Citat:
Gissningsvis ganska rationellt enligt sig självt tills man får panik och känner sig galen av den. Då blir det nog den säkraste vägen hem till lugnet igen. Att det blev en snitslad bana är ju bara på grund av att han åkte just den vägen . Sen kan det ju vara så att han körde samma väg tillbaka men svängde av mot hemmet och över de öppna åkrarna . För om jag har förstått det hela rätt så låg inte alla saker utefter samma vägslinga . Om jag får gissa så skulle jag tro att han tog den här vägen för att slippa köra förbi hemmet och bli sedd av släktingarna där på vägen upp till Martorp . Men det är bara en spekulation . Det kan ju kanske också vara så att han trodde att polisen skulle låta bli att leta på Martorp i och med att grejerna var utspridda på annat ställe . Vem vet hur en sån här tydligen helt galen människa tänker ...
Har man bundit sitt offer bakom sig i baksätet!
För att ha henne under uppsikt men ändå slippa någon som slänger sig mot tutan och ratten. Då blir det nog att binda denne i vänster bakdörr.
Men fanstyget kanske inte förstår sig på finessen i det, utan sitter i baksätet och fjantar sig och filmar mig med sin telefon, att batterierna tar slut av det, det vet ju inte jag, så, därför och bara därför är det viktigt att krossa telefonen och allt med den. Att detta blir tiderna mest laddade hallå från en död mobil, fattar ju inte jag - i varje fall inte just då. Så hallå eller i cell phone.
Själv har jag kanske lite annat att tänka på för jag är ju på jakt efter kissen för i kissen finns kanske även den lilla musen? Vem vet så kanske det är .... Jag vill bara vara så sädeslärande i kissen eller musen och bryr mig inte om Hel-vetet detta kan skapa och det är nog kanske statistiskt också poängen.
Seeda ut med villospår
Sedan när man förstår vart de flesta spåren leder, så ser man kanske rågen vaja för ens egna del och börjar såsa ur sig en hel del villospår mellan säden bonden säteriet och rågen, som ren grädde på moset. För visst kan det nog ligga en kisse i musen eller tvärtom. Ett litet snabbt handjobb får väl ändå kunna passa handsken som den handräckningen, eller va? Får någon annan ihop Logistiken bättre så välkommen att berätta hur med en för mordet på Lisa Holm som håller vägen ut. Själv var jag ju bara på jakt efter kissen i musen, eller hur?