Va fan är detta. 24 timmar helt nikotinfri, har inte mått så här dåligt på länge. Jag har varenda abstinenssymptom för fan, har bråkat med mig själv hela natten. Men konstigt nu precis så fick jag en grov kyl attack, började skaka som fan

... Aja men försöker hålla ut till maxxxx, en timme eller en dag eller 70år jag vet ingenting och lovar ingenting