2015-07-08, 17:08
Medlem
AutDisceAutDiscedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SweClan
Det är aldrig horongarna till gärningsmän som har fel. Dom ska alltid hänga upp sig på och klamra sig fast vid någon annan.

Dom är alltid helt maktlösa, "hon lämnade mig" "soc hjälpte mig inte" "dom kollade inte upp mig"

Jävla kräk är vad dom är.

Skall inte dra alla över en kam, men håller med dig nästan till fullo! Finns inga mer egoistiska människor än missbrukare, pundare är värst av alla. Har jobbat ganska mycket och nära många av dessa. De har oftast ingen självinsikt, äger inte sina egna problem, tycker synd om sig själva och att hela världen är mot just dem - alltid någon annans fel.

De blir många gånger skickade på behandlingshem och detta använder de ej för att bli rena utan för att få en liten semester från sig själva och sitt pundarliv. Inte undra på att det är så svårt att få en plats på dessa i dagens läge - de som verkligen vill och behöver detta tillbud hamnar då som oftast helt utanför systemet och den hjälp de har att tillgå. Allt för att egoistiska individer missbrukat systemet allt för många gånger!

Kan ge mig faan på att denne GM var precis som jag beskriver ovan! Dessutom för feg för att ta sitt eget liv - alltid detta med att skall inte GM få kvinnan så skall ingen annan heller få henne. Egoism, någon?!
Senast redigerad av AutDisceAutDiscede 2015-07-08 kl. 17:22.
Citera
2015-07-08, 17:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rotebro-conny
Sen bör man väl ställa frågan vad den nya killen har för föräldrar som inte sett detta och satt ner foten!?

Va... Va? VA?!

Beskyller du den nya killens föräldrar för detta bestialiska brott?! Är du helt jävla efterbliven?!

Jag har läst flera idiotiska inlägg från dig i andra trådar, men detta tar fan priset!
Du verkar ju vara helt dum i huvudet, sök hjälp för fan!
Citera
2015-07-08, 17:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hobbyanarkist
Va... Va? VA?!

Beskyller du den nya killens föräldrar för detta bestialiska brott?! Är du helt jävla efterbliven?!

Jag har läst flera idiotiska inlägg från dig i andra trådar, men detta tar fan priset!
Du verkar ju vara helt dum i huvudet, sök hjälp för fan!

Självklart är inte den nya killens föräldrar skyldiga, jag är rätt säker på att det var ironi, då någon antydde att Annas föräldrar på något sett skulle vara dåliga eller vad det var?!
Citera
2015-07-08, 18:24
Medlem
Citat:
Sen bör man väl ställa frågan vad den nya killen har för föräldrar som inte sett detta och satt ner foten!?

Och vad skulle den nya killens föräldrar göra? Ingripa mot att han träffade en tjej han tyckte om?
Citera
2015-07-08, 18:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sno
Missbrukat narkotika under 10års tid - killen är 25år gammal. Känd av polisen och finns i belastningsregistret på flera punkter..

När en tjej blir ihop med en sådan där "farlig" kille då tar hon en risk. Hade hon haft några föräldrar värda namnet hade hon självklart avstått. För det är ju att be om problem.

Killens släktingar hade så klart all anledning att heja på denna relation. Hon skulle ju "rädda" honom. Hur fan det nu skulle gå till att en missbrukare räddar en annan..

Ja, rent rationellt har du helt rätt, att nån kan rädda en annan är ofta osannolikt men människan är som människan är, ibland låter människor känslor komma före. Jag ser ingenting fel i att "hon älskade", ingen förtjänar att dö bara för de (en gång) älskat någon (skitstövel).
Citera
2015-07-08, 18:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
Och vad skulle den nya killens föräldrar göra? Ingripa mot att han träffade en tjej han tyckte om?

Du skrev ju att annas nya kille borde tagit sitt förnuft till fånga och insett allt detta, att han inte gjorde det bör väl då falla tillbaka på hans föräldrar?

Det var inte jag som förde in föräldraransvarsbegreppet i tråden så jag vet inte hur långt det sträcker sig, därav frågetecknet bakom meninigen du citerade.
Citera
2015-07-08, 18:54
Medlem
JDAMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluttopeden
Hoppas hans hårdkokta polare samt syster inser att dem alla har BOs blod på sina händer. Varningsklockorna ringde på GMs FB sida och dem kunde ha räddat henne! Jävla avskräden till människor, hoppas dem dör i överdoser hela högen.

Finns bild på pundar knarkar mördaren, blir det en judge dredd?
Citera
2015-07-08, 19:06
Medlem
Citat:

Och var nya killen samma skrot och korn, brukar vara så
Citera
2015-07-08, 20:49
Medlem
Sesambiffs avatar
Kan nån skaka fram FUP eller domar på vad Alex pysslat med förut...
Intressant att se vad han har på sig.
Citera
2015-07-08, 21:24
Medlem
Hur i helvete kan alla skriva "tjejer får skylla sig själv som dras till sånna typer" och "vafan lär sig aldrig tjejer för, finns gott om bra grabbar". Det är väl för i heeeeelvete inte tjejens fel att hon blev mördad?!?!?!! Kan vi fokusera på vad felet är hos killen?? Och alla andra 99% killar som mördar?
Citera
2015-07-08, 21:40
Medlem
Mr.Swedens avatar
Självklart är det mördaren som är ansvarig för mordet.
Och lika sjävklart har BO varit dum och tagit en risk.
Men det har inte med ansvarsfrågan att göra.
Att folk blir frustrerade över detta återkommande felval av pojkvän är väl ganska naturligt.
Citera
2015-07-08, 23:03
Avslutad
Alex är skit och har alltid varit sådan. Visste att något sådant skulle hända förr eller senare, pundaralex - riktigt stolpskott är vad han är. Varningens finger för att han kommer försöka ta livet av sig på insidan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in