2015-07-10, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
Och vad har du för belägg för att Bo slagit sin son? Alex är 25 år och eb vuxen man som gör egna val, man kan inte klandra Bo för detta och de har inget med uppväxten att göra överhuvudtaget.

Du läste fel. Jag skrev inte att Bo misshandlade sin son. Jag skrev att sonen är en produkt av sin uppfostran..

Varje normal förälder vars son skulle sitta häktad för mordbrand eller grov mordbrand skulle först bli chockad, sen djupt deprimerad med självanklagelser som brev på posten.

Det är så jag tänker..

Inte som du att sonen är en "vuxen man".. Och jag tror inte att många av oss skulle "skoja bort det".

Men vi är ju olika.
Citera
2015-07-10, 23:06
Medlem
PeterNosters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hardtokill
sno skriver en massa skit som han ej ens vet något om
känner du nån av dom inblandade? Bor du i Arvika?

Frå Arvika är vi allihopa. Dommera står ju inte på törje i Arvika.
Bra att nôen sôm känner tet är här.

Vart är Alex moder?
Senast redigerad av PeterNoster 2015-07-10 kl. 23:10.
Citera
2015-07-11, 15:06
Medlem
JDAMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hardtokill
sno skriver en massa skit som han ej ens vet något om
känner du nån av dom inblandade? Bor du i Arvika?

Berätta mera om knark mördaren om du vet.
Citera
2015-07-11, 15:37
Medlem
PierreochThomass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av locknloll
Ja undra sa flundra om gädda är en torsk ?

Det finns ju en hel del kvinnor som finner män/grabbar med okey utseende men med kriminell eller drogproblematik. och med tanke att hjälpa denna på rätt köl.
Dock har det visat sej att den andra parten snarare börjar droga än att den drogande slutar.

Så flickor och kvinnor sluta upp med att leka moder Teresa.
Detta kan nämligen ta en ände med förskräckelse.

Så män mördar kvinnor för att kvinnor leker moder Teresa? FÖRSÖK INTE skuldbelägga kvinnorna mer. När män mördar kvinnor så får män också bära skulden. Sluta sprid sån där moder-Teresa-dynga.
Citera
2015-07-11, 17:20
Medlem
TruckUrbans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PierreochThomas
Så män mördar kvinnor för att kvinnor leker moder Teresa? FÖRSÖK INTE skuldbelägga kvinnorna mer. När män mördar kvinnor så får män också bära skulden. Sluta sprid sån där moder-Teresa-dynga.
Läste du ens, eller är du efterbliven?

Farlig kille>tjej dras till farlig kille, vill hjälpa honom>går inte>tjejen far illa ut
Citera
2015-07-12, 10:41
Medlem
Citat:
Anna Feldt, 25, älskade musik och hennes favoriter var metalbandet In Flames.
Hon hade flera tatueringar med bandets budskap som ledde henne genom livet.
Familjens önskan är därför att bandets låtar ska spelas på akustisk gitarr på begravningen.
– Deras musik betydde mycket för henne, säger hennes mamma Johanna Hansdotter Feldt.

http://www.expressen.se/gt/mordade-anna-feldts-familjs-hogsta-onskan/
Citera
2015-07-12, 11:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jongari

Mordern jobbar på Gylleby Herrgård asylboende.
Citera
2015-07-13, 08:47
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jongari

Det verkar ju inte som att denna kvinna var den skarpaste kniven i lådan... Att vara fixerad vid ett band och tatuera in deras texter över hela kroppen, är ju varken begåvat eller moget. Säger naturligtvis inte att någon hade rätt att döda henne för det!

I en annan artikel på Expressen står följande, som en anhörig säger: "– Anna var en solstråle. Anna var aldrig något problem, men det var personerna runt henne som drog in henne i problemen. Det var därför hon hade bestämt sig för att bryta med dem för att kunna få en ljus framtid." Hon hade alltså inget ansvar själv, i vilka hon valde att umgås med..?

Det är ofta så när man kontrollerar sådana här fall: kvinnan uppvisar det typiska trashmönstret.
Citera
2015-07-13, 14:41
Medlem
zergrushs avatar
Som jag uppfattat det så hade hon försökt bryta med den här Montana-wannabe:n en längre tid, hade tydligen nåt annat förhållande sedan något halvår tillbaks? Men hon hade uttalade misstankar om att miffot skulle försöka ha ihjäl henne. Denne talangbegåvning är dessutom en ytterst impulsiv herre som också oftast hade kniv på sig. Han och nån raggarsidekick skulle flyga på ett par polare, pga nån märklig inbillad kränkning, för ett par år sedan. Mina vänners reaktion var "Vem fan är du? Vi har aldrig sett dig förut."
Citera
2015-07-17, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mindfucked
Baserat på dina tidigare inlägg i andra trådar så tvivlar jag på att du vet något som helst. Du hänger ut folk (du har tom tagit fel på kön!) som inte har något med detta och göra.

Ge dig med att spy ut massa skit.

__

Kände Alex under gymnasietiden. Tyckte att han då var skön och ganska allmänbildad (var dock lite av en outsider). Han slet i skolan och skolkade en del. Gick ut utan slutbetyg. Jag vet inte om han redan då sysslade med droger, då jag inte umgicks nämnvärt med honom på fritiden.

Jag har dock inte varit i kontakt med honom på säkert 5 år.
Skön allmänbildad? Ja såpass allmänbildad så han blev en sketen wannabe knarkare som mördar sitt ex
De är en skön allmänbildad person
Citera
2015-07-17, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zergrush
Som jag uppfattat det så hade hon försökt bryta med den här Montana-wannabe:n en längre tid, hade tydligen nåt annat förhållande sedan något halvår tillbaks? Men hon hade uttalade misstankar om att miffot skulle försöka ha ihjäl henne. Denne talangbegåvning är dessutom en ytterst impulsiv herre som också oftast hade kniv på sig. Han och nån raggarsidekick skulle flyga på ett par polare, pga nån märklig inbillad kränkning, för ett par år sedan. Mina vänners reaktion var "Vem fan är du? Vi har aldrig sett dig förut."

Hon förlovade sig med miffot den 17.3. Men hade alltså ett annat förhållande vid sidan av sedan ett halvt år tillbaka?

Undrar varför hon misstänkte att miffot skulle försöka slå ihjäl henne?
Citera
2015-07-18, 05:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sno
Hon förlovade sig med miffot den 17.3. Men hade alltså ett annat förhållande vid sidan av sedan ett halvt år tillbaka?

Undrar varför hon misstänkte att miffot skulle försöka slå ihjäl henne?
Vem har sagt att hon blev ihjälslagen ?
Det blev hon inte
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in