2015-07-13, 22:23
Medlem
farlings avatar
Jag tippar på att de behåller hunden max 4 månader.
Kan inte Berny bara lära sig en gång för alla att hon inte ska ha djur?
Citera
2015-07-14, 22:12
Medlem
Har det hänt något nytt med henne nu. jag misstänker att hon fortfarande brukar.
Citera
2015-07-16, 22:28
Avslutad
Nu äger Andreas ingen bil enligt upplysningssidorna. Det var ju ett jävla tjat och skryt från Berny om bil och nån Benz. Vem vet, de kanske sålde bilen för att finansiera hundstackaren.

För jag har för mig att när jag kollade några månader sen så stod en bil på honom.
Citera
2015-07-17, 17:35
Medlem
motyls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GenesisP
Nu äger Andreas ingen bil enligt upplysningssidorna. Det var ju ett jävla tjat och skryt från Berny om bil och nån Benz. Vem vet, de kanske sålde bilen för att finansiera hundstackaren.

För jag har för mig att när jag kollade några månader sen så stod en bil på honom.

Jag skrev tidigare i tråden (minns ej när men flera månader sedan) att deras röda kärleksbil inte var skriven på Andreas utan en 47-årig (?) man.
Citera
2015-07-17, 18:01
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av motyl
Jag skrev tidigare i tråden (minns ej när men flera månader sedan) att deras röda kärleksbil inte var skriven på Andreas utan en 47-årig (?) man.

Jaha. Då missade jag det.
Citera
2015-07-19, 16:45
Medlem
Den stora frågan är ju... När boken som kommer slå alla med storm........ En psykopats dotter kommer ut!? Inte ord om boken på länge.. Hmm?
Citera
2015-07-19, 18:25
Avslutad
Tjafs mellan användare raderat. Det är aldrig någonsin okej att tjafsa mellan användare eftersom det stör diskussionen för resten av de som läser tråden. Har ni åsikter om varandra som ligger utanför trådens diskussionsämne får ni ta det i PM mellan varandra. Om tjafset fortsätter kommer varningar till berörda användare delas ut.

/Moderator
Citera
2015-07-19, 18:32
Medlem
Littlepaw13s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Left.
Den stora frågan är ju... När boken som kommer slå alla med storm........ En psykopats dotter kommer ut!? Inte ord om boken på länge.. Hmm?

Jag känner bara såhär med berny; "I'm in too deep, can't pull out!".

Allt som är denna trafikolycka är för mig så otroligt fascinerande då det är som en antiverklighet till mitt eget liv.
bara se på hur Emmar rullar runt med en typ 50 årig pojkvän, svart läppstift och sminkade kors i pannan

Jag vet att detta är en tråd om berny men hela alltet är bara så... mycket!

Sen är jag imponerad hur mycket berny omforma sig själv varje gång hon hittar en ny partner. Hon verkar aldrig reflektera över att hitta en partner som passar henne istället för att hon, som varje gång vad det verkar, hitta en partner hon kan passa.
Hon är ju trots allt ingen färsking så jag förstår inte hennes behov att hela tiden vara med någon. Jag vill tro att hon är starkare än så men tydligen inte.

Jag hoppas verkligen det håller med Andreas för det verkar vara genuint denna gången och jag hoppas att hon med honom kanske vågar släppa och faktiskt vara sig själv och sluta vara så osäker på sitt eget appearance.
Citera
2015-07-21, 11:59
Medlem
Finns en annons på blocket. Rastar hundar för 500kr/timmen, känner att jag borde bli hundrastare, haha!
http://m.blocket.se/malmo/Kvinna_med_stor_hundvana_rastar_din_hund_61641666. htm?ca=11
Citera
2015-07-21, 13:03
Medlem
KitKatCookieDoughs avatar
^ Hoppas innerligt att folk googlar på namnet innan de får för sig att lämna sitt djur med henne
Citera
2015-07-21, 13:17
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Jiggly4puff
Finns en annons på blocket. Rastar hundar för 500kr/timmen, känner att jag borde bli hundrastare, haha!
http://m.blocket.se/malmo/Kvinna_med_stor_hundvana_rastar_din_hund_61641666. htm?ca=11
Jäklar. Undrar vad kronofogden och FK tycker om det. Man får jobba två timmar i veckan om man är sjukskriven, men 500kr/timmen?

Det är för övrigt ett rent under att hon har lyckats släppa två böcker med den grammatiken. Varje mening börjar med "jag".
Citera
2015-07-21, 13:20
Medlem
Uppdatering: de har nu valt att avbryta köpet av valpen..... lol
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här