Citat:
Ursprungligen postat av
chrisemil
Bra skrivet, och exakt så ser ju våra frågor ut, pga att vi inte vet något.
Vad jag ser nu är att efter 00 snubblar trollen in som myror i en myrstack, var likadant igår.
Kommer med påhittade teorier som senare tros vara sanna. Jag har försökt flera gånger att hänvisa dessa till en annan tråd, men de lyssnar inte!
"Sannolikt misstänkt för mord" är väldigt kraftigt, och jag kan nästan lova att bevisningen inte endast består av indicier! Merpart, visst, det kan jag ta, men inte ENDAST!
Tackar!
Jo, man ska nog inte helt avskriva möjligheten att brodern kan ha haft viss inblandning
i det hela.
Om nu det stämmer med det omskrivna aggressiva beteendet som balttrion uppvisade
vid kontakten med folket från MP den där fredagen strax innan allt plötsligt exploderade
med fyndet av kroppen och gripandet så är det rätt lätt att utläsa ur det att samtliga tre
är fullt medvetna om att den försvunna flickan ligger död inte så långt därifrån och
att de ogärna vill att hon ska hittas ännu och därför vill ha bort dessa förbaskade
människor med sina gula västar från området. Så vitt jag kan förstå är frun
också med här alltså och försöker bryskt mota bort personerna ifråga.
Uppträdandet ska vara så anmärkningsvärt att det genast väcker misstankar och sedan vet
vi ju vad som snart följer alltså.
När poliserna kommer för att gripa dem sätter bröderna sig till kraftigt motvärn av allt
att döma. Hade man gjort det som oskyldiga kan man fråga sig? Kanske. Kanske inte.
Grundtips: det begärs utlämning om några veckor. Av åtminstone broder AN.