Citat:
Ursprungligen postat av
Hysteria90
Förstår inte vad mina sexuella preferenser har med psykedeliska droger att göra. Du har nog hittat en medelsnygg och smart tjej och har sedan dragit slutsatsen till att de snyggaste tjejerna inte kan vara lojala som egen försvarsmekanism eftersom du inte kan få dessa - eller har dåliga erfarenheter av dessa.
Nu handlar för övrigt tråden om Heather och inget annat.
Du förde diskussionen i en annan riktning, häng inte upp dig på preferenser längre utan nu är det att du påstår att en lojal kvinna får man genom
utseende och mycket pengar - du får alltså en
lojal kvinna som inte är där för
dig. Är detta din definition av lojalitet? Följande kommer ingen att tro på och det är ingenting jag kräver, men min dam är något som de flesta skulle uppskatta till en tia. Jag har haft en jävla tur helt enkelt, det krävdes inga pengar eftersom att jag fick tag på henne när jag var fattig och jag trånar eller blickar inte efter andra damer. Därför borde du inte utgå ifrån någon försvarsmekanism, jag diskuterar slampor och det har ingenting med snygga kvinnor att göra utan kvinnor som gaggar, spottar och annat piss d.v.s slampor, är inte lojala och inte där för
dig om du har pengar.
Tråden innefattar inte enbart Heather, utan flickvänsmaterial som baseras på sexuella preferenser och mer specifikt kvinnor som suger kuk som in i helvete. Heather var enbart ett exempel på den perfekta flickvännen och läser du trådskaparens första inlägg så kretsar det runt drömflickvännen, inte specifikt Heather.