2015-07-23, 00:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1
Om inget blir helt tokigt, så kommer Watford baserat på de där namnen helt klart klara sig kvar i PL. Behrami är som gjord för att krossa andra benknäckare i undre halvan av den ligan.

Orosmolnet skulle väl vara att ett flertal namn är nya för ligan.

Det tror jag knappast man kan ta för givet. De flesta värvningarna är dussinlirare och utan erfarenhet av Premier League. Flera kommer även ifrån svaga säsonger.

I nuläget skulle man nog se de 3 nykomlingarna som de svagaste lagen ihop med Sunderland och Leicester känns ytterst osäkra med den turbulens som varit inför säsongen.
Citera
2015-07-23, 00:39
Medlem
OleYellers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av speedi-
Det är snarare en ganska bra jämförelse. Dom håller ungefär samma klass.
Jaja, vi vet redan att du endast ser Villa i två matcher per säsong, hemma och borta mot Man U. Gamla nyheter. Starkt inlägg annars.
Citera
2015-07-23, 00:43
Medlem
snillet_1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Feodor
Det tror jag knappast man kan ta för givet. De flesta värvningarna är dussinlirare och utan erfarenhet av Premier League. Flera kommer även ifrån svaga säsonger.

Watfords ambition är ju att klara sig kvar till att börja med, så det krävs inte direkt några magiska lirare. Dussinspelare i en nyuppflyttad klubb är snarare ett positivt tecken. Britos, Holebas och Behrami har alla spelat kontinuerligt i italienska storklubbar. Jurado verkar ha gjort bra ifrån sig i Ryssland också.

Capoue är väl dock ännu en usel fransk mittfältsneger.
Citera
2015-07-23, 00:47
Medlem
Kafferastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OleYeller
Har du ens sett Benteke spela? Det har ändå varit på tapeten ett bra tag nu. Varför ens skriva när du vägrar kolla upp vad det är du skriver om?

Visst, man ska väl inte underskatta LFC's facit i att stoppa positiv utveckling i sina köp, men ändå. Ni har fått en klasspelare och du pratar om Bony..? Häpnadsväckande.

Jodå jag har sett Benteke och Aston Villa en hel del. Bony visade minst lika mycket i Swansea som Benteke har gjort i Villa.

Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1
Om man har ett någorlunda fotbollsöga så ser man väl att Benteke är många procent bättre än de namn du drar upp. Borini, liksom?

Min poäng är inte att Borini är lika bra som Benteke utan att även Borini kan leverera i en mindre PL-klubb.
Citera
2015-07-23, 00:59
Medlem
OleYellers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kafferasten
Jodå jag har sett Benteke och Aston Villa en hel del. Bony visade minst lika mycket i Swansea som Benteke har gjort i Villa.
Tycker du?

Om ni tror att Bony och Benteke är likvärdiga i potential så finns det inte så mycket mer att säga än att jag verkligen hoppas att ni har rätt och jag fel, även fast inget till dags dato tyder på det.
Citera
2015-07-23, 01:01
Medlem
NirvanAs avatar
Lord Douglas mer eller mindre bekräftar att Adriano lämnar. Frågan är vart, blir det Roma?
Citera
2015-07-23, 01:04
Medlem
Jag vill kalla det för ren idioti, ifall ryktet att Sherwood vill ha in Adebayor som ersättare för Benteke stämmer. Vill han förlora jobbet?

Ersättaren bör heta Charlie Austin eller Loic Remy.
Citera
2015-07-23, 01:14
Medlem
MentosFruitcores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kafferasten
Nja du har inte glömt mer än 5 av 8 nyförvärv så helt ok minne ändå Milner som kommer bli nyttig. En klar uppgradering kontra Gerrard. Gomez verkar väldigt intressant också och sen även om Origi köptes förra säsongen så är det ju nu han kommer in. Ings och Bogdan är ju också värvade.

Man kan väl säga som så att Liverpool har förstärkt absolut men tillräckligt mycket spets för att nå topp 4? Nej det ser inte så ut.
Jaja, Milner kan väl nämnas, men de andra är inte nämnvärda.

Helt omöjligt är inte topp 4. City med ett åldrande lag kommer inte bli mycket bättre med Sterling och Delph.(krävs KDB eller någon liknande). Arsenal som vill köra Giroud som första striker och Welbeck som back-up. Tottenham är Tottenham.
Citera
2015-07-23, 01:20
Medlem
MentosFruitcores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herrtanke
Jag vill kalla det för ren idioti, ifall ryktet att Sherwood vill ha in Adebayor som ersättare för Benteke stämmer. Vill han förlora jobbet?

Ersättaren bör heta Charlie Austin eller Loic Remy.
Skulle inte bli förvånad om Adebayor tas in och Sherwood får fart på honom.15+ mål, hattrick på White Hart Lane.
Citera
2015-07-23, 09:45
Medlem
Mastodontishs avatar
Rummenigge bekräftar nu på morgonen på en presskonferens att Bayern är överens med Juventus om Vidal och att det enda som saknas är läkarundersökningen och spelarens underskrift som kommer genomföras direkt efter att hans semester är över.

Dementerar dessutom att man haft någon som helst kontakt med Juventus angående Götze.
Om Müller säger han att dom skulle vara dumma om dom sålde honom och att han inte är till salu oavsett budets storlek.
Citera
2015-07-23, 09:47
Medlem
klettermauss avatar
Benzema till Arsenal ska komma att bli färdigt denna veckan till 50% enligt FreshArsenal som fått uppgifterna från Kike Marin, en spansk journalist på El Confidencial.
Tankar kring det? Kryddas siffrorna eller kan det vara så att Arsenal är relativt nära?

Själv tror jag på det stenhårt. Benitez sägs ju vilja spela CR7 som 9a vilket gör Benzema aningen överflödig och tror verkligen inte han vill lira bänk. Finns fler skäl till att en flytt känns akutell. Samtidigt finns det ju mycket som talar emot en affär också.
Det handlar väl mycket om ifall Reus landar i Madrid snart eller inte. Någon som läst något seriöst med substans kring detta rykte?

Ponera att Benzema spelar rödvitt nästa säsong, hur tror ni han skulle lyckas?
Senast redigerad av klettermaus 2015-07-23 kl. 09:54.
Citera
2015-07-23, 10:09
Medlem
cyberkalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mastodontish
Rummenigge bekräftar nu på morgonen på en presskonferens att Bayern är överens med Juventus om Vidal och att det enda som saknas är läkarundersökningen och spelarens underskrift som kommer genomföras direkt efter att hans semester är över.

Dementerar dessutom att man haft någon som helst kontakt med Juventus angående Götze.
Om Müller säger han att dom skulle vara dumma om dom sålde honom och att han inte är till salu oavsett budets storlek.

Officiellt på Bayerns hemsida nu: http://www.fcbayern.de/de/news/news/2015/inside-230715-fcb-erzielt-einigkeit-mit-vidal-und-juventus.php

Var är backförstärkningarna?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in