2015-08-02, 01:35
Medlem
Är det nån av er som har länken till den svenska videon, med en man som förklarade hur han blev utsatt? Det var en intervju och den andre killen bröt på tyska tror jag.
Den som var TI förklarade hur det eskalerade efter ett blixtnedslag som han såg, och efter det så började han känna att även hans tankar var manipulerade.
Nån som vet videon jag refererar till?
Citera
2015-08-02, 11:41
Medlem
Harfagers avatar
En teknik de skulle kunna leka med är riktat ljud och folk kan tro att om ingen annan hör detta så har de mixtrat med satelliter, mind controll, styra drömmar etc.

https://sv.wikipedia.org/wiki/Riktat_ljud

Rådet då är att som vanligt ta upp sin telefon sätt på spela in på ljud eller video inspelaren och hålla den mot örat som du har ett samtal. Vet att diktafoner inte tar brus då den förstärker talet och reducerar brus och omgivnings ljud så dessa kan vara olämpliga. Lyckas du inte fånga ljud så får du testat med mera känsliga ljudupptagare som även tar i övre och undre ljudområdena (utraljud infraljud) och om det trotts inte det skulle gå så kolla om du har tinnitus till att börja med osv .
Senast redigerad av Harfager 2015-08-02 kl. 11:55.
Citera
2015-08-02, 11:43
Avslutad
Inom sekter där folk lämnar den är det förekommande. Scientologerna är det ju en standard.
Citera
2015-08-02, 12:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grelin1999
Är det nån av er som har länken till den svenska videon, med en man som förklarade hur han blev utsatt? Det var en intervju och den andre killen bröt på tyska tror jag.
Den som var TI förklarade hur det eskalerade efter ett blixtnedslag som han såg, och efter det så började han känna att även hans tankar var manipulerade.
Nån som vet videon jag refererar till?

Den killen i norrköping är en kopia av situationen jag sitter i, dom har nästan alltid samma tillvägagångs sätt... Tyvärr har patricio i norrköping varit utsatt för dessa gärningsmänn i snart 8år, och att detta får pågå så lång tid utan att media eller regering ingriper är en skam mot hela svenska rättsväsendet, mej har dom varit på ett år, har daglig kontakt med andra "targets" runt om i sverige och världen.... Dew är vad dom använder främst, samt andra leksaker som dom experimenterar på folk med... "Shm"
Citera
2015-08-02, 12:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Target-indevidual
Den killen i norrköping är en kopia av situationen jag sitter i, dom har nästan alltid samma tillvägagångs sätt... Tyvärr har patricio i norrköping varit utsatt för dessa gärningsmänn i snart 8år, och att detta får pågå så lång tid utan att media eller regering ingriper är en skam mot hela svenska rättsväsendet, mej har dom varit på ett år, har daglig kontakt med andra "targets" runt om i sverige och världen.... Dew är vad dom använder främst, samt andra leksaker som dom experimenterar på folk med... "Shm"

Jag fick ett PM med videolänken:
https://vimeo.com/23671553
Tack.

Han har tydligen varit utsatt sedan 1992 eller nåt.
Men verkar det inte väldigt konstigt att han trodde han blev gasad i sin lägenhet och att de kunde styra hans tankar?

Tror du det också?
Citera
2015-08-02, 13:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Ska du lägga upp dina bevis snart eller är du bara ytterligare utfyllnad i tråden?

Drar mej ur tråden sålänge
Senast redigerad av Target-indevidual 2015-08-02 kl. 14:13.
Citera
2015-08-02, 13:20
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grelin1999
Jag fick ett PM med videolänken:
https://vimeo.com/23671553
Tack.

Har sätt en film tidigare som liknade detta som jag tyckte lät än mer udda, men då de förmodligen bara vill få en förklaring så har de googlat och hittat detta "Mind control" och helt enkelt satt ihop en förklarings modell som de nöjer sig med då de vet att de är övervakade och trakasserade

Riktat ljud/vanligt ljud under sömn skulle kunna förklara dennes " känna igen radio program" som kommer på radion
https://sv.wikipedia.org/wiki/Riktat_ljud

Just höra röster då han är ensam skulle ju också kunna vara riktat ljud alternativt att trotts sitt lugn så går försvarssystemet på högvarv och han kollapsar (får en psykos)

Mikrovågor har jag inte googlat ännu men det kan vara täppta ventiler och höjd värme.

