Citat:
Ursprungligen postat av
Gusselby
Det är inte så att det inte går att köra in där men som utsocknes ser du den knappast som en väg att köra in på, det blir för privat åtminstone för mig och man vet antagligen inte vart den slutar (vi vet ju det nu av en anledning). Jag hade en tanke för jääättelängesedan nu att Lisa kanske kunde ha åkt den vägen men den tanken fick jag slå ifrån mig rätt omgående. Och det såg jag tydligt i verkligheten nu också att den vägen tog hon säkert inte på ditvägen. Den är intressant ändå eftersom det var utmed den vägen man gjorde mobildelsfynd. De kan ju ha funnit annat också, det vet vi inte. Men någon har uppenbarligen uppehållit sig på den lilla grusvägen under den tid Lisa var försvunnen. Förutom polis, mps och andra som var med i letandet.
OT. Ursäkta att jag skriver dåligt, blir extra kass just nu och mobilens ordhjälp stjälper mer än den hjälper.
Precis!! Förutom att man inte vet skicket på den och därmed med vanlig bil och som utsocknes, inte skulle köra in där, så är det också som du säger nu, den ger en privat känsla genom att ha den där grässträngen i mitten.
Ställen jag har bott på, har många gånger haft en sån där grässträngsväg till sin gård, så när man kör in på en sån kan det lika gärna bli en återvändsgränd och det är också en anledning att jag skulle välja bort en sån väg.
På tal om fynd längs denna väg, så har det inte offentliggjorts det första fyndet de gjorde innan mobilskal och displayen.