Citat:
Ursprungligen postat av
Dexo
Ca 1800 krossade Tramadol retard och 10-12 citodo per dag. Lyckades trappa ner när jag hade en karta tramadol kvar (mycket för lite känner jag) Har varit utan tramadol sedan 31/7 och för att klara av den första chocken till kroppen gjorde jag slut på citodonet med CWE mellan 1/8 och 3/8 (30 tab per dag) så igår var första dagen helt utan. Inte sovit många timmar inatt. Spinner runt som en jävla jojo i sängen eftersom jag vill krypa ur mitt eget skinn. Normala skälet till tabletterna är en rygg och nack skada så det är knappt jag kunde ta mig ur sängen för smärtan. Tycker så jävla synd om mig själv nu men det är mitt eget fel. (förutom idiotläkarna som förnyar recept när jag äter dessa mängder)
Nu skriver du inte hur länge du tagit detta, men du behöver hjälp med detta. Det där kliver man inte ur bara så där. Du kommer få svåra biverkningar och jag skulle säga att behöver en avgiftning. Dvs du behöver lägga in dig och trappas ur under läkar-övervakning/medicinering.
Att tycka synd om sig själv och skylla på alla andra är typisk reaktion, du behöver inte skämmas för det. Så har nog de flesta reagerat innan man fått ett annat sätt att tänka.
Hoppas du tar tag i detta nu och tar den hjälp du kan få. Du har en lång jobbig väg att gå, men belöningen är faktiskt att du får ditt liv tillbaka.
Va nu en riktigt envis jävel, så kommer det bli bra!