Citat:
Ursprungligen postat av
Clodius
Jaja - då tycker jag att du läser om det första inlägget i från mig i detta meningsutbyte igen och försöker förstå - du verkligen mycket svåra problem med läsförståelse. Försöker du verkligen? Om ja, så behöver du nog professionell hjälp. Och föresten hävdade du ju i en annan tråd först att jag var serb och sedan att jag var kines. Fel allihopa för övrigt - men du är ju van vid att ha fel...
Annars har ju flera deltagare här visat prov på en avsevärd kunskap om ubåtar som imponerar på mig.Flashback låg före gammelmedia när det gällde teorin att det är en rysk förstavärdskrigsubåt, som märk väl inte kränkt svenskar territorialvatten.
Då kan du lägga ner dina försök att kränka oss svenskar i tråden med ditt ryssrunkande skit. Jag tror inte ni femtekolonnare har så mycket att fiska efter i den här tråden.
Citat:
Ursprungligen postat av rickdangerous
Jag kan tänka mig att svenska staten är den som sitter på avgörandet. Ryssen har i vart fall inget att säga till om.
Nej de har inget att säga till om, vi vill såklart inte att ryssarna dyker på svenskt vatten. Man kan inte lita på dom för fem öre, se hur de försöker förhindra att vi drar elledningar till baltikum de svinen.
Dessutom är intresset lågt, det är inget speciellt med en gammal förlist ubåt som det finns flera ex av på land, speciellt inte då det bästa är att låta de döda ligga där de ligger.