.a.z.o.r.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zigzagzagazoo
Både upp i Runby, nere i prästgårds och runt Runbytorg.
Nu tror jag dock att polisen har rätt bra koll på vilka som bor i närheten av brottsplatsen.
Hm, var du faktan ifrån?
Citera
2015-08-06, 19:53
Medlem
Vintergrisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pederN
Om det är rätt som sitter inne ja.

Fast om vi nu ändå ska köra på osannolika teorier så kan väl även jag bjuda på en:

Hagamannen!

Nyligen släppt, tycks inte ha lärt sig något av sitt straff och bodde/bor i Umeå där BO pluggar. Att BO tydligen pluggade till socionom (enl. Facebook) kan väl även det ses som graverande. Kanske höll hon på med en uppsats om traktens mest ökända brottsling och tog lite naivt kontakt med studieobjektet.
Citera
2015-08-06, 19:54
Medlem
Mats Linds avatar
Är detta korrekt uppfattat ?

- Någon i tråden har en poliskompis som säger att hon blev mördad med kniv.

- Någon i tråden har en kusin som blev jagad i (samma?) spår av två personer med batong för två veckor sedan.

- Polis har hittat ett snöre som säkrats (enligt Expressen).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in