2015-08-05, 14:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hysteria90
Yes lägg in provet i frysen så att det inte förstörs av bakterier.

Sweet, och sista, kanske svåraste frågan. Förstår att det är otroligt individuellt.

Ett intag av 170 mg Diazepam samt 9 mg Alprazolam utspritt över ca 1 veckas tid så snitt cirka 25 mg valium och en xanor dagligen.

Vad kan jag räkna med innan jag är ren? Vi pratar veckor med tanke på Diazepamen misstänker jag.

Om det har någon betydelse så väger jag ca 75 kg och är 186 cm lång.
2015-08-05, 14:35
Medlem
Hysteria90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gymmaren88
Sweet, och sista, kanske svåraste frågan. Förstår att det är otroligt individuellt.

Ett intag av 170 mg Diazepam samt 9 mg Alprazolam utspritt över ca 1 veckas tid så snitt cirka 25 mg valium och en xanor dagligen.

Vad kan jag räkna med innan jag är ren? Vi pratar veckor med tanke på Diazepamen misstänker jag.

Om det har någon betydelse så väger jag ca 75 kg och är 186 cm lång.
En grov uppskattning är max två veckor. 170mg diazepam är inte så fasligt mycket. Alpran hinner dock gå ur innan.
2015-08-05, 14:57
Medlem
Citat:
En grov uppskattning är max två veckor. 170mg diazepam är inte så fasligt mycket. Alpran hinner dock gå ur innan.

Okej.. Större delen av diazepamen intogs i början av "racet" och har sedan övergått mer och mer till alpra, vilket kanske gynnar mig då en del av det redan är påväg ut. Men vi får se då helt enkelt.

f.ö hjälper det att något märkbart att ex träna/dricka mycket osv. Eller finns det andra sätt? Eller är det helt enkelt bara att vänta ut det?

Tack så mycket för dina svar!
2015-08-05, 15:12
Medlem
Hysteria90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gymmaren88
Okej.. Större delen av diazepamen intogs i början av "racet" och har sedan övergått mer och mer till alpra, vilket kanske gynnar mig då en del av det redan är påväg ut. Men vi får se då helt enkelt.

f.ö hjälper det att något märkbart att ex träna/dricka mycket osv. Eller finns det andra sätt? Eller är det helt enkelt bara att vänta ut det?

Tack så mycket för dina svar!
Genom att dricka mycket och träna så optimerar du kroppens metabolism, så ja det blir märkbar skillnad. Inte natt och dag, men du skyndar på processen
2015-08-05, 15:18
Medlem
Citat:
Genom att dricka mycket och träna så optimerar du kroppens metabolism, så ja det blir märkbar skillnad. Inte natt och dag, men du skyndar på processen

Nu jävlar ska här tränas

Tack gubben
2015-08-05, 15:56
Medlem
Hej,

Testar ett par pills jag fått in, har denna gång inte bara använt mig av EZ-test Ecstasy, utan även EZ-test Ketamine/PMA/PMMA.

Test 1:
http://www.eztest.com/product/ez-test-for-ecstasy-amphetamine-2c-b-and-more/
Test 2:
http://www.eztest.com/product/ez-test-for-ketamine-pmapmma-amphetamine-and-ecstasy/

Reslutat blev följande. Test 1 visar på MDMA. Test2 visar på PMA/PMMA om jag tolkar färgen rätt.
http://imgcandy.com/di/AOIY/foto_no_exif.jpg

EZ-test Ecstasy skall vara Lila (vilket det är).
EZ-test Ketamine skall även det vara Lila (men visar Brunt).

Vad tror ni, är detta safe eller ej?
2015-08-05, 16:54
Medlem
Hysteria90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av milliondollarbebis
Hej,

Testar ett par pills jag fått in, har denna gång inte bara använt mig av EZ-test Ecstasy, utan även EZ-test Ketamine/PMA/PMMA.

