2015-07-09, 21:08
Medlem
Han var väl kristen protestant,va....??....
Citera
2015-07-09, 21:09
Medlem
Lizzie-Bordens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blah blah Blah
Han var väl kristen protestant,va....??....
Och hur är det relevant om jag får fråga?
Citera
2015-07-09, 21:12
Medlem
Krickerts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gunhild-k
Vad är nära för dej? Skulle tippa att det är 500-700m till både centrum o pendel.

När det rapporterades först så stod det Håbo,då gick mina tankar till kyrkbyn.
Men nu rapporterar alla nyhetsflöden att brottet skedde i Bålsta.
Citera
2015-07-09, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av playboykungen
för att Jag hos en god vän som bor granne och då fick man se hela skitet
Ok det kan jag tänka mig att då kanske du sett hur de har det barnen, men va han väldigt svartsjuk eller ? det brukar inte gå bra att ta ut skilsmässa . bråkade familjen ofta ?
hur och när försökte han döda andra barnet ?
var det barn hon hade tidigare ?
Finns det nåt dokumenterat typ dom anmälan ?
Citera
2015-07-09, 21:14
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beaver_se
Lurigt detta, sen då bröllopsbilden upplagd i April. De har ju gjort en ceremoni i Thailand, men det kanske bara var just ceremonin för man skall ju registrera den också hos lokala myndigheter för att det skall bli legalt och även regga det i Sverige om man sen vill vara gifta. Sen fundera jag på att inte lilltösen är skriven på adressen, och att killen inte är med i hennes avd för familj. De verkar ha gått lite fram och tillbaka, sen om han då väljer polarna så är det väl kanske så att han gillar party och med det kanske droger och då blir det vansinnes grejer... Ja fy fan för att ge sig på egna ungar.
Den mördade flickan var säkert skriven på adressen men på Ratsit visar bara dom över 16 år.

Har kollat på massor med bilder och jag ser bara en familj som verkar ha det gott ställt och som bor fint med lite smålyx i trädgården.
Flera bilder visar en familj som umgås och firar högtider tillsammans.
Mannen ser ut som vilken familjefar som helst och inget i bilderna förvarnar om att något är fel förutom den där mamman klagar över att pappan sätter polarna före familjen.
Har jävligt svårt att förstå detta

Edit: Dom har tydligen ett hus i Thailand med och där finns ett bröllopsfoto på paret på väggen.
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=609668339117762&set=pcb.60966910911 7685&type=1&theater
Senast redigerad av Timeout 2015-07-09 kl. 21:20.
Citera
2015-07-09, 21:16
Medlem
Vittnena är av allt att döma BOs två övriga barn på 23 respektive 21 år. Hoppas verkligen att de inte kom till fysisk skada i vart fall.

https://www.facebook.com/B*n.ka*wsuk

https://www.facebook.com/bonni*.ka*wsuk

*=e
Citera
2015-07-09, 21:19
Medlem
mercys avatar
Sä tragiskt. Jag tror att mamman ville lämna honom och ta flickan med sej. kanske flytta tillbaka till Thailand.
Dessa grymma hämndattacker sker lite då och då. Minns för något år sedan då pappan skar halsen av sin lilla son för att hämnas då mamman inte stod ut med karln längre.
Citera
2015-07-09, 21:22
Medlem
Mycket synd att detta inte skedde i Thailand då hade han aldrig sett ljuset igen.
jag är själv gift med en jämnårig Thai vi är i 20-30åldern hon är visserligen från en välbärgad familj. Men jag går lite offtopic här då jag tröttnar på människors fördommar, de här med köpefru m.m det e inte så lätt som ni tror, 12månaders väntetid på migrationsverket skördar bort dem flesta.

Hur som helst så är det något som är fel här. Sånt här skall inte ske.
JA MENAR HUR FAN KAN MAN SKADA SITT EGNA BARN?
Citera
Medlem
Svenska män fortsätter döda oskyldiga utländska tjejer.
Citera
Medlem
Är det verkligen bekräftat att BO och MGM är ovannämnda?
Citera
2015-07-09, 21:24
Medlem
Tänkte han döda thaimamman och nioåringen gick emellan och höggs av "misstag"
Citera
2015-07-09, 21:24
Medlem
mercys avatar
[quote=Lizzie-Borden|53964549]Och hur är det relevant om jag får fråga?[/QUOTE

Så fort en utrikesfödd dödar påpekas det alltid vilken religion denne tillhör.
Skribenten här vill nog påtala att när inhemska svenskar mördar nämns aldrig dennes religiösa tillhörighet - därav inlägget.
OBS! Detta är min tolkning och uppfattning av inlägget
Senast redigerad av mercy 2015-07-09 kl. 21:43.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in