2015-07-19, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Är det nån grej inom detta mode att alla, eller tja många iaf, kör skjortan knäppt ända upp? Eller har det bara varit tillfälligheter när jag iakttagit detta?
Undrar också det lite. Tycker alla som har piké och är lite Casual knäpper hela vägen upp. Själv låter jag alltid knapparna vara öppna på mina pikéer och skulle aldrig heller knäppa en skjorta hela vägen upp om jag inte bär kostym/kavaj.
Citera
2015-07-20, 13:58
Medlem
Jag gör aldrig det, knäpper hela vägen upp med piké alltså. Man ser ut som en skolgosse eller ett skinhead.
Citera
2015-07-20, 14:50
Avslutad
Citat:
Är det nån grej inom detta mode att alla, eller tja många iaf, kör skjortan knäppt ända upp? Eller har det bara varit tillfälligheter när jag iakttagit detta?

Oavsett om det är skjorta eller piké så lämnar jag alltid den längst upp öppen.
Citera
2015-07-20, 15:09
Medlem
Jag har en Microreps från SI i David TC-Light. Har alltid tänkt på att jackan alltid Får lite väck här o var. Ser nästan alltid ut som en ostruken skjorta på ärmarna och vid dragkedjan/knapparna. Är det helt enkelt Materialet som är så?
Citera
2015-07-20, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av asiii
Jag har en Microreps från SI i David TC-Light. Har alltid tänkt på att jackan alltid Får lite väck här o var. Ser nästan alltid ut som en ostruken skjorta på ärmarna och vid dragkedjan/knapparna. Är det helt enkelt Materialet som är så?

En microreps i David-TC? What?
Citera
2015-07-20, 22:14
Medlem
SLR-08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LjugHeffner
En microreps i David-TC? What?

Hybrid
Citera
2015-07-20, 23:59
Medlem
Sorry grabbar. En Field jacket i TC-Light menar jag. Hehe
Citera
2015-07-24, 19:17
Medlem
Mac10jiffys avatar
Hey boyz! Då närmar sig hösten med allt vad det innebär. Sommarreorna lider mot sitt slut! Men vad har vi att vänta för höst/vinter grejjer ftån s.i ocj c.p company? Har cp några schyssta varmare jackor på g? Länka gärna. Jag är också intresserad av vad aquascutum och barbour har på gång. Peace
Citera
2015-07-24, 20:47
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mac10jiffy
Hey boyz! Då närmar sig hösten med allt vad det innebär. Sommarreorna lider mot sitt slut! Men vad har vi att vänta för höst/vinter grejjer ftån s.i ocj c.p company? Har cp några schyssta varmare jackor på g? Länka gärna. Jag är också intresserad av vad aquascutum och barbour har på gång. Peace

S.I alltför vanligt, dock "OK".
CP är begravt
Aquascutum är tråkiga
barbour är skitkvalité, en skjorta och ett par läderhandskar har gått sönder.
Citera
2015-07-24, 20:57
Medlem
Mac10jiffys avatar
Citat:
CP är begravt
Aquascutum är tråkiga

Barbour är enligt mig helt ok. Gillar enheldel av deras grejjer. Varför skull c.p vara begravt? Tycker dom rockar feta kollektioner gång på gång.

Min fråga var ju egentligen om någon hade koll på höstkollektioner, inte vadfan märkena har för legitimitet.
Citera
2015-07-24, 21:33
Medlem
Mac10jiffys avatar
Vart får man tag på schyssta adidas gazelles i lite annorlunda färger? Jag är kung på google men hittar bara standard.
Citera
2015-07-25, 00:05
Medlem
Citat:
CP är begravt
Aquascutum är tråkiga

Har du något tips då?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in