Citat:
Ursprungligen postat av
develi
Då kan det snarare luta åt att det är bröderna som är med i sökarbetet då än nån annan anställd.
Skulle jag häpna?
...Jag häpnar snarare att saker tenderar framföras som en slags sanning ATT så är fallet när media snarare ger sken om annat.
Ps. Fetglöm den där ambulansen du skrev om igår. De kör inte lik som legat i sommarvärme 5 dygn.
Ja, det är också vad jag uppfattar att det lutar åt - Men vi
vet inte. Det kan ju ha varit intressant för polisen att betrakta/iaktta hur just dessa agerar i närvaron/sök?
Om du uppfattar att jag försöker lägga fram sanningar, så är det ditt problem, lika mycket som det är ditt problem att hellre anta att polisen gått runt med blanka papper hela veckan...
Det finns andra skribenter som är mer övertygade om att spaningsarbete skett i mer aktiv omfattning, vilket jag inte tror.
Vidare ang ditt PS:
Det enda jag la fram var liveflödes-uppgiften ang ambulans på plats, samt att det är
obekräftat iom att det kom som ett påstående från en "frågare" i liveflödet, samt att det kanske var
möjligt med en ambulans på plats (därmed inte säkert att den fick ombesörja transporten)
Så tack för att den detaljen tillåts "fetglömmas"