2015-03-10, 23:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av appael
REWO! Ge fan i privatpersoners hus eller egendom och även religiösa byggnader!
Detta är en oskriven lag bland graffare, du gör graffitin bara en otjänst!

Skiter i att du ristar varenda buss,bombar sönder staden men här går gränsen!
Du vänder folk emot graffen!

Även om religion inte är viktigt för mig är den viktig för andra det är för respektlöst! Folk går dit för att sörja sina anhöriga inse att detta är en fredad plats.
Detta gäller även kyrkor, moskéer, tempel, synagogor och gravplatser oavsett hur lite du bryr dig om det.

När det drabbar vanliga människor i sorg är det inte okej.

Yes, som när jag såg att grifters börjat spraya privatpersoners bilar skrev jag bara fyfan.
Citera
2015-06-04, 16:21
Medlem
roberrrtzs avatar
Vad händer yo? Skriver inget själv, men det verkar rätt lamt här fan, ni som kan kan väl undderhålla oss här

sett nån piece(har inte kollat närmare vad det står då jag bara åker förbi med bussen, men kan kolla ikväll) med popeye(seriefiguren) under lurbo bron som kom upp under sen höst/vinter, plus lite grejer av nån som kallar sig fonic.

thats it, inte för att jag letar så aktivt, men det är det enda jag sett... har säkert sett nån enstaka tag också, men annars är det jävligt tunnt.
Citera
2015-06-04, 17:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av roberrrtz
Vad händer yo? Skriver inget själv, men det verkar rätt lamt här fan, ni som kan kan väl undderhålla oss här

sett nån piece(har inte kollat närmare vad det står då jag bara åker förbi med bussen, men kan kolla ikväll) med popeye(seriefiguren) under lurbo bron som kom upp under sen höst/vinter, plus lite grejer av nån som kallar sig fonic.

thats it, inte för att jag letar så aktivt, men det är det enda jag sett... har säkert sett nån enstaka tag också, men annars är det jävligt tunnt.

Det är så dött att folk börja lira crewnamn från crews de inte är med i. (Enligt utsago från tillförlitliga källor.) Linjeväggarna finns det nytt på för övrigt.
Citera
2015-06-04, 17:27
Medlem
roberrrtzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ReZcrew
Det är så dött att folk börja lira crewnamn från crews de inte är med i. (Enligt utsago från tillförlitliga källor.) Linjeväggarna finns det nytt på för övrigt.
Lol, ska vi försöka hålla tråden vid liv så några blir sugna på att dra ut i sommar?
saknat lite färg här.
Citera
2015-06-04, 18:00
Medlem
Citat:
Lol, ska vi försöka hålla tråden vid liv så några blir sugna på att dra ut i sommar?
saknat lite färg här.

Get går nog att ordna. Staden är inte helt död, det är bara centrum och vägarna till centrum som är lite trötta och tomma just nu. Fames, linjeväggar och mer obskyra platser målas fortfarande på en ganska frekvent basis.
Citera
2015-06-04, 20:04
Medlem
roberrrtzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ReZcrew
Get går nog att ordna. Staden är inte helt död, det är bara centrum och vägarna till centrum som är lite trötta och tomma just nu. Fames, linjeväggar och mer obskyra platser målas fortfarande på en ganska frekvent basis.
ok, är ledig i veckan, kanske man ska ta sig en tur runt och kolla läget xd

vart ligger famesen btw?

Edit: Vill själv hjälpa till, men vill inte åka dit och så kan jag inte måla for shit, skulle kunna tagga, men vad gör det om man inte kan lägga nån piece nån gång..
Senast redigerad av roberrrtz 2015-06-04 kl. 20:36.
Citera
2015-06-08, 01:06
Medlem
MajorMajoness avatar
Citat:
ok, är ledig i veckan, kanske man ska ta sig en tur runt och kolla läget xd

vart ligger famesen btw?

Edit: Vill själv hjälpa till, men vill inte åka dit och så kan jag inte måla for shit, skulle kunna tagga, men vad gör det om man inte kan lägga nån piece nån gång..

Måla lugna spots då, typ bullerplanket i knivsta eller passage-tunnlarna mot stenhagen😊 ut när det duggar 02:00 på natten så finns det inte på världskartan att åka fast! Större chans att gå runt o slänga tags på stan! Sen är det ju roligast att hooka med någon så man inte målar själv😊
Citera
2015-06-08, 01:21
Medlem
Cognitive Dissidents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MajorMajones
Måla lugna spots då, typ bullerplanket i knivsta eller passage-tunnlarna mot stenhagen😊 ut när det duggar 02:00 på natten så finns det inte på världskartan att åka fast! Större chans att gå runt o slänga tags på stan! Sen är det ju roligast att hooka med någon så man inte målar själv😊

Passagetunnlar mot stenhagen?
Citera
2015-06-08, 10:28
Medlem
MajorMajoness avatar
Ja eller utanför stabby osv är ny i stan men det jag menade är att när man få känslan av ett ställe att det är sjukt coolers brukar man kunna stå där hur länge som helst!
Citera
2015-07-12, 19:00
Medlem
roberrrtzs avatar
Vafan, nån som vet läget med rewo efter han åkte fast? Va ett tag sen man hörde nåt nu.
Citera
2015-07-12, 19:13
Medlem
Cognitive Dissidents avatar
Citat:
Vafan, nån som vet läget med rewo efter han åkte fast? Va ett tag sen man hörde nåt nu.

Garanterat fler än en som skriver rewo nu i alla fall.
Kollar man målningar som finns på vissa ställen är det uppenbart att det inte är samma person som gjort alla.
Också sett en del tags sen efter han hamnade på hem (har för mig att det stod i unt att han gjorde det i alla fall) varav vissa definitivt är en annan person som dragit.
Citera
2015-07-12, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cognitive Dissident
Garanterat fler än en som skriver rewo nu i alla fall.
Kollar man målningar som finns på vissa ställen är det uppenbart att det inte är samma person som gjort alla.
Också sett en del tags sen efter han hamnade på hem (har för mig att det stod i unt att han gjorde det i alla fall) varav vissa definitivt är en annan person som dragit.
Fan vad trist att någon annan skriver just rewo, alltid trist när folk baitar namn, men rewo är fan speciell
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in