Citat:
Ursprungligen postat av
nickname248
Han verkar vara i Rom med nya tjejen, ska han visa alla ställen han och hans fru upptäckt tillsammans? Gulligt! Han och frun var väl där jämt?
Den nya heter Michaela. Maria som han skriver om i krönikan, som han "inte kan lita på var han har den ena dagen till den andra" tror jag är ett ex som figurerat i hans böcker.
Och ja, som en skrev - han kallar Jonna för Johanna i krönikan. Grattis! Och jag tycker den är hemsk, inget vackert alls i den krönikan. Han berättar hur ensam han är - fast han erkänner att det är hans eget fel. Att kalla hela hans förhållande för banalt. Fy fan. Undrar vad barnen kommer tycka när de blir äldre och läser det där. Att allt bara vara en banal resa för att göra barn.
Han använder pseudonymer på både fru och älskarinna. "Maria" är helt enkelt Michaela. Det kan mycket väl vara så att det är publikationen
Inblick med chefredaktören och pingstfromlaren
Tommy Dahlman som försöker hålla det lite "diskret" för "anständighetens" skull. Birro själv har inget hum om diskretion.
Citat:
Att Marcus går ut med att han aldrig varit så lyckliga blablabla så ska man tänka på att han i tidningen Mama i juni 2015(!) där han skrev en "skilsmässohyllning till Jonna". Han skrev detta samtidigt som han knullade en annan, som tydligen är den bästa som hänt honom. Hycklare!
Citat från Mama:
"Jonna reste mig från en nerdekad förlorare till en framgångsrik författare, en god äkta man och en relativt närvarande pappa. Jag önskar av hela mitt hjärta att jag hjälpte henne med någonting jag också. Nu när vi ska skiljas gråter jag fota. Men inte så mycket för att vi inte ska leva tillsammans, utan för det bitterljuva i att ha delat den viktigaste delen av mitt liv med henne. Mina år med Jonna har varit de lyckligaste i mitt liv. Men inte bara det. De har också varit de värdigaste åren."
Hur ska han ha det? Vad är sanning?
Fan vet hur han ska ha det. Ibland får jag nästan intrycket att han är något opålitlig.