Citat:
Ursprungligen postat av
T.H.F.C.
SVT är lika förutsägbara som vanligt.
Det viktiga är inte att DDR-media rapporterar detta. Det viktiga är att alla inom DDR-media vet. Och det gör dom ju, naturligtvis, webpanel eller inte. Gudmundson skrev den mest lästa artikeln idag i SvD. Det räcker. Tro mig.
Även mysbyxvänstern som normalt bara läser Aftonbladets "klickmonster" med söta bebisar vet. Dom känner allihopa en Sverigedemokrat som har talat om vad som hände idag. Svensk tabloidmedia är inte viktig. Vi fick draghjälp från Gudmundson idag. Det hjälpte, men alla vet ändå.
Det är det faktum att alla vet trots att media gör sitt bästa att hålla käften som tillslut kommer knäcka regimtrogen media. Dom är redan pressade. Låt tiden verka nu bara. Jag läste i nåt inlägg att DÖ accelererat utvecklingen som normalt tar 3-4 år och tryckt in den på ett halvår, den analysen köper jag. Och med DÖ som katalysator på SDs tillväxttakt behövs inte så mycket tid heller, innan regim-medias kamelrygg knäcks. Idag fick dom inte ett hårstrå utan en hel jävla peruk. Glada dagar.
Citat:
Ursprungligen postat av
Readyfreddie
Det handlar inte om att mäta rätt utan att mäta på rätt sätt, det är alltså viktigare.
Att mäta fritt är stort, att mäta rätt är större.