2015-08-04, 20:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Harfager
Palmemordet var bara ett exempel på hur dessa grupper skulle kunna användas illvilligt .

Tråden handlar om huruvida grupperna existerar, inte vilka metoder de i en hypotetisk värld skulle kunna tänkas använda.
Citera
2015-08-04, 21:03
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lorddesh
Tråden handlar om huruvida grupperna existerar, inte vilka metoder de i en hypotetisk värld skulle kunna tänkas använda.

Man måste ju få ge exempel på vad dessa grupper skulle kunna utföra och varför dessa grupper existerar överhuvudtaget , vilka mål och mening de har. Viktigt att lösa detta då de tydligen har flera som de trakasserar och som vill få ett slut på detta .

Citat:
Ursprungligen postat av iesho
Det är inte förbjudet att stå någonstans och göra en bara lite ovanlig handling bara för att det står någon i varje hörn längs offrets väg och gör liknande eller annorlunda något ovanliga handlingar som bara en enda person i världen skulle kunna uppfatta. Inga övervakningskameror kan hjälpa personer som känner sig på det sättet förföljda av personer som uppenbarligen har studerat offrets vanor.

Detta är ju en annan metod som bara någon med uppmärksamhet lägger märke till och andra som bara ser ett tillfälle förstår inte vad problemet är .
Citera
2015-08-04, 21:23
Medlem
ieshos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kurrekotte
Igår cyklade någon plötsligt ut i gatan framför min bil. Det är inte första gången det händer. Tidigare gånger har det också varit en person på en cykel med två hjul, styre och en sadel. Ibland saknas lykta på cykeln. Ibland har personen hjälm, ibland i samma färg, ibland inte. Även kläderna varierar. Ibland händer det mer än en gång per år men oavsett år så har dom alltid just två hjul, styre och sadel. Den saken ändrar sig aldrig och jag har därför fått en bestämd känsla av att det är ett fåtal organiserade personer som klär ut sig på olika sätt. Vissa av dom påminner dessutom lite grann om tidigare personer. Det känns som att dom är ute efter att göra så att jag skall tappa lusten att köra bil. Varför skulle några okända personer samarbeta för få mig att tappa lusten att köra bil om det inte vore en del av en organiserad och långsiktig plan att förstöra hela mitt liv? Solklar gang stalking med andra ord!

Behöver jag förresten ens nämna att jag inte är ensam om att råka ut för det här? Jag har flera gånger sett andra personer råka ut för samma typ av händelser. Till och med nära vänner och bekanta har råkat ut för det. Plötsligt svänger en cykel ut framför dom. Och precis som i mitt fall så är det alltid just två hjul, styre och sadel på cyklarna. Det säger ganska mycket om hur stor omfattning detta har. Det känns som att mer eller mindre alla bilförare är utsatta för gang stalking. Alltså måste det vara så!

För det kan väl aldrig vara korkat att värdera upplevda känslor högre än tekniska bevis med utgångspunkt att de senare är enkla att förfalska?
Är du på riktigt? Hur har du tid att sitta och skriva sånt här? Sitter du på någon klinik?

Tillägg: Det kanske är någon sorts kåseri?
Citera
2015-08-04, 21:25
Medlem
kurrekottes avatar
Citat:
Är du på riktigt? Hur har du tid att sitta och skriva sånt här? Sitter du på någon klinik?

Tillägg: Det kanske är någon sorts kåseri?
Ursäkta men kan du gå någon annanstans? Du har uppenbart oärliga avsikter när du ifrågasätter mina känslor i denna fråga.

Citat:
En person med ärligt uppsåt skulle inte efterfråga "bevis" och personer utan ärligt uppsåt borde undanhållas alla data av det slaget.
Citera
2015-08-04, 21:35
Medlem
ieshos avatar
Citat:
Ursäkta men kan du gå någon annanstans? Du har uppenbart oärliga avsikter när du ifrågasätter mina känslor i denna fråga.
Nejdå, jag ifrågasätter bara att du vågar ha några känslor.

Riktiga människor har känslor dygnet runt och är vana vid det och misstolkar inte precis allt. Men det händer att vi känner oss förföljda ibland. Och där skymtar trådens ämne: ligger det någonting i dessa känslor? Kan det vara så att vissa personer är förföljda?
Citera
2015-08-04, 21:43
Medlem
kurrekottes avatar
Citat:

Riktiga människor har känslor dygnet runt och är vana vid det och misstolkar inte precis allt. Men det händer att vi känner oss förföljda ibland. Och där skymtar trådens ämne: ligger det någonting i dessa känslor? Kan det vara så att vissa personer är förföljda?
Men vad i helvete?! Fattar du inte att praktiskt taget alla bilister är utsatta för gang stalking? Mina känslor säger mig det! Vad ger dig rätten att värdera andras känslor högre än mina känslor? Hur mycket känslobaserad evidens krävs det för att du skall fatta?

