2015-08-06, 15:03
Medlem
Är de dumt att vänta in en dipp till ~215 för att köpa in sig eller hoppa in nu på 221?
Intalar mig att tåget inte gått riktigt än men hade ju vart dumt att vänta med köp om det bara skenar iväg nu..
2015-08-06, 15:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rockafellerskank
Är de dumt att vänta in en dipp till ~215 för att köpa in sig eller hoppa in nu på 221?
Intalar mig att tåget inte gått riktigt än men hade ju vart dumt att vänta med köp om det bara skenar iväg nu..

Rekommendationen är väl att du bestämmer dig inom kort för kommande veckor släpps viktiga rapporter/avtal.
2015-08-06, 15:23
Medlem
trustmeiamadoctors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chipez
Rekommendationen är väl att du bestämmer dig inom kort för kommande veckor släpps viktiga rapporter/avtal.

Bra sagt.

Finns nog ingen som kan säga om kursen kommer att gå upp eller ner de närmaste dagarna. Vad vi dock vet är att det ligger många, i vilket fall vad som borde vara, positiva triggers under veckorna framöver.
2015-08-06, 15:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trustmeiamadoctor
Bra sagt.

Finns nog ingen som kan säga om kursen kommer att gå upp eller ner de närmaste dagarna. Vad vi dock vet är att det ligger många, i vilket fall vad som borde vara, positiva triggers under veckorna framöver.
Hoppade in nu på 218,5 så under 220 blev det allt. Nu är det bara att luta sig tillbaka!
2015-08-06, 16:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rockafellerskank
Hoppade in nu på 218,5 så under 220 blev det allt. Nu är det bara att luta sig tillbaka!

Good luck!
2015-08-06, 17:11
Medlem
Mercinhos avatar
Bra finger sensor

http://youtu.be/F2tRfnYdp-Q
2015-08-06, 19:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mercinho
Bra finger sensor

http://youtu.be/F2tRfnYdp-Q

Verkar fungera jättebra men jag skakar alltid lite på huvudet åt vissa haussare som alltid måste skriva att sensorn kommer från ett "Swedish company Fingerprint " haha. Jag tror inte youtubes kommentarfält är rätt plats att haussa ett (relativt sett) litet svenskt techbolag.
2015-08-06, 19:09
Medlem
Känns jobbigt att sitta här utan likvida medel bara veckor innan rapport...
Hoppas jag får loss iaf 10000 kr inom kort.

Vad tror ni, får vi en liten dipp eller blir det att tugga i det sura äpplet och gå in i dessa nivåer?
2015-08-06, 20:01
Medlem
Mercinhos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikihisa

Vad tror ni, får vi en liten dipp eller blir det att tugga i det sura äpplet och gå in i dessa nivåer?

Folk som väntar på rekyler slutar med att få köpa dyrare än väntat. Mitt rek, köp imorgon. Nästa vecka kommer många triggers.
2015-08-06, 21:11
Medlem
Strand.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Himmelsblått
Verkar fungera jättebra men jag skakar alltid lite på huvudet åt vissa haussare som alltid måste skriva att sensorn kommer från ett "Swedish company Fingerprint " haha. Jag tror inte youtubes kommentarfält är rätt plats att haussa ett (relativt sett) litet svenskt techbolag.

Många bäckar små!

Citat:
Ursprungligen postat av Mikihisa

Som ovanstående talare så bra förmedlar. Det är ingen idé att försöka köpa på en botten, du vet väl vad man brukar säga om Herr Marknad. Lika bra att köpa imorgon. Visst kan det vara så att precis när du köper så tappar vi -5%, men vi kan lika gärna stiga +7%. Det är ingen som vet.

Jag hade köpt in mig imorgon.
2015-08-07, 01:44
Medlem
Harry_s avatar
hoppas inte frittfall bara

http://www.biometricupdate.com/201508/synaptics-collaborates-with-microsoft-on-biometric-fingerprint-authentication
2015-08-07, 05:40
Medlem
zorb89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harry_
hoppas inte frittfall bara

http://www.biometricupdate.com/201508/synaptics-collaborates-with-microsoft-on-biometric-fingerprint-authentication
För att?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in