Citat:
Ursprungligen postat av
SweClan
Det är aldrig horongarna till gärningsmän som har fel. Dom ska alltid hänga upp sig på och klamra sig fast vid någon annan.
Dom är alltid helt maktlösa, "hon lämnade mig" "soc hjälpte mig inte" "dom kollade inte upp mig"
Jävla kräk är vad dom är.
Skall inte dra alla över en kam, men håller med dig nästan till fullo! Finns inga mer egoistiska människor än missbrukare, pundare är värst av alla. Har jobbat ganska mycket och nära många av dessa. De har oftast ingen självinsikt, äger inte sina egna problem, tycker synd om sig själva och att hela världen är mot just dem - alltid någon annans fel.
De blir många gånger skickade på behandlingshem och detta använder de ej för att bli rena utan för att få en liten semester från sig själva och sitt pundarliv. Inte undra på att det är så svårt att få en plats på dessa i dagens läge - de som verkligen vill och behöver detta tillbud hamnar då som oftast helt utanför systemet och den hjälp de har att tillgå. Allt för att egoistiska individer missbrukat systemet allt för många gånger!
Kan ge mig faan på att denne GM var precis som jag beskriver ovan! Dessutom för feg för att ta sitt eget liv - alltid detta med att skall inte GM få kvinnan så skall ingen annan heller få henne. Egoism, någon?!