2015-08-03, 11:55
Medlem
Egentligen värt en tanke varför en man som onanerar automatiskt skall ses som ett äckel, medan en kvinna som onanerar oftast inte alls ses som äcklig. Hjärntvätt?
Citera
2015-08-03, 12:41
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ManManne
Egentligen värt en tanke varför en man som onanerar automatiskt skall ses som ett äckel, medan en kvinna som onanerar oftast inte alls ses som äcklig. Hjärntvätt?
Runkande äckel är inte synonymt med "alla som runkar är äckel".
Citera
2015-08-03, 13:07
Medlem
goran744s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ManManne
Vet du vad det beror på ManManne?
Det beror på att mannen anser det vara sexigt då en kvinna fingerpullar sig själv och en porrig sak medan mannens skall smygas i en garderob och väsa samt flåsa.
Mäns fel alltså.
OCH mannen kan dessutom springa omkring med staken under rocken(naken) och slänga fram den framför näsan på en med ett flin som ser ut som en pitbull, fattar du
Citera
2015-08-03, 18:11
Medlem
Nandus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goran744
Jag pratar om dig! Och tycker att det är sanslöst av vuxna personer som borde ha ansvar över vad de ger ut och över vad som kan hända då de pratar till fel person.
Kan ge en våldtäktsman eller misshandlare ett skäl till att våldta eller slå någon.
Ingen ansvarskänsla eller eftertanke, utan endast skitsnack bara för att ....
Hoppas att du eller Babianen blir de som möter den personen så att ni får äta upp era egna ord.

Nu handlade denna diskussionen om att svenska kvinnor styr svenska män med järnhand. "Vi behöver prata om vad vi ska göra" betyder egentligen "jag ska berätta för dig hur du ska göra, sedan är det bäst att du gör som jag säger".
Citera
2015-08-03, 18:15
Medlem
goran744s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nandu
Nu handlade denna diskussionen om att svenska kvinnor styr svenska män med järnhand. "Vi behöver prata om vad vi ska göra" betyder egentligen "jag ska berätta för dig hur du ska göra, sedan är det bäst att du gör som jag säger".
Jag bryr mig inte om din diskussion. Talar som jag vill själv din lilla fjolla. Jag svarade på frågan ManManne ställde OCH det är så att mannen bestämt att fingerpulla är bra och skall visas men ej runkande män.
Mannens eget fel med andra ord. Vad skall du göra åt det?
Citera
2015-08-03, 18:20
Medlem
goran744s avatar
Citat:
Styrd med järnhand blir man dessutom endast om man ej har råg i ryggen.
OCH inbilla inte i mig att du är RÄDD för kvinnor. Hur kan du vara rädd fast du ej får stryk av oss?
Rädd för käften eller? Säg som det är, du kan ej tala för dina saker utan är en toffel som ej kan vara stark utan att slåss.
Genomskådat dig för länge sedan.
Citera
2015-08-03, 18:49
Medlem
Nandus avatar
Citat:
Styrd med järnhand blir man dessutom endast om man ej har råg i ryggen.
OCH inbilla inte i mig att du är RÄDD för kvinnor. Hur kan du vara rädd fast du ej får stryk av oss?
Rädd för käften eller? Säg som det är, du kan ej tala för dina saker utan är en toffel som ej kan vara stark utan att slåss.
Genomskådat dig för länge sedan.

Nej, du har haft fel gång på gång.

Det är tydligt på alla svenska par jag träffat, speciellt de som varit ett par länge, att kvinnan bestämmer precis allt. Det enda mannen bestämmer själv är det som kvinnan låter mannen bestämma, alltså som när man säger till sitt barn "städa ditt rum så får du välja mellan jordgubbs- eller chokladglass". Ingen skulle ju säga att det är barnet som bestämmer i det exemplet, det är ju föräldern som bestämmer, samma sak när en kvinna låtit sin man bestämma något.

Det finns för övrigt inga tofflar som misshandlar kvinnor, precis som det inte finns några mesiga killar som våldtar kvinnor.
Citera
2015-08-03, 18:55
Medlem
goran744s avatar
Citat:
Nej, du har haft fel gång på gång.

Det är tydligt på alla svenska par jag träffat, speciellt de som varit ett par länge, att kvinnan bestämmer precis allt. Det enda mannen bestämmer själv är det som kvinnan låter mannen bestämma, alltså som när man säger till sitt barn "städa ditt rum så får du välja mellan jordgubbs- eller chokladglass". Ingen skulle ju säga att det är barnet som bestämmer i det exemplet, det är ju föräldern som bestämmer, samma sak när en kvinna låtit sin man bestämma något.

