Resultat: Vem skulle du rösta på i amerikanska valet?
Trump
67,56%
1179 röster
Clinton
15,70%
274 röster
Johnson
3,04%
53 röster
Stein
3,15%
55 röster
Annan
10,54%
184 röster
2011-10-19, 20:54
Medlem
theloins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gulasnubben
Nej.

Men här är en dagsfärsk intervju där han på slutet säger att han eventuellt gör en "independent run"

Dagens märkligaste "bump"?

Dock intressant om han tänker köra en independent run, inte för att han har någon chans men jag undrar vem han skulle kunna plocka röster från. Lite Nader-vibbar?
Senast redigerad av theloin 2011-10-19 kl. 21:04.
2011-10-19, 21:53
Medlem
Judeschwein88s avatar
Jag hoppas att han vinner, så det där vidriga sionist landet faller snabbare.
2011-10-23, 02:18
Medlem
malmo1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malewhale
http://www.dn.se/nyheter/varlden/trump-overvager-presidentposten-1.1211519

Låter väldigt spännande enligt mig. Man undrar vilka metoder han hade tänkt använda gentemot Kina och hur det hade påverkat relationen mellan länderna. Har han en hög position inom republikanerna idag?

Finns det någon som kan luska fram intervjun med ABC?
De här nyheterna är gamla
Han har redan avböjd att kandidera 2012...
2011-10-23, 10:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av malmo1

Han har ändrat sig nyligen

Wed, Oct 19, 2011 2:10 PM EDT

Citat:
Trump Is Still Not Ruling Out a Run at the White House

Wed, Oct 19, 2011 2:10 PM EDT

http://finance.yahoo.com/blogs/daily-ticker/trump-still-not-ruling-run-white-house-181022013.html
2011-10-23, 23:48
Medlem
Malewhales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av malmo1

Jag gjorde tråden för snart ett år sedan
2011-12-24, 11:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KIR
Trump Not Running for President: 'Decision Does Not Come Easily Or Without Regret' http://blogs.abcnews.com/thenote/2011/05/trump-not-runninng-for-president.html
Sista ordet inte sagt-frågan är om han blir en republikan-dödare eller en RonPaul-dödare
Citat:
Donald Trump har lämnat USA:s republikanska parti.

Utträdet kan komma att innebära att tv-mogulen ställer upp i presidentvalet, vilket i så fall väntas drabba Republikanerna.

http://www.sydsvenskan.se/varlden/article1595201/Trump-kan-stalla-upp-i-USA-valet.html
2011-12-24, 12:23
Medlem
Ola Schuberts avatar
Utmärkt om konspirationsteoretiken Trump blir republikanernas presidentkandidat.

Då får Obama det lätt att bli återvald!
2015-07-04, 12:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ubbe Cykelkedja
Namnet på nästa marionettdocka i ordningen är faktiskt rätt ointressant. Den ekonomiska eliten handplockar presidenterna, lägger pengarna som behövs bakom och får sin agenda genomdriven.

Trump har egna pengar och behöver inte fjäska för någon.
2015-07-04, 12:55
Medlem
trickydicks avatar
Jag hade röstat på honom om jag finge.

Jag tror att han faktiskt kan skrälla. Fyfan vilken käftsmäll.
2015-07-04, 15:02
Bannlyst
Haha nu när orangutangen The Donald blivit droppad av NBC för sitt klantiga uttalande om illegala invandrare så kanske han faktiskt satsar på presidentposten på riktigt. Tidigare har det ju bara varit för PR.

Tror inte han har en chans. Aldrig någonsin. Han saknar basen som flera andra republikanska kandidater har, han fick till och med betala folk för att jubla när han gick ut och tillkännagav att han skulle kandidera.

Å andra sidan sa man också som om Reagan och se vad som hände.
2015-07-04, 15:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av URBANARTS89
Haha nu när orangutangen The Donald blivit droppad av NBC för sitt klantiga uttalande om illegala invandrare så kanske han faktiskt satsar på presidentposten på riktigt. Tidigare har det ju bara varit för PR.

Tror inte han har en chans. Aldrig någonsin. Han saknar basen som flera andra republikanska kandidater har, han fick till och med betala folk för att jubla när han gick ut och tillkännagav att han skulle kandidera.

Å andra sidan sa man också som om Reagan och se vad som hände.

Jag undrar vilken bas andra kandidater kan ha. Om man är guvernör så kanske. ... men någon som Jeb Bush? Finns det över huvud taget någon anledning att stödja honom?
2015-07-04, 15:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av experten10
Jag undrar vilken bas andra kandidater kan ha. Om man är guvernör så kanske. ... men någon som Jeb Bush? Finns det över huvud taget någon anledning att stödja honom?

Oavsett hur stora baser Rubio, Cruz, Bush, Huckabee, Jindal, Graham, Paul, Perry och Santorum (glömde säkert någon men w/e) har så är de större än Trumps. Vissa av ovanstående häcklas konstant på grund av deras religiösa vanföreställningar men de är ändå generellt seriösa kandidater medan Trump ses som ett skämt. Har du sett hans tillkännagivande?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in