Citat:
Ja en perfekt storm är nog en korrekt analys.
Har på känn att politerföraktet har blivit större än någonsin.
Förutom Sjöstedt som iallafall kan föra en logisk tankebana framstår ju resten ur vänstergänget som tagna ur ett Samhallsprojekt.
På andra sidan (ja det var kanske att ta i, mer snett bredvid) står en robot redo, programmerad med en rad floskelsalvor. Frågan spelar ingen roll. Hon bara rapar ur sitt förprogrammerade skit och sen efter 5 min har både lyssnaren och intervjuaren glömt frågan.
Visserligen hatade man Fredrik Reinfeldt, men man måste komma ihåg att han var en väldigt slipad politiker som utklassar sina efterträdare med råge.
SD's politiker känns mer genuina, mer rättframma. Och så fort de får prata politik gynnas de ännu mer. Ofta handlar ju intervjun om något helt annat.
En medveten strategi förstås.
Har på känn att politerföraktet har blivit större än någonsin.
Förutom Sjöstedt som iallafall kan föra en logisk tankebana framstår ju resten ur vänstergänget som tagna ur ett Samhallsprojekt.
På andra sidan (ja det var kanske att ta i, mer snett bredvid) står en robot redo, programmerad med en rad floskelsalvor. Frågan spelar ingen roll. Hon bara rapar ur sitt förprogrammerade skit och sen efter 5 min har både lyssnaren och intervjuaren glömt frågan.
Visserligen hatade man Fredrik Reinfeldt, men man måste komma ihåg att han var en väldigt slipad politiker som utklassar sina efterträdare med råge.
SD's politiker känns mer genuina, mer rättframma. Och så fort de får prata politik gynnas de ännu mer. Ofta handlar ju intervjun om något helt annat.
En medveten strategi förstås.
Åkesson framstod verkligen som genuin hos Skavlan. Det är möjligt att han var oslipad efter sin frånvaro men politiker är numera så taktiska att man inte orkar lyssna på dem längre. Skulle inte förvåna mig det minsta om politiker som Fridolin, Löfven samt Björklund har helt andra åsikter än vad de framför. Eller för att inte tala om Ullenhaag som känns som en tvättäkta psykopat som ständigt filar på sin image för att den ska passa medieklimatet. En samling extrema opportunister som struntar i Sverige.
Jag tror att allt fler människor märker detta och äcklas av hyckleriet. Därmed tror jag att SD kommer att fortsätta att stiga tills de andra partierna börjar prioritera de egna medborgarna.