2015-08-06, 02:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ostkupa
En annan bild på henne (om det nu är hon som är borta)

http://www.ladda-upp.se/bilder/bfhhvrllapfjto/

Mindre smink

Ännu mindre lik tyvärr. Eftersom ingen ringt tillbaka är tipset antagligen iget av värde. Får hålla mig uppdaterad här under natten. Jag återkommer om de hör av sig.
Citera
2015-08-06, 02:56
Medlem
Mötte bilar med motorcross på, de åkte därifrån. På plats är det inte alls lika mkt trafik nu. Har de gett upp för natten? Vågar jag gå dit med tipset? På 11414 sa det att det var lång kö till ledningscentralen.
Citera
2015-08-06, 02:57
Medlem
Adeptuss avatar
Snubblat och slagit i skallen i en sten? Enda jag kan tänka mig utöver brott. Lutar mer åt det sistnämnda tyvärr... Ligger joggingstråket nära någon förort?
Citera
2015-08-06, 03:03
Medlem
Ostkupas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thebountyhunter
Mötte bilar med motorcross på, de åkte därifrån. På plats är det inte alls lika mkt trafik nu. Har de gett upp för natten? Vågar jag gå dit med tipset? På 11414 sa det att det var lång kö till ledningscentralen.

Absolut!
Citera
2015-08-06, 03:03
Medlem
Axells avatar
Enda som talar för att hon självmant skulle begett sig ifrån spåret är väl om hon skulle vara självmordsbenägen eller eventuellt om hon skulle gå in i skogen och kissa? Båda känns i detta fall osannolikt då hon ej är funnen nu eller har återvänt.

Någon som har koll på hur omgivningarna ser ut mer än att det är skog? Vi får hoppas flickan kommer till rätta oskadd men man kan inte förneka att man får dåliga vibbar..
Citera
2015-08-06, 03:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Axell
Enda som talar för att hon självmant skulle begett sig ifrån spåret är väl om hon skulle vara självmordsbenägen eller eventuellt om hon skulle gå in i skogen och kissa? Båda känns i detta fall osannolikt då hon ej är funnen nu eller har återvänt.

Någon som har koll på hur omgivningarna ser ut mer än att det är skog? Vi får hoppas flickan kommer till rätta oskadd men man kan inte förneka att man får dåliga vibbar..
Jag har koll på omgivningarna. Stort koloninområde mitt i. En bostad längre in i skogen. Mälaren ligger på andra sidan skogen. Prästgårdsmarken ligger precis brevid, stort bostadsområde.
Citera
2015-08-06, 03:12
Medlem
Japp, mycket illa. En övergiven bil, en mobil som inte går att nå men som tycks befinna sig i området. Allting talar för att hon blivit bragd om livet. Trolgtvis ligger hon i ett buskage, vilket man visserligen borde upptäckt med värmekameror.
Citera
2015-08-06, 03:14
Medlem
Har stått utanför avspärrningarna ett bra tag nu, sökningen efter henne har avtagit en aning men fortgår med fordon i elljusspåret bl a vad jag kunde se, och polisen vill EJ ha hjälp med sökandet, inte ens utanför avspärrningsområdena. Vet inte vad man kan dra för slutsatser av det, men av deras reaktioner att döma när vi frågade om vi kunde hjälpa till på något sätt så är hon definitivt inte hittad än.
Citera
2015-08-06, 03:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Seeyouinhell
Japp, mycket illa. En övergiven bil, en mobil som inte går att nå men som tycks befinna sig i området. Allting talar för att hon blivit bragd om livet. Troligtvis ligger hon i ett buskage, vilket man visserligen borde upptäckt med värmekameror.

Hur lång tid efter att döden har infallit kan värmekameror registrera kroppen ?

Hon försvann ca kl.18.30 och helikoptern (med värmekamera) började söka i området där de registrerat mobiltelefonen ca kl.24.
Om de inte hittat något inatt så bör hundar kunna känna någon doft imorgon om BO ligger i ett buskage i sökområdet.
Senast redigerad av Pythiae 2015-08-06 kl. 03:20.
Citera
2015-08-06, 03:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av inikaklet
Har stått utanför avspärrningarna ett bra tag nu, sökningen efter henne har avtagit en aning men fortgår med fordon i elljusspåret bl a vad jag kunde se, och polisen vill EJ ha hjälp med sökandet, inte ens utanför avspärrningsområdena. Vet inte vad man kan dra för slutsatser av det, men av deras reaktioner att döma när vi frågade om vi kunde hjälpa till på något sätt så är hon definitivt inte hittad än.

Fick du något intryck av vad poliserna tror kan ha hänt ? Verkade de stressade ?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av inikaklet
Ge dom mitt tips. Ifall dom inte fått det. Fast jag tror det är ett kallt sådant, tyvärr, för hennes del.
Citera
Medlem
Boggymans avatar
Nog har man erfarenhet av att de härjat skummisar runt elljuspår och annat, hade en där jag bor som också är ett elljusspår på ca 5km där det sprang runt någon med mask över ansiktet i skogen och försökte få kontakt med tjejer, killar/män hade aldrig stött på honom dock, han väntade väl på rätt tillfällen.

Tyvärr får jag ingen bra känsla va detta, hon borde väl ha hittas nu om hon ramlat och skadat sig, det har väl letats i flera timmar nu..

Jag tror hon är bortrövad om hon inte hittas jävligt snart.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in