2015-07-08, 14:47
Medlem
Hur många procent har börsen dykt sen i början av Mars?
Citera
2015-07-08, 16:12
Medlem
Javalangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av laprikapaprika
Hur många procent har börsen dykt sen i början av Mars?

OMXS30 har tappat ungefär 10 % sedan början av mars.
Citera
2015-07-09, 18:56
Medlem
Vänner,

Jag beklagar att jag inte varit mer alert här på sistone, jag och boysen begav oss spontant på ostronsafari i Grebbestad, vilken upplevelse det var! Verkligen någots som jag varmt kan rekommendera till er alla!

Hur som, varit utan internet hela dagen, loggar på och får se en fantastiskt härlig uppgång, super kul ju!

En annan sak som är super kul är att min ärkefiende BajsBoo tror att han är imponerar och att han har fått rätt för att börsen har gått ner lite i ett kort perspektiv.. Börsen går upp och ner, inget konstigt med det. Det spelar ju ingen roll hur mycket den går ner, du kommer ju ändå aldrig nå dina köpnivåer som du helt grundlöst kommit fram till och dina pengar kommer att ligga kvar i madrassen och skräpa när vi når nya ATH

Mina analyser är träffsäkra och väl uttänkta, det är nog därför jag har fått "lite" mer stöd och uppbackning än du har! Lägg påhoppen och din taskiga attityd på hyllan, mister!

Nu ska jag inte ödsla mer energi på negativitet utan istället njuta av ett tjog av havets diamanter efter denna underbara dag!

Med väldigt vänliga hälsningar,
S.P.
Senast redigerad av StyrelseProffset 2015-07-09 kl. 19:06.
Citera
2015-07-09, 18:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StyrelseProffset
Mina analyser är träffsäkra och väl uttänkta, det är nog därför jag har fått "lite" mer stöd och uppbackning än dig! Lägg påhoppen och din taskiga attityd på hyllan, mister!

Kan du länka till 3-4 analyser du gjort som varit träffsäkra?
Citera
2015-07-09, 19:31
Medlem
zorb89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skrplbnkdbnk
Nej men han kan ge dig hans Nick i Counterstrike 1.6, mytoman som inte ens äger aktier utan drömmer om dagen han också får lov att öppna aktiekonto.

Blir nog en händelserik vecka nästa. Antingen kraftigare upp eller kraftigare ned.
Citera
2015-07-09, 19:31
Medlem
Citat:

Det är bara att bläddra runt i tråden lite, hur svårt kan det vara?

Hälsningar,
S.P.
Citera
2015-07-09, 19:45
Medlem
Citat:
Det är bara att bläddra runt i tråden lite, hur svårt kan det vara?

Hälsningar,
S.P.

Har läst igenom alla dina inlägg och hittar bara info om hur mycket ostron du förtär.
Snälla, allas våran skickliga StyrelseProffset, 2-3 länkar hade varit så bra. Så vi kan bekräfta din storhet, och ta kol på tvivlarna.

StyrelseProffset, låt bli att svara på detta inlägget utan länkar till analyser, det bara bekräftar dina mytomaniska tendenser.
Senast redigerad av skrplbnkdbnk 2015-07-09 kl. 19:55.
Citera
2015-07-09, 19:54
Medlem
Haha Styrelseproffset är nog den roligaste på Flashback. Alltid kul när man ser nya inlägg från honom
Citera
2015-07-09, 22:58
Medlem
Vänner,

Jag vill börja med att påpeka att detta inte är ett svar på skrplbnkdbnk's inlägg.

Se det mer som ett generellt uttalande!

Att trots vetskapen att jag befinner mig på en välförtjänt semester i Grebbestad försöka få mig att söka igenom gamla inlägg (som är publikt publicerade och som alla kan skåda) och posta länkar till dessa känns minst sagt befängt!

Jag har inte något att bevisa, mina analyser har hyllats av många, men jag har med stort vemod insett att vissa kommer jag aldrig kunna vinna över, så jag väljer att inte lägga min energi på dem!

Imorgon så bär det av mot huvudstaden igen, men ikväll blir det fest med boysen, dagen har varit oförglömlig och jag känner mig verkligen lyckligt lottad. Som ni säkert förstår har jag inte tid att dividera vidare här just nu, men jag hoppas att vi hörs snart igen!

Hjärtliga hälsningar från ostronsafarin,
Kapten S.P.
Citera
2015-07-09, 23:11
Medlem
Citat:
mina analyser har hyllats av många

Du har inte gjort några analyser, länka för att bevisa motsatsen.

Sluta skräpa ner tråden, tack.
Citera
2015-07-09, 23:15
Medlem
Citat:
Att trots vetskapen att jag befinner mig på en välförtjänt semester i Grebbestad försöka få mig att söka igenom gamla inlägg (som är publikt publicerade och som alla kan skåda) och posta länkar till dessa känns minst sagt befängt!

Jo att läsa i genom alla sina 29 inlägg måste vara jobbigt. Men gör dig icke besvär, jag kan nämligen upplysa pojken om att det finns noll antal analyser i dessa 29 inlägg.
Citera
2015-07-09, 23:35
Bannlyst
Citat:
Du har inte gjort några analyser, länka för att bevisa motsatsen.

Sluta skräpa ner tråden, tack.
Citat:
Ursprungligen postat av BajsBoo
Jo att läsa i genom alla sina 29 inlägg måste vara jobbigt. Men gör dig icke besvär, jag kan nämligen upplysa pojken om att det finns noll antal analyser i dessa 29 inlägg.

Varför diskuterar ni ens med och om honom? Han är inte seriös för fem öre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in