2015-07-07, 13:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Generalknase
Meteorologer har jag hört talas om ja, vad har de med avsaknaden av contrails att göra?
Meteorologerna kan bestämma om du kan se k-strimmor eller inte. Det är en del av deras jobb att mäta vattenmängden i luften.
Citat:
Jag är inte intresserad av att skapa nåt, jag är intresserad av en alternativ förklaring till det uppenbara. Alltså hur styrs det så att precis alla flygplan som skapar contrails (eller chemtrails vilket man tror på) liksom slutar på en given signal.
Tre ledtrådar: 1) Mitt svar ovan. 2) Aldrig funderat på molnbildning? 3) Aldrig funderat på vad en molberäkning ger när C12H26 reagerar med syre?
Citat:
Men chemtrails, hur förklarar man det?... Jag är alltså intresserad av en vetenskaplig förklaring på chemtrails.
Det är svårt att förklara det som inte finns. Var finns jultomten?
Citera
2015-07-07, 17:36
Medlem
kjellkritisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Powerless1
Meteorologerna kan bestämma om du kan se k-strimmor eller inte. Det är en del av deras jobb att mäta vattenmängden i luften. Tre ledtrådar: 1) Mitt svar ovan. 2) Aldrig funderat på molnbildning? 3) Aldrig funderat på vad en molberäkning ger när C12H26 reagerar med syre? Det är svårt att förklara det som inte finns. Var finns jultomten?

Nu tror jag Generalknase vill få kemistrimmetroende att förklara egenskaperna hos dessa påstådda strimmor och varför de försvinner samtidigt som kondenstrimmor inte syns. De ska ju ha egenskapen att ligga kvar längre är kondenstrimmor och ska ju inte påverkas av de metrologiska förhållandena.

Anar en viss ironi genom att använda metallhattarnas egna retorik.
Citera
2015-07-29, 22:11
Medlem
KungPungPats avatar
Nu sägs det att utomjordingarna sprayar chemtraiLs som inehåLLer vacciner som ska förstöra tredje ögat som är det enda som dom är rädda för.. därför är vi tiLLsagda att bära huvudbonad när vi går ut.. för då skyddar man hjärnan från chemtraiLsens giftiga ämnen.
Citera
2015-07-30, 00:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
Nu sägs det att utomjordingarna sprayar chemtraiLs som inehåLLer vacciner som ska förstöra tredje ögat som är det enda som dom är rädda för.. därför är vi tiLLsagda att bära huvudbonad när vi går ut.. för då skyddar man hjärnan från chemtraiLsens giftiga ämnen.

Sägs av vem? Någon som pratat med utomjordingarna?
Citera
2015-07-30, 00:11
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lorddesh
Sägs av vem? Någon som pratat med utomjordingarna?

De fuLa gubbarna som nästan inte ser ut som människor när dom beter sig omänskLigt.. dvs poLitiker, mediamoguLer, bankägare, NASA-anstäLLda.. dom är inte människor utan utomjordingar som mixtrat med DNA för att se ut som människor. Det är därför dom sprayar chemtraiLs för att dom ska kunna komma upp ur deras underjordiska städer och gå på Jordens yta.. för dom tåL nämLigen inte soLens Ljus.

Sen får du Låtsas hur mycket du viLL att dom som beter sig omänskligt, är människor.. men jag vet bättre.

Och jo det finns budbärare som har gjort youtubevideos och berättar om aLLt det här, viLket såkLart inte dom flesta människor skuLLe kunna hantera bara för att dom viLL ha en gammaL grå gubbe som "visar vägen" och berättar vad Livet går ut på, som tyvär bLev att arbeta för dom som inte viLL arbeta, titta på tv och förbLi en idiot, som dom fLesta människor idag tex.

