2015-07-25, 17:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Orko-
Någon som vet vad de svarta rutorna betyder, de som dyker upp när man inför ett race får se sin egen character samt kan kika på andras? Det brukar stå typ 2/5 eller 9/10 och liknande. Jag begriper inte vad det är de visar. De är i mitten mellan en röd och grön ruta.

Tror det är oddset för vinst enligt dom som satsar på vinnaren?
Citera
2015-07-25, 21:17
Medlem
pepsi haxs avatar
Spelet är ju helt förstört på ps3, folk fuskar som in åt helvete...springer genom byggnader, spawnar fighter jets, teleporterar, odödliga, dödar på ett skott trots passive mode..
Citera
2015-07-25, 22:05
Medlem
-Orko-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kingbengan
Tror det är oddset för vinst enligt dom som satsar på vinnaren?

Mhm....kanske det, så 2/5 betyder då alltså att jag har 2/5 dels chans att vinna mot just den motståndaren och det baseras på antal vinster antar jag?
Citera
2015-07-26, 04:55
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pepsi hax
Spelet är ju helt förstört på ps3, folk fuskar som in åt helvete...springer genom byggnader, spawnar fighter jets, teleporterar, odödliga, dödar på ett skott trots passive mode..

Det är enormt mycket hackers i Gta Online just nu även på PC, hoppas Rockstar fixar detta...

Massa människor som spawnar flygplan i tiotal och massa folk som ber om att de ska spawna fram gratis pengar åt dom, hela jävla tiden.

------------------------------------------------------------------------

Någon som vet varför varenda server är helt överfull med ryssar hela tiden?

Det är ca 34 miljoner människor som spelar Gta V Online men det känns fan som att 80% är ryssar, ryssar överallt i varenda jävla chatt och varenda server, och ingen kan ju fan snacka engelska
Citera
2015-07-26, 08:46
Medlem
-=Damian=-s avatar
jag måste ha en jävla tur.. ser fan nästan aldrig fuskare, har jag ryssar som spelar så kan dom hjälplig eller bra engelska, sällan någon enbart pratar ryska i missions.
inte ofta man ens hör snacket om fusk.. skulle jag dock stöta på det någonstans så bytar jag session direkt bara.
Citera
2015-07-26, 13:13
Medlem
Pattsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -=Damian=-
jag måste ha en jävla tur.. ser fan nästan aldrig fuskare, har jag ryssar som spelar så kan dom hjälplig eller bra engelska, sällan någon enbart pratar ryska i missions.
inte ofta man ens hör snacket om fusk.. skulle jag dock stöta på det någonstans så bytar jag session direkt bara.

Samma här. Spelar nästan varje dag och har inte märkt av någon uppenbar fuskare på väldigt länge.
Citera
2015-07-26, 13:17
Medlem
Ska det komma fler heists?
Citera
2015-07-26, 15:29
Medlem
-=Damian=-s avatar
har nu fyllt mitt första 10 bils garage med de bilar jag helst velat ha.. köpte mig lägenheten som man kan använda i pacific heisten.. frågan är om man kan köpa en kuruma till och ha stående där? osäker på om det går att äga 2 st och ha en i vart garage? lösningen kunde ju varit att ha min kuruma på den adressen normalt, men vill gärna ha den tillgänglig bland de andra.
någon som vet?
Citera
2015-07-26, 15:40
Medlem
Albozs avatar
Spelade GTA V igår för första gången på flera månader. Hade 5.5 miljoner men tänkte ändå att jag skulle prova att göra ett heist för att se hur Rockstar lagt upp det.

5 gånger så dör spelare i heisten och vi får börja om FRÅN BÖRJAN.
Finns det ingenting man kan göra för att slippa börja om hela heisten så fort någon dör? Det är ju sanslöst!
Citera
2015-07-26, 15:45
Medlem
-=Damian=-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alboz
Spelade GTA V igår för första gången på flera månader. Hade 5.5 miljoner men tänkte ändå att jag skulle prova att göra ett heist för att se hur Rockstar lagt upp det.

5 gånger så dör spelare i heisten och vi får börja om FRÅN BÖRJAN.
Finns det ingenting man kan göra för att slippa börja om hela heisten så fort någon dör? Det är ju sanslöst!

nope.. vissa heists så kommer du börja om en bit in i heisten om du "passerat en viss del" men har du inte kommit tilllräckligt långt är det början som gäller.. annars typ i mitten av uppdraget.. är så jävla frustrerande när man får ett gäng nybörjare som leker rambo och bara springer rakt in i skiten och dör gång på gång..
Citera
2015-07-26, 16:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av -=Damian=-
nope.. vissa heists så kommer du börja om en bit in i heisten om du "passerat en viss del" men har du inte kommit tilllräckligt långt är det början som gäller.. annars typ i mitten av uppdraget.. är så jävla frustrerande när man får ett gäng nybörjare som leker rambo och bara springer rakt in i skiten och dör gång på gång..

Japp. Det är helt ospelbart nuförtiden eftersom att folk hela tiden dör och sen quittar dom efter 2 försök och man måste hitta ett helt nytt gäng --> repeat.
Citera
2015-07-26, 17:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av clappen
Japp. Det är helt ospelbart nuförtiden eftersom att folk hela tiden dör och sen quittar dom efter 2 försök och man måste hitta ett helt nytt gäng --> repeat.

Har bokstavligen kört prisonbreak 6 gånger irad dör folk har lämnat spelet innan jag ens når fram med flygplanet till flygfältet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in