2015-07-24, 11:47
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Disclosure
Någon som uppfattade exakt vad som hände när tåget splittrades precis utanför ullevi? Uppmärksammade bara att det va rörelse på andra sidan "parken" och samtliga ur sektion oslo m.m sprang efter.

Film på det?

Det blev rusningar mot ett 15-tal polacker. Samtliga polacker åkte i backen och fick mottaga minst sagt många smällar innan snuten kunde gå emellan.
Citera
2015-07-24, 12:02
Medlem
Disclosures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zoqiet
Det blev rusningar mot ett 15-tal polacker. Samtliga polacker åkte i backen och fick mottaga minst sagt många smällar innan snuten kunde gå emellan.

Ah ok! Precis sånt en match behöver innan, ökar pulsen på hela tillställningen rejält. Fint jobbat.
Citera
2015-07-24, 12:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slumlord
Borde väl ha varit Gdansk och inte Gdynia med tanke på de allianser som finns i Polen?
Helt rätt, 3 kungligheten,
Citera
2015-07-24, 13:02
Medlem
BaraBiffens avatar
Till nästa gång kan väl Wisemen ha attackdykare i mölndalsån (heter den så? Den som går vid valhallaområdet). Polisen lär u inte ha koll på det och inte heller polackerna så när kusten är fri så smyger Wisemen upp ur ån och kör över dem!
Citera
2015-07-24, 13:06
Medlem
postkrans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaraBiffen
Till nästa gång kan väl Wisemen ha attackdykare i mölndalsån (heter den så? Den som går vid valhallaområdet). Polisen lär u inte ha koll på det och inte heller polackerna så när kusten är fri så smyger Wisemen upp ur ån och kör över dem!

Haha nu fick jag upp en bild av ett 20-30 pers liggandes i ån med snorklar och försöker undvika snuthäng....
Citera
2015-07-24, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zoqiet
50 st var la att ta i. Ungefär ett 15-tal polacker stötte ihop med vår marsch och åkte på det rejält utanför Ullevi.

Som sagt såg jag inte jättebra. Var på avstånd så svårt att uppfatta antal..
Citera
2015-07-24, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av paradox88
Det filmas aldrig något i Göteborg av någon fånig jävla anledning.

Fånig? Det är väl skitbra att det inte filmas, vid "huliganrättegången" för stöket mot AIK hemma 2011 använde polisen privatpersoners mobilfilmer från youtube som bevismaterial. Man ska aldrig göra det lätt för snuten.
Citera
2015-07-25, 04:25
Avslutad
(Onykter men skriver på ändå)

Äntligen två sidor i denna tråden som innehåller relevanta saker och där inläggen nästan håller en duglig nivå. Fortsätt så här nu så kanske denna tråden blir läsbar.
Citera
2015-07-25, 05:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Disclosure
Åfan, det visste jag inte Någon som vet hur WM står sig mot andra firmor från öststater?

Verkar finnas åtskilliga åsikter om just detta, finns det någon som har objektiv bild utav detta?

WM har nitat 2(?) tyska ligor (Werder Bremen och Eintracht Frankfurt). Dom slog väl även en dansk liga förra året om jag inte minns fel, tror det var bröndby. Norska ISKO boys har dom läxat upp också. Mot öst vet jag inte mer än att dom fick stryk av Lech Poznan(Polen),Jungvolk(Moskva) och san-da LPF(riga) när dom deltog i ''TFC'' galan eller vad man ska kalla det.
Senast redigerad av PrydzEric1995 2015-07-25 kl. 06:02.
Citera
2015-07-25, 09:03
Medlem
Joni93s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PrydzEric1995
WM har nitat 2(?) tyska ligor (Werder Bremen och Eintracht Frankfurt). Dom slog väl även en dansk liga förra året om jag inte minns fel, tror det var bröndby. Norska ISKO boys har dom läxat upp också. Mot öst vet jag inte mer än att dom fick stryk av Lech Poznan(Polen),Jungvolk(Moskva) och san-da LPF(riga) när dom deltog i ''TFC'' galan eller vad man ska kalla det.

Skulle dock inte säga att TFC ger en korrekt blick av hur bra en hel liga är, då det är 5 mot 5.
Citera
2015-07-25, 10:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av PrydzEric1995

WM har kört mot Dresden också, uppgjort box.

Dresden mosade WM på 20 sekunder.
Citera
2015-07-25, 11:50
Medlem
Forever Winters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joni93
Skulle dock inte säga att TFC ger en korrekt blick av hur bra en hel liga är, då det är 5 mot 5.
TFC-galan har inget med huliganism att göra överhuvudtaget! Många härinne verkar tycka att WM ska ha cred för att ha ställt upp i TFC men jag tycker tvärtom. Att ens överväga att ställa upp i denna cirkus är bara pajaserier och har inget att göra med klubbkänsla. Det drar ett löjes skimmer över hela huliganscenen.

Hela TFC-grejen visar vad som är snett med firmorna idag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in