Mvh
Citera
2015-07-30, 01:20
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:

Får man gissa att huvudbonaden ska vara konstruerad av en viss lättviktig metall?
Vem "säger detta"?
Vad är det för giftiga ämnen som mössorna ska skydda oss ifrån?
Varför är utomjordingarna dumma och sprayar oss - jag trodde du brukade hävda att de var snälla?
Hur fick utomjordingarna jobb som piloter?
Senast redigerad av SnakePlisssken 2015-07-30 kl. 01:22.
Citera
2015-07-30, 01:31
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Får man gissa att huvudbonaden ska vara konstruerad av en viss lättviktig metall?
Vem "säger detta"?
Vad är det för giftiga ämnen som mössorna ska skydda oss ifrån?
Varför är utomjordingarna dumma och sprayar oss - jag trodde du brukade hävda att de var snälla?
Hur fick utomjordingarna jobb som piloter?

Nej det ska vara tyg. Dom sprayar vacciner som ska döda tredje ögat. Men du har antagLigen ingen kunskap om att vacciner är gjorda av gifter, kyckLingfoster och odLade virus, som sen mixas ihop i en sörja och injiceras i människor som tror att doktorn viLL deras bästa trots att doktoren viLL ha pengar och kanske "möjLigen" viLl injicera gifter och virus för att tjäna mer pengar på att "bota" människan sen.

Det finns näLLa och onda utomjoridngar, det finns snäLLa och onda människor. Det finns aLltid en god och en ond sida.

Dom som sprayar chemtraiLs är dom onda utomjordingarna, och dom som kommer sen är dom goda utomjordingarna, våra skapare.

Dom behöver inte ens piLoter när dom kan fLyga fLygpLan som är datorstyrda, viLket man kan se på vissa chemtraiLsfLygpLan att dom fLygar bara några meter ifrån varandra viLket inte piLoter skuLLe göra, så jag tippar på att dom är radiostyrda, eLer så har dom inga fönster.
Citera
2015-07-30, 01:53
Bannlyst
Citat:
Dom sprayar vacciner som ska döda tredje ögat. Men du har antagLigen ingen kunskap om att vacciner är gjorda av gifter, kyckLingfoster och odLade virus.

Föreläsning från Sofia Smallstorm bl.a.

"Vi är många som frågar oss vad syftet med att sprida gifter i atmosfären är? Dessa gifter drabbar ju oss alla; växter, djur och människor. Det drabbar även de som ligger bakom utsläppen. Så varför tillåts utsläppen?

Föreläsaren Sofia Smallstorm har tillsammans med ett flertal forskare, studerat området i över 10 års tid.
Mätningar som gjorts bl.a. i dammar Mount Chasta området i Kalifornien visar att vattnet uppvisar halter av aluminium som ligger 24.000 ggr över det normala. Motsvarande mätningar har också gjorts på 8.000 ft höjd; i snödrivor därifrån. Här är aluminiumförekomsten 122.200 ggr högre än det förväntade normalvärdet. Samma mätningar visar också extremt höga halter av bl.a. barium och strontium.

Mätningarna visar att utsläppen kommer från luften – inte från t.ex. grundvattnet eller andra källor.
Vi får bl.a. genom en tidniningsartikel veta att redan år 2008 hade forskare tagit fram grödor som var ”aluminium resistent”. Men, enligt makthavare världen runt så existerar ju inte geoengineering / chemtrails. Det är ju bara vanlig kondens från flygplan sägs det. Så varför behövs då sädeslag som står emot aluminium???

Vi får också veta att förutom metalloxider så innehåller chemtrails fibrer, härdade bakteriekulturer och torkade röda blodkroppar. Prover visar att både fibrerna/bakterierna och blodcellerna manipulerats, troligen med hjälp av nanoteknik. De fyller därigenom ett avsett syfte. Frågan är bara vilket.
http://den-stora-konspirationen.blogspot.se/2015/06/syftet-med-geoengineering-chemtrails.html
Senast redigerad av Jesuischarlie 2015-07-30 kl. 02:52.
Citera
2015-07-30, 02:09
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Är aLLa vacciner dumma? Har de aLLtid varit det? Jag tänker tiLL exempeL på smittkoppor, var det inte vaccin som stoppade den epidemin?

