2015-08-06, 19:11
Medlem
Oformads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pastakrydda
I november befann hon sig gissningsvis i Umeå. Detta skedde 3 mil norr om Sthlm

Fast hon ska väl ha börjat plugga där i januari 2015?
Citera
2015-08-06, 19:15
Medlem
Zigzagzagazoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aliciez
Har ingen koll på området alls. Men ni som tycker det är konstigt att hon åker iväg för att springa (när det ev finns spår närmre hennes hem..?), springer ni själv på samma spår dag ut och dag in? Har själv ett spår bara några hundra meter från mitt hus men åker gärna iväg för att få lite variation och inte tröttna på att sprnga

Jag har två rundor jag varierar mellan. Dom är dock så att jag från min ytterdörr kan börja springa till båda.

Jag kanske är väldigt konstig av mig men dom gångerna jag väljer att springa på annat håll så har jag bestämt en träff med någon vän att springa med.

Så min gissning är att hon har en koppling till Runby (innebandy/fotboll/annat) eller att hon bestämde en träff med någon.
Citera
2015-08-06, 19:16
Medlem
R.a.z.o.r.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zigzagzagazoo
Det finns folk med rätt långa fängelsestraff bakom sig som bor i närheten.
Vilka, var?
Citera
2015-08-06, 19:18
Medlem
nu har jag inte kunnat följa med under dagen...men hur var det med den mörka BMW´n som man bogserade bort...som ägaren sa hade varit utlånad sen misnt en vecka...??? vet man inte hur länge man lånat ut sin bil ??
Citera
2015-08-06, 19:22
Medlem
Vintergrisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rosen45
nu har jag inte kunnat följa med under dagen...men hur var det med den mörka BMW´n som man bogserade bort...som ägaren sa hade varit utlånad sen misnt en vecka...??? vet man inte hur länge man lånat ut sin bil ??

Någon annan här i tråden skrev att de med koppling till bilen redan hade hörts av polisen och avskrivits från utredningen, så det känns som ett dött spår.
Citera
2015-08-06, 19:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pastakrydda
Jo det gjorde hon
Dock pluggade hon inte där i november.

Hur vet du att hon gjorde det? Känner du BO?
Citera
2015-08-06, 19:24
Medlem
bAZINGAZs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zigzagzagazoo
Jag har två rundor jag varierar mellan. Dom är dock så att jag från min ytterdörr kan börja springa till båda.

Jag kanske är väldigt konstig av mig men dom gångerna jag väljer att springa på annat håll så har jag bestämt en träff med någon vän att springa med.

Så min gissning är att hon har en koppling till Runby (innebandy/fotboll/annat) eller att hon bestämde en träff med någon.

Hade hon bestämt träff med någon så hade hon väl tagit kontakt med den personen via mobil vilket skulle resultera i en GM? Kan tänka mig att hon åkte till Runby just för att få lite variation och för att det är väldigt fina spår.
Citera
2015-08-06, 19:28
Medlem
Pastakryddas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shaman2001
Hur vet du att hon gjorde det? Känner du BO?

Spelar ingen roll om jag vet vem BO är eller inte. Det framgår att hon pluggade i Umeå på hennes facebook, dock inte i November 2014. Jag svarade på kommentaren "Hon pluggade väl inte i Umeå"
Citera
2015-08-06, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ostkupa
Kan någon hjälpa mig att identifiera årsmodellen på denna mörka BMW?

http://gfx.aftonbladet-cdn.se/image/21219641/720/normal/4a7efe4848ce1/bmw.jpg

Jag tror jag har hittat en boende i området med en sådan bil.. Men jag vet inte om årsmodellen ät rätt

Enligt min bilmeck kompis så tidigt 90 tal
Citera
2015-08-06, 19:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ClaudiaCardinale
Tänk om det är samma mördare som till LH ? De var ju inte jättelika LH och detta BO men visst fick man lite samma vibbar ?
LH's mördare sitter inne din dumma jävel
Citera
2015-08-06, 19:30
Medlem
huomaamatons avatar
Har kikat igenom hela tråden men hittar ingen bild på denna bil med trasig bakruta? Kan någon pejsta länk till denna bild.
Citera
2015-08-06, 19:34
Medlem
Zigzagzagazoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av R.a.z.o.r.
Vilka, var?

Både upp i Runby, nere i prästgårds och runt Runbytorg.
Nu tror jag dock att polisen har rätt bra koll på vilka som bor i närheten av brottsplatsen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in