Hej flashback!
Jag tänkte dela med mig utav lite bilder och i retur så hoppas jag på några kloka
ord om vad som kan tänkas vara fel på min växt!
Jag har kollat runt och läst på swecan och andra forum och det känns som att problemet
som jag har är inte så ovanligt men folk har ändå svårt att säga exakt vad som är fel.
Så innan jag tar itu med problemet vill jag spara både tid och pengar till så stor grad som möjligt.
Därför vänder jag mig nu till experterna här! snälla snälla hjälp mig!
Lite info om plantan! den är 20 dagar över jord, Strain Super Lemon Haze, Vattnar med vanligt kranvatten som stått i odlingsutrymmet minst 24timmar innan jag använt det, 400w HPS används samt Hasselfors P-jord ingen extra näring för tillfället, madam står i en 7.5 liters kruka.
(har inte tillgång eller varken använt ngn sorts PH instrument så...ja...får väl önska mig det utav tomten)
* Vad är det för sjukdom?
* Vad händer om jag inte tar itu med den?
* Och såklart HUR tar jag itu med den?
Och innan ni skriker - MEN LÄS EN JÄVLA ODLINGSGUIDE!!! så vill jag säga att jag har gjort mitt bästa men tyvärr så kan jag inte med speciellt stor säkerhet säga vad som har orsakat detta.
http://imgur.com/a/cblbf
(obs! om bilderna är spårbara snälla säga detta så jag kan plocka bort dom så fort som möjligt.)
Tack på förhand!
EDIT: Kan ju säga det att 3:e bilden ser ljusare ut på topparna enbart för att blixten ligger på, det är bild 2 som man ser problemet om ni inte listade ut det.