Test 1:
http://www.eztest.com/product/ez-test-for-ecstasy-amphetamine-2c-b-and-more/
Test 2:
http://www.eztest.com/product/ez-test-for-ketamine-pmapmma-amphetamine-and-ecstasy/

Reslutat blev följande. Test 1 visar på MDMA. Test2 visar på PMA/PMMA om jag tolkar färgen rätt.
http://imgcandy.com/di/AOIY/foto_no_exif.jpg

EZ-test Ecstasy skall vara Lila (vilket det är).
EZ-test Ketamine skall även det vara Lila (men visar Brunt).

Vad tror ni, är detta safe eller ej?

Ditt inlägg är totalt felplacerat. Här diskuterar vi drogtester (prover på människor) och inte EZ-tester/narkotester.

Prova posta din fråga i någon av trådarna om EZ-tester eller gör en ny tråd för att få störst chans att få ett bra svar på din fråga. Hade jag varit mod skulle jag raderat din fråga eftersom den är OT, men nu är jag bara låtsasmoderator
Senast redigerad av Hysteria90 2015-08-05 kl. 17:26.
2015-08-05, 17:05
Medlem
Citat:
Ditt inlägg är totalt felplacerat. Här diskuterar drogtester (prover på människor) och inte EZ-tester/narkotester.

Prova posta din fråga i fråga i någon av trådarna om EZ-tester eller gör en ny tråd. Hade jag varit mod skulle jag raderat din fråga eftersom den är OT, men nu är jag bara en låtsasmoderator

Jag skapade en ny tråd och Admin flytta den till papperskorgen, och hänvisade mig hit.
2015-08-05, 17:23
Medlem
Hysteria90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av milliondollarbebis
Jag skapade en ny tråd och Admin flytta den till papperskorgen, och hänvisade mig hit.
Jag kan åtminstone bekräfta att det ser ut att vara MDMA att döma av test nr.1
Pillsen borde därför vara safe. Ketamintestet visar ej på ketamin eller? Då är allt i sin ordning.

Verkligen inte mitt område men om jag fortfarande höll på med ecstasy hade jag slängt i mig en tablett som visade sådär mörkt på MDMA-testet helt klart.
Senast redigerad av Hysteria90 2015-08-05 kl. 17:25.
2015-08-06, 00:48
Medlem
federeXs avatar
Rökte 1 spliff förra måndagen och och 2 på tisdagen. Rätt svagt blandade. Standard weed. Sedan på torsdagen så delade jag och 2 till på 3 stycken med riktigt skit hasch. Man vart lite flummig det är allt. Var helt ren innan. detta var alltså för en vecka sedan. När jag kan räkna med att vara ren igen?

Ålder: 19
Längd: ca 174 cm
Vikt: 80 kg.
Senast redigerad av federeX 2015-08-06 kl. 01:03.
2015-08-06, 07:31
Medlem
KringExs avatar
Har en fråga åt en vän (som jag är väldigt nyfiken över också)
Visst bör man vara ren på 3 veckor efter intag av 10 mg Diazepam?
Jag vet att det nästan är omöjligt att svara på men vad tror ni?
2015-08-06, 10:56
Medlem
Hysteria90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av federeX
Rökte 1 spliff förra måndagen och och 2 på tisdagen. Rätt svagt blandade. Standard weed. Sedan på torsdagen så delade jag och 2 till på 3 stycken med riktigt skit hasch. Man vart lite flummig det är allt. Var helt ren innan. detta var alltså för en vecka sedan. När jag kan räkna med att vara ren igen?

Ålder: 19
Längd: ca 174 cm
Vikt: 80 kg.
7-10 dagar är väl ett rätt bra riktmärke om du vill vara säker. Räkna efter det att du rökte haschet.

Citat:
Ursprungligen postat av KringEx
Har en fråga åt en vän (som jag är väldigt nyfiken över också)
Visst bör man vara ren på 3 veckor efter intag av 10 mg Diazepam?
Jag vet att det nästan är omöjligt att svara på men vad tror ni?
Haha ja, 100% grönt

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in