Citat:
Ursprungligen postat av
Sgt.Bland
Det sammanträffandet håller jag för ytterst osannolikt. Och sen tror jag dessutom att BO aldrig var inne i ladan vid kafeet av en rad olika anledningar. Men skulle MGM vara utsatt för en konspiration som hans advokat menar så får man såklart börja tänka bredare. Men ladan vid kafeet ligger ju längs med den största vägen i området så det känns fel att våldta någon där helt enkelt. Jag lutar mer åt att BO har blivit inslängd i bagaget på en bil och nerkörd till trakterna av Martorp och där blivit våldtagen och mördad. Någon olycka tror jag inte det här handlar om överhuvudtaget.
Polisen hittade ju inte ett smack i ladan vid kafeet heller. Ladan ser ju dessutom ut som ett bombnedslag invändigt och saknar dörrar och har hål i taket. Och när det gäller det sk mjölkrummet så har det använts för att slakta vilt så det kan ju vara så att polisen har tagit en massa prover där och väljer att ha avspärrningen kvar tills alla provsvar har kommit.
Vem har sagt att hon blivit våldtagen. Du bedriver din tes med grunden att hon blivit just detta.
Med största sannolikhet har hon inte alls blivit våldtagen.
Då hade GM redan suttit på livstid då det garanterat kryllat av DNA överallt på både kropp och mark.
Nej, hon våldtogs inte.
Du tror alltså att den del man spärrat av allra längst, den del som faktiskt fortfarande är avspärrat är helt betydelselöst i sammanhanget?? Att BO aldrig varit där.
Då kan jag tala om för dig att du har fel. Ruskigt fel. 100% fel.