Vänner,
Jag beklagar att jag inte varit mer alert här på sistone, jag och boysen begav oss spontant på ostronsafari i Grebbestad, vilken upplevelse det var! Verkligen någots som jag varmt kan rekommendera till er alla!
Hur som, varit utan internet hela dagen, loggar på och får se en fantastiskt härlig uppgång, super kul ju!
En annan sak som är super kul är att min ärkefiende BajsBoo tror att han är imponerar och att han har fått rätt för att börsen har gått ner lite i ett kort perspektiv.. Börsen går upp och ner, inget konstigt med det. Det spelar ju ingen roll hur mycket den går ner, du kommer ju ändå aldrig nå dina köpnivåer som du helt grundlöst kommit fram till och dina pengar kommer att ligga kvar i madrassen och skräpa när vi når nya ATH
Mina analyser är träffsäkra och väl uttänkta, det är nog därför jag har fått "lite" mer stöd och uppbackning än du har! Lägg påhoppen och din taskiga attityd på hyllan, mister!
Nu ska jag inte ödsla mer energi på negativitet utan istället njuta av ett tjog av havets diamanter efter denna underbara dag!
Med väldigt vänliga hälsningar,
S.P.