2015-07-19, 13:15
Medlem
Känns som att badoo inte riktigt är lönt, verkar vara alldeles för stor insats sett till utdelningen. Visst, ni som på något sätt får kontakt med många och även träffar många tycker säkert att det är bra. Men för mig verkar det inte ge så mycket.

En annan sak är ju att det är ytterst få som ens fyller i sina profiler ordentligt, visst, man behöver kanske inte skriva så mycket. Men något borde väl man kunna ha tycker jag.
Citera
2015-07-19, 13:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 4870X2
Känns som att badoo inte riktigt är lönt, verkar vara alldeles för stor insats sett till utdelningen. Visst, ni som på något sätt får kontakt med många och även träffar många tycker säkert att det är bra. Men för mig verkar det inte ge så mycket.

En annan sak är ju att det är ytterst få som ens fyller i sina profiler ordentligt, visst, man behöver kanske inte skriva så mycket. Men något borde väl man kunna ha tycker jag.

Håller med. Inte värt det! Mitt tålamod och driv är helt borta för att få de lite snyggare tjejerna. Mitt sexuella behov har nästan helt försvunnit och när det kommer - ja då tar jag någon lätt tjej, typ 3-4 poängare. Ligger en eller två gånger och sen lever jag solo i 6-8 månader innan jag hoppar på tåget igen.

Lena handen är den bästa vän man kan ha
Citera
2015-07-19, 15:50
Medlem
m4tt145s avatar
Fick precis sjukaste meddelandet...

XXXXXX 15:08
Lite random nu men.. Hade du velat testa att ligga med mig framför min kille ^^ sjukt nice å testa :0 man lever ju bara en gång!

Från en tjej som var rätt snygg också dessutom. Vad i helvete.. haha
Citera
2015-07-19, 16:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av m4tt145
Fick precis sjukaste meddelandet...

XXXXXX 15:08
Lite random nu men.. Hade du velat testa att ligga med mig framför min kille ^^ sjukt nice å testa :0 man lever ju bara en gång!

Från en tjej som var rätt snygg också dessutom. Vad i helvete.. haha

Do it

För övrigt, om jag använder mitt script varje dag för att klicka 600 gånger på hjärtat, så får jag... 3-4 matchingar varje dag, däremot så ser 90% av gångerna, tjejen myycket ful och fet ut, men lika lustigt är det att jag inleder aldrig konversation med fula tjejer, men ingen inleder konversation med mig heller?
Dock ibland när jag har fått en snygg matchning, skriver och hon läser utan svar, så frågar jag varför hon inte svarar, då är det ibland som svaret blir "har aldrig klickat ja på dig"

Är det något fuffens med badoo's matchingssystem eller är det alzheimersdrabbade bimbos som glömmer bort att dom faktiskt har klickat ja?
Citera
2015-07-19, 20:11
Medlem
Admiral Krags avatar
Det verkar som att mitt ordval "hårman" i repliken ställde till det för en tjej som skrev
"hej" till mig jag fick svaret "va?!" tillbaka

har någon annan här fått ett sånt *oproblematiserande på ett opersonligt sätt* svar någon gång på Badoo? utav en fucking 30 åring...

Jag fråga även indirekt vad hon kan tänks vilja mig då? inte heller en öppenhet för det tankemönstret verkar inhysas? . Är det tydligt att hon anser att fokus ska ligga på henne först eller så blir hon perplex?.

Jag som kille ska vara tacksam! för att någon skrev ett väldigt personligt "hej" punkt! och inse att redan nu gäller det ordinarie fokusskiftandet till tjejens favör!.

Jag ska ge fan i att vilja veta mer! vad hon ser för hopp i mig...och långsiktigt avser så att jag händelsevis kan navigera in så att kontaktskapandet gynnar hennes agenda...eller vad tror ni inte?.

En konstig profiltext ochså bjuder hon på

:"Vad är det som gör mig speciell?"

