Citat:
Vänta tills toppisarna kommer, grymt fin svamp. LSD light och mycket fniss.
Salvia -bad mkay. Helt cp. Aldrig varit så rädd i mitt liv och inga hårt trippande kompisar fann något kul heller. Stark upplevelse, bra upplevelse? - NEJ..
Fick svar jag fortfarande håller för sanning men vetskap jag kunnat betala för att trycka tillbaka.
Svenska toppisar = världsklass och inte olikt lsd fast mycket kortare tripp. Får fem i rosa och gröna fluorerande lysande stjärnor.
Den muskelavslappnande afterglowen är bara den värd mycket och lätt att sova. Perfekta. Magiska
Bästa av svamparna tror jag.
Salvia -bad mkay. Helt cp. Aldrig varit så rädd i mitt liv och inga hårt trippande kompisar fann något kul heller. Stark upplevelse, bra upplevelse? - NEJ..

Svenska toppisar = världsklass och inte olikt lsd fast mycket kortare tripp. Får fem i rosa och gröna fluorerande lysande stjärnor.
Den muskelavslappnande afterglowen är bara den värd mycket och lätt att sova. Perfekta. Magiska

Bästa av svamparna tror jag.
Ja, svenska och danska toppisar är riktigt potenta. De har iallafall varit andra starkast i världen ett tag, men nu finns det säkert andra som tagit platsen, det var längesedan jag var intresserad av psykedelia.
2g torkade toppisar är ett STARKT rus, så jag rekommenderar 0.5g första gången, för att känna av hur ni blir på svamp. Det är lätt att snea på om man inte tycker psykedelia är roligt.
Gäller och inte ta det så seriöst så brukar man ha det bra.
Helt vanliga Cubensis rekommenderar jag dock till förstagångs brukare då dessa är mycket svaga.
1g är en mycket snäll dos som introduktion till svamp.
Detta är dock helt OT då svamp varar minst 6h, och inkl afterglow runt 10h.
Det enda som har kort triptid är som sagt DMT och Salvia, och säkert ett stort gäng RC/syntetiska som jag inte känner till alls.
Men som ovan talare, Salvia - då det påminner om DMT, är helt sjukt och man får oftast ingen trevlig upplevelse alls på det.