Citat:
Ursprungligen postat av
speedi-
Jag ser mer fotboll än vad du nånsin sett, nevermind att jag är dubbelt så kunnig som du är också. Benteke är starkare i luften, visst. Men Bony är mer teknisk och en kyligare avslutare. De håller ungefär samma klass vilket antal mål i mittenlag visat.
Såg inte det ditt svar. Jo, du är säkert kunnig men mer förvånande är att du vet hur mycket fotboll jag sett.

Redovisa gärna, jag är ärligt nyfiken.
Du vet att ingen ifrågasatte din kunnighet eller hur mycket fotboll du sett va? Du bara drog upp det ur hatten helt utan fog där. Vad hände i dig?
Jag skrev specifikt om ett lag och en spelare som jag följt närmare än vad du har. Hur kom det sig att du halade ut Fbpenisen pga det? Var det sårande på något sätt? Det är väl ingen skam i att inte punktfölja ett random bottenlag i PL..? Hamnade jag plötsligt i någon sorts instinktivt aggressiv Man U-bashing av allt LFC nu..?

Inget av lagen är av större intresse för mig.
Om Bony är mer teknisk så måste Benteke vara rena garagedörren, vilket självklart inte alls stämmer. Om nu deras poängfacit är nära nog lika så säger det inte alls mycket om grundkvalitet, hur de är som spelare eller hur stor potential det finns att hämta. Swansea och Villa har varit rätt väsenskilda under de aktuella åren. Hur som helst så är den diskussionen rätt ointressant när åsikterna redan är etablerade. Jag tror på Benteke, du gör det inte. Helt ok för mig.