Det verkar som att mitt ordval "hårman" i repliken ställde till det för en tjej som skrev
"hej" till mig jag fick svaret "va?!" tillbaka
har någon annan här fått ett sånt *oproblematiserande på ett opersonligt sätt* svar någon gång på Badoo? utav en fucking 30 åring...
Jag fråga även indirekt vad hon kan tänks vilja mig då? inte heller en öppenhet för det tankemönstret verkar inhysas?

. Är det tydligt att hon anser att fokus ska ligga på henne först eller så blir hon perplex?.
Jag som kille ska vara tacksam! för att någon skrev ett väldigt personligt "hej" punkt! och inse att redan nu gäller det ordinarie fokusskiftandet till tjejens favör!.
Jag ska ge fan i att vilja veta mer! vad hon ser för hopp i mig...och långsiktigt avser så att jag händelsevis kan navigera in så att kontaktskapandet gynnar hennes agenda...eller vad tror ni inte?.
En konstig profiltext ochså bjuder hon på
:"Vad är det som gör mig speciell?"
Jag tolkar avsikten med den frasen som antingen
1: Berätta för mig vad som gör mig speciell för dig annars blir jag inte intresserad!, jag har jättedålig självkänsla, allt jag vet är att se söt ut, naivt storögd och glad ut på mina bilder!, nu orkar jag inte mer!, jag vägrar bara vara mitt utseende för killar! så nu ska du bevisa dig!.
2: Jag är en självbekräftar-brutta, och jag väntar på att du ska fråga om det jag anser är det speciella med mig!
Nå vad väljer ni som mest trovärdigt?
Just nu svälter jag ut henne! i hopp om att hon ska se att hon får anstränga sig å svara, innan jag gör som alla vill och uppvaktar henne..motvalls.