2015-07-17, 00:01
Medlem
ozznujens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SwagYolo1337cool
Gillar hur alla rasister(!) blir så djävulskt brydda så fort det är någon mörkhyad som gör någonting som uppmärksammas.

När en neger,som tycker om att säga nigger,inte tycker det är ok att säga neger,så blir han uppmärksammad. Har du förstått lite bättre nu?
Citera
2015-07-17, 00:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av St-Sixtus
Det är fan inte fel att kalla en neger för en neger.
Vad ska man annars kalla en neger för?

Din rasist! Pigmenthandikappad heter det.
Citera
2015-07-17, 00:08
Medlem
Durochmolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GAMLE SVARTEN

Hon är komiker. Det är humor. Du är så jävla ägd.....

En misslyckad karaktär med andra ord. Eller skrattar du när du ser hennes youtube-videor? Är det meningen att man ska skratta med eller åt henne?
Citera
2015-07-17, 00:11
Medlem
Germangestalts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shyvana
Om du inte förstår TV4, så borde du heller inte förstå Tensta själv.

http://www.metro.se/noje/tank-2010-och-mycket-techno/ObjgkC!19_2519-42/

"– Det är inte ett dugg fel att köra med det. Så länge det finns niggers, bitches och hoes ska man få säga det. Jag står inte för censur. "
Vilket hyckleri, han anser sig få säga nigger men hon får inte säga neger enligt honom.

Jag vet dock varför. Det beror på att antirasismen är antivit, den är emot raslig medvetenhet hos vita exklusivt. En vit person som säger neger har insett att den inte är en neger utan en vit person och antirasisterna vill att vita ska glömma sin rasliga tillhörighet. Därför kan icke-vita säga lite vad de vill gällande ras men vita måste passa sin tunga enligt antirasismen. Antirasist är ett kodord för antivit.

Varför antivit? Därför att det är ett ideologiskt vapen mot potentiella nazistfolk, det vill säga vita germanska folk, uppfunnet av marxistjudar.
Senast redigerad av Germangestalt 2015-07-17 kl. 00:33.
Citera
2015-07-17, 00:11
Medlem
Citat:

"– Det är inte ett dugg fel att köra med det. Så länge det finns niggers, bitches och hoes ska man få säga det. Jag står inte för censur. "
Dubbelmoralen i det där...

Att lämna studion var ett PR-trick då Adam Tensta är i behov av rubriker. Inte hört av honom på flera år så han lyckades ju.
Citera
2015-07-17, 00:15
Medlem
kuntakinte55s avatar
Att uttala ett enda ord är tydligen farligare än att skära halsen av människor.

Kanske kunde Louise gå med i IS i Syrien för att sedan komma hem och lätt få nytt jobb i sverige. Bara hon kommer ihåg att inte säga "neger" igen, men det är nog redan för sent, tankepolisen preskriberar aldrig brott.
Citera
2015-07-17, 00:16
Medlem
SugaredThoughtss avatar
Citat:
Det är dock inte varje dag man ser skitnödiga PK-medier som Bonnier-TV4 ägas på det här sättet om så bara för en kort stund.

Reklamkupp då alltså? För vem är Adam Tensta?

Vad är det den skådespelande tjejen sagt om invandringspolitiken?
Citera
2015-07-17, 00:17
Medlem
FittJannes avatar
Spännande och viktiga frågor i Sverige 2015: Ska en komiker få säga neger? Bör en neger alltid reagera med roid rage så fort det magiska ordet yttras, oavsett sammanhang?
Snacka om frågeställningar djupt förankrade i folkhemmet och helt avgörande för nationens framtid.
Fast vem bryr sig egentligen? "Alla kommer jö från Afrika från början jö".
Citera
2015-07-17, 00:18
Bannlyst
Citat:

Fast är det inte lite svagt att hänvisa till en artikel från 2007? Jag tror Adam har förändrats väldigt mycket sedan dess.

Sedan tas det ur kontext. Han menar så klart inte att alla borde få gå runt och skrika negerbög utan att det är en grej inom hiphopen. Sen är nog ordet inte nigger utan nigga, finns en stor skillnad där.

Känns som att de som drar upp en 8 år gammal artikel där Adam säger något som han - eventuellt - inte står för idag (alltså, ÅTTA år senare) greppar efter halmstrån.
Citera
2015-07-17, 00:22
Medlem
dANiis avatar
Citat:
Som han själv säger, man behöver inte lyssna på texterna om man inte tycker om dem. Ingen saknar Adam Tensta i rutan, han behöver inte vara där om han inte vill.

Men komma och gnälla om rasism hela tiden, det är inte särskilt passande i längden. Särskilt inte om man själv vill använda sig av rasistiska ord i sina texter.

Han är lika passé som Feven.

Citat:
http://qet.se/2015/07/16/adam-tensta-lamnade-direktsandning-i-protest/
Citera
2015-07-17, 00:24
Medlem
BaalZeBubs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Durochmoll
Sök på "Louise Andersson Bodin" på youtube. Titta på egen risk, varning för mardrömmar, kaskadkräkningar och dödsångest.
Det är du som refererar till hennes "pinsamt korkade inlägg till invandrings-debatten" och som får redovisa detta. Att du uppmanar mig att göra en sökning ser jag som en möjlig indikation på att du inte har något underlag.
Citera
2015-07-17, 00:24
Medlem
Lätt kränkta "svensken" det är fan va alla har blivit lättkränkta! Han är ju neger, han brukar själv ordet! Jävla fitt land vi bor i, ingen stake. Alla ska vara så jävla feministiska och HBTQERTYOB. Svaga patetiska kreatur, har man inte mer heder i kroppen än att man måste böla så fort något kan uppfattas som kränkande!

Ska aldrig lyssna på den lakristomten igen! Fy fan va jag har börjat hata dessa lättkränkta råttorna! Käka råttgift och gör världen en tjänst jävla Muppar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in