Jag börjar få känslan av att ni som tidigare förespråkat existensen av gang stalking själva ingår i en organisation som både gang stalkar med hjälp av cyklar och dessutom desinformerar om den verkliga gang stalkingen som drabbar miljontals människor bara i Sverige.... Känslan blir starkare ju mer jag tänker på det... Fan ta er!! Jävla gang stalkers!
Citera
2015-08-04, 21:46
Medlem
Citat:

Notera... Att om detta är en blogg om gang stalking, så kan ni nog vara säkra på att perpetrators flockar runt här och sprider kränkande kommentarer...
Citera
2015-08-04, 21:49
Medlem
kurrekottes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Target-indevidual
Notera... Att om detta är en blogg om gang stalking, så kan ni nog vara säkra på att perpetrators flockar runt här och sprider kränkande kommentarer...
Ja ni är överallt! Jag ser just nu att mina känslor stämmer! Ni är det fysiska beviset på mina känslor om gang stalking är sanna. Fan ta er!
Citera
2015-08-04, 22:29
Medlem
ieshos avatar
Citat:
Men vad i helvete?! Fattar du inte att praktiskt taget alla bilister är utsatta för gang stalking? Mina känslor säger mig det! Vad ger dig rätten att värdera andras känslor högre än mina känslor? Hur mycket känslobaserad evidens krävs det för att du skall fatta?

Jag börjar få känslan av att ni som tidigare förespråkat existensen av gang stalking själva ingår i en organisation som både gang stalkar med hjälp av cyklar och dessutom desinformerar om den verkliga gang stalkingen som drabbar miljontals människor bara i Sverige.... Känslan blir starkare ju mer jag tänker på det... Fan ta er!! Jävla gang stalkers!
Alla informationer om gangstalking är antagligen inte värda att ta på allvar och till den gruppen torde du höra.
Citera
2015-08-04, 22:48
Medlem
kurrekottes avatar
Citat:
Alla informationer om gangstalking är antagligen inte värda att ta på allvar och till den gruppen torde du höra.
Är det påståendet möjligen baserat på en känsla du har? Det var inte min idé att vi skulle använda känslomässiga observationer... Men nu när du fått som du vill så duger det inte? Hur skall vi då kunna utreda trådämnet om varken känslor eller tekniska bevis duger? Skall vi kanske enas om att just vissa personers känslor är mer korrekta än andra? Mina känslor är skit värda? men dom som håller med dig, deras känslor luktar blåbär oavsett hur mycket skitsnack som omger dom?
Citera
2015-08-04, 23:32
Medlem
ieshos avatar
Citat:
Är det påståendet möjligen baserat på en känsla du har? Det var inte min idé att vi skulle använda känslomässiga observationer... Men nu när du fått som du vill så duger det inte? Hur skall vi då kunna utreda trådämnet om varken känslor eller tekniska bevis duger? Skall vi kanske enas om att just vissa personers känslor är mer korrekta än andra? Mina känslor är skit värda? men dom som håller med dig, deras känslor luktar blåbär oavsett hur mycket skitsnack som omger dom?
Jag försöker pricka in ditt handikapp. Alltså, man kan känna att man är förföljd, men man kan ha fel och i vilket fall som helst kan det vara mycket svårt att få tag på bevis och man kanske inte ens kan övertyga någon enda medmänniska.

När det gäller vittnesmål om andras upplevelser av att vara förföljda så kan man inte känna om de är förföljda eller inte. Men man kan bilda sig en subjektiv uppfattning från fall till fall, en uppfattning som kan vara riktig eller felaktig. Och något bevis för sin uppfattning lär man hur som helst inte kunna finna.

Detta är läget i korthet. Försök att skriva något intelligent nu! Visa oss att du kan!
Citera
2015-08-05, 00:11
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Jag försöker pricka in ditt handikapp. Alltså, man kan känna att man är förföljd, men man kan ha fel och i vilket fall som helst kan det vara mycket svårt att få tag på bevis och man kanske inte ens kan övertyga någon enda medmänniska.

När det gäller vittnesmål om andras upplevelser av att vara förföljda så kan man inte känna om de är förföljda eller inte. Men man kan bilda sig en subjektiv uppfattning från fall till fall, en uppfattning som kan vara riktig eller felaktig. Och något bevis för sin uppfattning lär man hur som helst inte kunna finna.

Detta är läget i korthet. Försök att skriva något intelligent nu! Visa oss att du kan!

Förekommer organiserad gang stalking?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in