Har nu googlat mikrovågor och det finns vapen som gör det han beskrev http://www.nyteknik.se/nyheter/it_telekom/allmant/article238245.ece

Vill inte föra ut mindcontroll men det står lite i början här som beskriver tom att i butiker så finns tekniken . Har inte sätt videorna men jag misstänker att butikerna har riktat ljud / ljud duschar så jag lägger ut länken redan nu innan min kommentar blir o redigerbar http://whitetv.se/mind-control-mk-ultra/905-roester-i-huvudet-aer-ingen-psykisk-sjukdom-utan-militaerens-mikrovagor-eller-ultraljud.html

Denna film var intressant ur länken ovan , om det fungerar och även i annat material så kan de hittas på mycket https://youtu.be/azwL5eoE5aI
Senast redigerad av Harfager 2015-08-02 kl. 13:58.
Citera
2015-08-02, 14:02
Medlem
Citat:
Är du en perpetrator, eller fick fu inte lära dej vanligt trevligt bemötande i din uppväxt? Inge illa menat men mannen, chilla, har ingenting som jag kommer läggs upp här, finns det nån som inte kastar ur sej perp komentarer här,

Det här är ett diskussionsforum, inte en onanicirkel åt varandras fantasier.
Trådens ämne är frågan "Förekommer organiserad gang stalking", har du inte ett svar på den frågan som kan styrkas (bevis) kan du gå vidare.
Citera
2015-08-02, 14:17
Medlem
Harfagers avatar
Det presenteras bevis på bevis och även tekniker hur det är möjligt . Det som skeptikerna inte vill inse är att det ska låta som som delirium för utomstående. Vittnesmålen om tex saker som flyttas etc är bevis. Jag hoppas ingen ljuger utan beskriver sakligt med tex mindre omskrivningar vad de varit med om/har för erfarenheter .

Att presentera bevis här är ju som att be om att få råka ut för en olycka , innan det är vedertaget att det finns och används tekniken.

Felet med detta är att de som verkligen lider av någon form av psykossjukdom kan vänta innan de söker hjälp och därför är det viktigaste att de samlar bevis som de kan se om och om igen att det var verkliga händelser utöver att utförarna utav dessa metoder lagförs.

Såg lite filmer nu och det vore ju det ultimata vapnet att kunna påverka folk, så att deras tester/forskning läggs ned tror jag inte är möjligt att uppnå men folk ska kunna värja sig mot dessa övergrepp om de används felaktigt utan några lagstöd eller under för lång tid. Denna tråd blev mycket intressant och stimulerar min forskar del av skallen
Senast redigerad av Harfager 2015-08-02 kl. 14:19.
Citera
2015-08-02, 14:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Harfager
Det presenteras bevis på bevis och även tekniker hur det är möjligt . Det som skeptikerna inte vill inse är att det ska låta som som delirium för utomstående. Vittnesmålen om tex saker som flyttas etc är bevis. Jag hoppas ingen ljuger utan beskriver sakligt med tex mindre omskrivningar vad de varit med om/har för erfarenheter .

Vi har nog olika definitioner av bevis, och er delas inte av resten av världen.
Som sagt, du "hoppas" att ingen ljuger, men tar deras påståenden som bevis när de i verkligheten mycket väl kan ljuga och ha fel.
Bevis är objektiva dokumenterade observationer, inte hörsägen från tredje part.
Citera
2015-08-02, 14:29
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lorddesh
Vi har nog olika definitioner av bevis, och er delas inte av resten av världen.
Som sagt, du "hoppas" att ingen ljuger, men tar deras påståenden som bevis när de i verkligheten mycket väl kan ljuga och ha fel.
Bevis är objektiva dokumenterade observationer, inte hörsägen från tredje part.

Då skulle domstolarna sluta med vittnesförhören?

Jag ser vad som verkar vara över/feltolkningar och inte i texterna som läggs upp , men med min snart 20 åriga erfarenhet kanske inte täcker allt därför så googlar jag och ser vad som skulle kunna vara tekniskt möjligt, man kan inte räkna med någon hänsyn från utförarna de har för mycket att förlora på att bli upptäckta . Jag har namnen på flera av dem som var med runt då jag fick en jobbförfrågan och jag har dokumenterat det som hänt efter( även namn mm)

Ang objektiva bevis så hoppas jag inte att du tar emot samtalen om någon blivit bestulen på sin bil under natten. "har du film på händelsen" "vittnen" "namn och adress på tjuven " ....
Senast redigerad av Harfager 2015-08-02 kl. 14:35.
Citera
2015-08-02, 15:13
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Drar mej ur tråden sålänge

Vad synd, jag hade väldigt gärna sett en TI som faktiskt ville visa sina bevis.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in