• 1
  • 2
2015-07-11, 14:41
Medlem
neurogens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hodde
Vänta tills toppisarna kommer, grymt fin svamp. LSD light och mycket fniss.

Salvia -bad mkay. Helt cp. Aldrig varit så rädd i mitt liv och inga hårt trippande kompisar fann något kul heller. Stark upplevelse, bra upplevelse? - NEJ.. Fick svar jag fortfarande håller för sanning men vetskap jag kunnat betala för att trycka tillbaka.

Svenska toppisar = världsklass och inte olikt lsd fast mycket kortare tripp. Får fem i rosa och gröna fluorerande lysande stjärnor.
Den muskelavslappnande afterglowen är bara den värd mycket och lätt att sova. Perfekta. Magiska

Bästa av svamparna tror jag.

Ja, svenska och danska toppisar är riktigt potenta. De har iallafall varit andra starkast i världen ett tag, men nu finns det säkert andra som tagit platsen, det var längesedan jag var intresserad av psykedelia.
2g torkade toppisar är ett STARKT rus, så jag rekommenderar 0.5g första gången, för att känna av hur ni blir på svamp. Det är lätt att snea på om man inte tycker psykedelia är roligt.
Gäller och inte ta det så seriöst så brukar man ha det bra.
Helt vanliga Cubensis rekommenderar jag dock till förstagångs brukare då dessa är mycket svaga.
1g är en mycket snäll dos som introduktion till svamp.
Detta är dock helt OT då svamp varar minst 6h, och inkl afterglow runt 10h.
Det enda som har kort triptid är som sagt DMT och Salvia, och säkert ett stort gäng RC/syntetiska som jag inte känner till alls.
Men som ovan talare, Salvia - då det påminner om DMT, är helt sjukt och man får oftast ingen trevlig upplevelse alls på det.
Citera
2015-07-11, 15:19
Bannlyst
DPT, nuff said.
Citera
2015-07-12, 01:55
Medlem
chots avatar
Om jag testar en lågdos av dpt för att det skall pågå under en timme.. Hur mycket CEV får man på en sådan lågdos?

Jag har samma fråga för lågdos på någon svamp och för en timme och hur mycket CEV man kan få på det?

Någon som testat?
Senast redigerad av chot 2015-07-12 kl. 01:57.
Citera
2015-07-12, 12:39
Medlem
DMT och salvia
Citera
2015-07-12, 12:41
Medlem
Kör på 12h tripp annars haha med bk-b-2c
Citera
2015-07-13, 12:26
Medlem
fillidutters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chot
Jag älskar changa (dmt) och är djupt tacksam för allt det har gett mig på alla sätt. Trippen är iofs kort och kan samtidigt bli rätt så djup. Jag är osäker på om man kan fylla på changa efter peaken?

Jag har aldrig testat dpt, ketamin eller salvia. Låter intressant.

Du kan absolut fylla på dmt/changa, just smoke some mo'!
Citera
2015-07-15, 22:08
Medlem
chots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fillidutter
Du kan absolut fylla på dmt/changa, just smoke some mo'!
Tack! Har testat det nu och det funkade mycket bra men vid sista påfyllningen så kändes halsen eller lungorna lite "bedövade" liksom. Det kan bli så vid påfyllning eller om jag var nära att gå igenom?

Hur som så funkade det riktigt bra att fylla på med changa/dmt.
Citera
2015-07-18, 19:38
Medlem
weedtalks420s avatar
DMT är vad du ä ute efter! 5-15 minuter av de mest sjuka, hjärnsprängande hallisarna som finns! DMT är världens starkaste hallucinogen, de kastar dig in i en annan dimension och du kan prata med övernaturliga ting, såsom aliens och andra spirituella saker! Även att trippen pågår i 5-15 minuter så kan den kännas som 1000 livstider, då din hjärna förlorar medvetandet om tid och rum! När du sedan "vaknar" så har du lite afterglow och sen kan du inte förstå dig på världen längre, men inte på ett dåligt sätt, utan du kan inte förstå att människor går hela sina liv utan denna sortens upplevelse! Du blir förändrad som människa, du blir mer ödmjuk o medveten om vad verkligheten egentligen är och du inser att verkligheten är mer än vad vårt öga kan se! Det går verkligen inte beskriva hur jävla sjukt det är, men en sak är säker om man har forskat lite: dessa trippar är inte hallucinationer, dom är verkliga, det är vårt 3:e öga som öppnas under DMT! Då DMT förekommer i all form av liv, t.o.m. i våra hjärnor, i den s.k. Pineal Gland (även kallad tredje ögat) så måste de va meningen att vi ska utnyttja denna substans! Jag tror på största allvar att de du ser, hör o känner under DMT, inte är ett vanligt rus, utan det är vad som finns bakom verklighetens portar, och DMT är nyckeln till övernaturlig verklighet och spirituellt uppvaknande
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in