Från Jespers twitter:
Liza Marklund spelade von Heidenstams dikt "Sverige" tolkad av Ultima Thule i sitt sommarprat... Skulle bra gärna vilja veta varför!
Jesper Nilsson @JesperWHU 30 jun Stockholm, Sverige
Antiporr seminarium i Almedalen. Detta är något jag varmt välkomnar, inte minst för att det förnedrande och en hemsk industri! #porrfritt
Jesper Nilsson @JesperWHU 30 jun
Jesper Nilsson retweetade Mathias Lühr
Kan verkligen inte förstå mentaliteten hos någon som skriver sånt här!
Jesper Nilsson @JesperWHU 29 jun Stockholm, Sverige
Expressens livesändning från Almedalen är min absoluta favorit!
Jesper Nilsson @JesperWHU 28 jun Stockholm, Sverige
Annie Lööf har utvecklat sin talförmåga något enormt sedan hon tillträdde, kul att se!
Jesper Nilsson @JesperWHU 24 jun Stockholm, Sverige
http://www.msn.com/sv-se/nyheter/other/samara-3-var-%E2%80%9Df%C3%B6r-m%C3%B6rk%E2%80%9D-f%C3%B6r-att-kl%C3%A4-ut-sig-till-prinsessa-%E2%80 %93-f%C3%B6rs%C3%B6kte-skrubba-bort-huden/ar-AAc0kTQ?ocid=mailsignoutmd … FY vad hemskt! Vissa har ingen skam i sig, skäms!
På allvar? Otroligt provocerande. Fyra månaders fängelse för att de pussats.
Herregud vad trött man blir på världen.
nyheter24.se/debatt/800264-ni-ar-bortskamda-snorungar-sok-jobb-i-stallet-for-att-gnalla … Nog för att det finns lata ungdomar, men detta är att ta tag i problemet med arbetslöshet i fel ände.
Jesper Nilsson @JesperWHU 5 jun Västerås, Sverige
Det är verkligen beklämmande att se så många vulgära texter på studentflaken. Borde allvarligt ses över!
Jesper Nilsson @JesperWHU 23 maj
Underbart att publiken i Wien markerar sitt stöd för Sverige mot Ryssland!
Jesper Nilsson @JesperWHU 23 maj
Ryssland får inte vinna, jag är allvarligt oroad för säkerhetsrisken det skulle innebära för HBTQ-personer att åka dit!
Hans twitter kunde varit vilken vänsterkommunists som helst..