Citat:
Ursprungligen postat av
ClaudiaCardinale
Hur vet du det? Varför sade polisen att det inte gick att identifiera det som Lisa i första skeendet? Kanske för att de hittat henne i delar antagligen kan man ju anta då. Eller bara någon kroppsdel. Jag tror resten av kroppsdelarna låg i den där förvaringsboxen för sittdynor som hittades i den där baracken som nu är bortforslad. Det är min teori om det hela efter att fått höra lite från insatt folk.
Citat:
Ursprungligen postat av
develi
Har du möjlighet att dubbelkolla uppgiften - vore intressant att veta mer om deras delaktighet dvs vilka dagar, vart de sågs leta och vilka byggnader det rör sig om då media uppger "magasin".
Enligt AJ har de ju gjort allt de kunnat (vad nu det innebär):
" För att hjälpa till i arbete har hans personal varit involverad i sökningsarbetet.
– Vi har gjort allting vad vi kunnat för att hjälpa polisen i sitt arbete."
http://www.expressen.se/gt/efter-for...-fruktansvart/
Edit: Även AJ:s engagemang om möjligt eftersom han säger "vi".
Han skulle inte kunna med att fråga sin granne det, och han är inget "freak" som vi som hänger på fb. Det är inte så hett samtalsämne längre känns det som. Jag är dock ganska säker på att han sa att grannen som jobbade med bröderna, hade hjälp till att leta. Såna saker brukar jag inte minnas fel.
En sak jag vet att kompisen sa (som jag inte skrivit tror jag, för det lät så konstigt)
"- de hade hittat BO i en soffa eller vad han sa (grannen som jobbade med MGM), jag fattade inte riktigt, men det hade varit bland massa bråte iaf."
Det kanske var i förvaringsboxen för (soff)dynor han fått berättat för sig om, som ovanciterade nämner. Jag följde oxå direktsändningen, och vet att vitklädda tekniker gick in i den bortforslade ladan. (men jag har inte hört från nåt håll här i trakterna att BO skulle vara styckad)
Undrar om det kan vara denna förvaringsbox det skrivits om, men det trotts vara en frysbox LH hittades i?