Jag tolkar avsikten med den frasen som antingen

1: Berätta för mig vad som gör mig speciell för dig annars blir jag inte intresserad!, jag har jättedålig självkänsla, allt jag vet är att se söt ut, naivt storögd och glad ut på mina bilder!, nu orkar jag inte mer!, jag vägrar bara vara mitt utseende för killar! så nu ska du bevisa dig!.

2: Jag är en självbekräftar-brutta, och jag väntar på att du ska fråga om det jag anser är det speciella med mig!

Nå vad väljer ni som mest trovärdigt?

Just nu svälter jag ut henne! i hopp om att hon ska se att hon får anstränga sig å svara, innan jag gör som alla vill och uppvaktar henne..motvalls.
Senast redigerad av Admiral Krag 2015-07-19 kl. 20:32.
Citera
2015-07-19, 20:34
Medlem
Krag... Jag förstod fan inte ett ord vad du sa, hela sammanhanget verkar inte ens finnas i din text... Läste om din första mening flera gånger, förstår inte vad du ens säger?
Citera
2015-07-19, 20:36
Medlem
Instämmer med Kampfwurst, din text är osammanhängande. Vad vill du ha sagt?
Citera
2015-07-19, 20:42
Medlem
Moving on till ett eget problem...

Av dom få som FAKTISKT har börjat skriva till mig på badoo, så har det varit superfeta tjejer, eller en tjej som i princip ser ut som en kille, med ovårdat hår, och massa peircingar i ansiktet...

Vad fan är det som gör så att sådana dras till mig?

Och så ALLTID har det varit EXAKT dom inledningsfraserna som tjejer själv hatar, och dom är
"hej"
"hej, hur är läget?"

BARA dom två, inget mer. Och inte ens versaler används, wtf liksom?
Citera
2015-07-19, 20:42
Medlem
TokyoBarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Admiral Krag
Det verkar som att mitt ordval "hårman" i repliken ställde till det för en tjej som skrev
"hej" till mig jag fick svaret "va?!" tillbaka

har någon annan här fått ett sånt *oproblematiserande på ett opersonligt sätt* svar någon gång på Badoo? utav en fucking 30 åring...

Förstår inte ett ord av vad du säger i dina inlägg haha, varför skriver du så invecklat för?

Kortare text och gå rakt på sak istället, detta är inte uttagningen till Chalmers
Citera
2015-07-19, 20:44
Medlem
Goodwrenchs avatar
Har ett gammalt konto jag är inne på ibland. Får meddelanden att en del som besökt profilen vill chatta. Är det bara spam?
Citera
2015-07-19, 20:47
Medlem
TokyoBarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kampfwurst
Moving on till ett eget problem...

Av dom få som FAKTISKT har börjat skriva till mig på badoo, så har det varit superfeta tjejer, eller en tjej som i princip ser ut som en kille, med ovårdat hår, och massa peircingar i ansiktet...

Vad fan är det som gör så att sådana dras till mig?

Och så ALLTID har det varit EXAKT dom inledningsfraserna som tjejer själv hatar, och dom är
"hej"
"hej, hur är läget?"

BARA dom två, inget mer. Och inte ens versaler används, wtf liksom?

Samma för mig, men dock inga tjejer med piercingar och ovårdat hår, du kan ju ge henne till mig då jag gillar sånna tjejer haha.

Har några kompisar:

1. Mycket synliga tatueringar på händer/hals osv, massa tjejer som skrev till honom, och nu är han gift med en tjej han träffade där och dom har snart varit ihop 1 år.

2. En annan som ser alldaglig ut, inga tatueringar. Han säger att han inte får några matchningar alls.

Jag då? får matchningar då och då, men 1/5 är kanske sånna man inte vill träffa, den femte är snygg men söker oftast bara seriöst förhållande och inte ett knull.
Citera
2015-07-19, 20:48
Medlem
TokyoBarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goodwrench
Har ett gammalt konto jag är inne på ibland. Får meddelanden att en del som besökt profilen vill chatta. Är det bara spam?

Yepp
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in