Nej det var inte nå gifter mixat med kycklingfoster och odLade virus som gjorde foLk friska.. för det var foLks matvanor som gjorde att IMMUNförsvaret inte fungerade.

Citat:
Ursprungligen postat av Jesuischarlie
Vi är många som frågar oss vad syftet med att sprida gifter i atmosfären är? Dessa gifter drabbar ju oss alla; växter, djur och människor. Det drabbar även de som ligger bakom utsläppen. Så varför tillåts utsläppen?

Föreläsaren Sofia Smallstorm har tillsammans med ett flertal forskare, studerat området i över 10 års tid.
Mätningar som gjorts bl.a. i dammar Mount Chasta området i Kalifornien visar att vattnet uppvisar halter av aluminium som ligger 24.000 ggr över det normala. Motsvarande mätningar har också gjorts på 8.000 ft höjd; i snödrivor därifrån. Här är aluminiumförekomsten 122.200 ggr högre än det förväntade normalvärdet. Samma mätningar visar också extremt höga halter av bl.a. barium och strontium.

Mätningarna visar att utsläppen kommer från luften – inte från t.ex. grundvattnet eller andra källor.
Vi får bl.a. genom en tidniningsartikel veta att redan år 2008 hade forskare tagit fram grödor som var ”aluminium resistent”. Men, enligt makthavare världen runt så existerar ju inte geoengineering / chemtrails. Det är ju bara vanlig kondens från flygplan sägs det. Så varför behövs då sädeslag som står emot aluminium???

Vi får också veta att förutom metalloxider så innehåller chemtrails fibrer, härdade bakteriekulturer och torkade röda blodkroppar. Prover visar att både fibrerna/bakterierna och blodcellerna manipulerats, troligen med hjälp av nanoteknik. De fyller därigenom ett avsett syfte. Frågan är bara vilket.
http://den-stora-konspirationen.blogspot.se/2015/06/syftet-med-geoengineering-chemtrails.html

Utomjordingarna som sprayar chemtraiLs kommer från ett annat soLsystem , som har andra förutsättningar för Liv.. avgaser och gifter som dödar oss är vad dom Lever av. Och dom terraformar just nu Jorden tiLL en kaLL giftig ökenpLanet.

Monsanto är utomjordingar som viLL kontroLLera heLa matkedjan med deras patenterade fröer.. så därför ser verkLigheten ut som den gör. Och detta kan såkLart dom fLesta inte hantera, specieLLt i Sverige där många är väLdigt svaga mentaLt.

Jo dom sprayar nanonrobotar också och det är för att robotarna ska börja göra om människor tiLL robotar, och det enda man kan göra för att skydda sig är att öka up energierna i kroppen genom meditering, råkost och att detoxa och håLLa sig fri från gifter.

Mvh
Citera
2015-07-31, 00:16
Bannlyst
Idag var det fullt med chemtrails där jag bor, så fort jag såg att det var chemtrails sprang jag hem fort som satan, ville inte bli sjuk.

Dom borde förbjuda chemtarils, förstår inte vad politikerna gör åt detta?
Citera
2015-08-01, 15:47
Medlem
ulfsass avatar
Att politiker och polisen inte gör något är pga att chemtrails inte finns.
Tyvärr så finns det stollar som tror på chemtrails men det får nog brister i psykvården ta på sig skulden för.
Citera
2015-08-01, 22:13
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ulfsas
Att politiker och polisen inte gör något är pga att chemtrails inte finns.
Tyvärr så finns det stollar som tror på chemtrails men det får nog brister i psykvården ta på sig skulden för.

Dom som vet om att chemtraiLs är riktiga , vi pratar om bevisen för chemtraiLsens existens.

Ni som inte vet nått om chemtraiLs eLLEr tredje värLdskriget, säger aLLtid att ni TROR att poLis eLLer poLitiker skuLLe presenterat bevisen för chemtraiLs , om det fanns några chemtraiLs , så därför viLL ni inte se några bevis.

Att tro är att acceptera sanningar utan att se bevis.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in