Det finns för övrigt inga tofflar som misshandlar kvinnor, precis som det inte finns några mesiga killar som våldtar kvinnor.
Är du rädd för en kvinna? Varför? Hur skall du klara dig i samhället om du är rädd för mig som kvinna? Kan du inte lära dig att säga ifrån. OCH då på ett rätt sätt och inte sitta här och påstå att kvinnor vill bli misshandlade eller våldtagna.
Kan du diskutera vuxet med mig och tala om ditt problem, för det har du och inte med mig och de kvinnor som misshandlas eller våldtas. Vad har du problem med?
Du pratar om din egen konflikträdsla som ger dig ett hat som du förvrider och förnekar och beskyller mig som kvinna för.
Tänk efter vad det handlar om. Du har svaret inom dig. Kom sedan tillbaka och möt mig som en medmänniska i tråden.
Ett råd av välmening.
Citera
2015-08-03, 19:05
Medlem
Nandus avatar
Citat:
Är du rädd för en kvinna? Varför? Hur skall du klara dig i samhället om du är rädd för mig som kvinna? Kan du inte lära dig att säga ifrån. OCH då på ett rätt sätt och inte sitta här och påstå att kvinnor vill bli misshandlade eller våldtagna.
Kan du diskutera vuxet med mig och tala om ditt problem, för det har du och inte med mig och de kvinnor som misshandlas eller våldtas. Vad har du problem med?
Du pratar om din egen konflikträdsla som ger dig ett hat som du förvrider och förnekar och beskyller mig som kvinna för.
Tänk efter vad det handlar om. Du har svaret inom dig. Kom sedan tillbaka och möt mig som en medmänniska i tråden.
Ett råd av välmening.

Jag tror du projicerar för att antagligen hade du ett tidigare förhållande där du kontrollerade mannen in i minsta detalj tills han fick nog och lämnade dig. Du anklagade säkert honom för att vara konflikträdd samtidigt som du eskalerade varenda liten konflikt tills det blev outhärdligt för honom.

Hur som helst, alla utomstående (icke-västliga) som ser hur det går till i Sverige och resten av västvärlden har samma åsikt. Jag har tagit upp detta med kineser, iranier, araber och sydamerikaner, de ser samma sak som jag.
Citera
2015-08-03, 19:11
Medlem
goran744s avatar
Citat:
Jag tror du projicerar för att antagligen hade du ett tidigare förhållande där du kontrollerade mannen in i minsta detalj tills han fick nog och lämnade dig. Du anklagade säkert honom för att vara konflikträdd samtidigt som du eskalerade varenda liten konflikt tills det blev outhärdligt för honom.

Hur som helst, alla utomstående (icke-västliga) som ser hur det går till i Sverige och resten av västvärlden har samma åsikt. Jag har tagit upp detta med kineser, iranier, araber och sydamerikaner, de ser samma sak som jag.
Fel svar och åt helvetet fel också. Jag frågade dig om du är rädd för mig som kvinna? Har du fått stryk av en kvinna någon gång? Är du konflikträdd när det gäller och då du står mitt emot en dam i min klass.
Både spottar och fräser och pratar om Gud och Sverige, misshandel och fjollor.
Skulle du klara av att stå mitt emot mig och använda ord i stället för nävarna?
Jag har känslan av att du är konflikträdd och beskyller alla stackars kvinnor för din konflikträdsla.
Citera
2015-08-03, 19:15
Medlem
goran744s avatar
Citat:

Varför ser du inte till att du får lite STAKE i dig, råg i ryggen, tror på dig själv, ej ger vika.
Fattar du varför du är i denna vanskliga situation man?
Slåss du så förlorar du. Lär dig att prata och få fram det du vill och stå rak i ryggen. Mitt tips till dig som kvinna.
Hitta tryggheten i ditt eget kön då kommer du ej ett behöva se kvinnor som misshandelsoffer. Det är du som väljer att vara ett offer i tillvaron.
Läs noga det jag skrev här och bli karl för din hatt.
Citera
2015-08-03, 19:22
Medlem
Nandus avatar
Citat:
Fel svar och åt helvetet fel också. Jag frågade dig om du är rädd för mig som kvinna? Har du fått stryk av en kvinna någon gång? Är du konflikträdd när det gäller och då du står mitt emot en dam i min klass.
Både spottar och fräser och pratar om Gud och Sverige, misshandel och fjollor.
Skulle du klara av att stå mitt emot mig och använda ord i stället för nävarna?
Jag har känslan av att du är konflikträdd och beskyller alla stackars kvinnor för din konflikträdsla.

Du är inte speciellt bra på att läsa av folk. Jag ser vad jag ser och det är att i princip hela västvärlden (USA, Europa och Japan) så utgår alla relationer från antagandet att kvinnan bestämmer allt. Som tidigare sagts i tråden visar detta sig på t.ex. var folk bosätter sig. Män vill bo i en billig lägenhet i ett billigt område eftersom mindre omkostnader innebär mindre krav (på inkomst) för männen så de kan spendera sina pengar på saker de vill ha, eller helt enkelt jobba mindre. Kvinnor vill bo stort och på rätt ställe (i villa eller fin lägenhet) eftersom det ändå inte är dem som i slutändan betalar för boendet. Hur många kvinnor skuldsätter sig i 20 år för att köpa något bara mannen egentligen vill ha?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in